• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 14:50

Detail zákazky Z202123477

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2021 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.12.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.12.2021 14:50

Základné údaje

Z202123477

OF-247003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6088401

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

35918501

DWC Slovakia a.s.

Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Implementácia integračnej platformy a integrácia správy registratúry na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) a následný servis, údržba a ďalší rozvoj IS Fabasoft e Gov Suite.

integrácia, registratúra, ÚVPS, e-schránka, hotline, pohotovosť, servis, služby, registratúra

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72322000-8 - Správa údajov
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 80531200-7 - Technické školenia
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Implementácia integračnej platformy a napojenie správy registratúry na platforme Fabasoft na Ústredný portál verejnej správy a s tým zabezpečenie zmien v systéme registratúry (IS Fabasoft) za účelom preberania, podania a ich prílohy zo schránky ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ
Funkcia
Umožní zasielanie elektronických úradných dokumentov a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ
Umožní zasielanie rozhodnutí a výziev a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ
Umožní vytváranie kvalifikovaného elektronického podpisu mandátnym certifikátom v prostredí IS Fabasoft
Zabezpečí implementáciu služieb autentifikácie pre nevizuálnu komunikáciu s ÚPVS
Zabezpečí integráciu na modul IAM (Autentifikácia používateľa - Identity Access Management)
Vyčistení (odstráni duplicity) existujúceho registra identifikovaných osôb, ktorý je už súčasťou IS Fabasoft
Vykoná upgrade systému na vyššiu úroveň - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft (uvoľnenej pre slovenský trh) a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien
Implementované riešenie bude v súlade so zákonom č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci v znení neskorších predpisov
Implementované riešenie bude v súlade s vyhláškou č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy
Termín dodania: do 4 mesiacov od účinnosti zmluvy; lehota na dodanie predmetu zákazky sa predĺži o ďalšie 3 mesiace, v prípade, ak zo strany ÚPVS nebude poskytnutá Poskytovateľovi náležitá súčinnosť pre implementáciu integračnej platformy a napojenie správy registratúry na ÚPVS
 2. Aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft na obdobie 24 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 130 licencií na obdobie 24 mesiacov. Aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien a poskytnutím potrebnej technickej podpory pri aktualizácii. Počet 1
 3. 3. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a prevádzkou IS Fabasoft eGov Suite
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky IS Správy registratúry, podpora integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy, poskytovanie odborných služieb a rozvoja IS Správy registratúry na obdobie 24 mesiacov Počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Fabasoft eGov Suite (ďalej len „IS Fabasoft“) na obdobie 24 mesiacov v rozsahu:
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 07.30 do 15.30 hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Poskytovateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky.
Pohotovosť : pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom rozsahu poskytovanej služby. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 hod.
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je Poskytovateľ povinný poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní.
Servisný zásah : služby Poskytovateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft.
Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk (prostredníctvom aplikácie service-desku Poskytovateľa bude Objednávateľ pomocou pridelených prístupov zadávať požiadavky). Objednávateľ môže kritické a/alebo nekritické problémy nahlasovať nepretržite 365 dní v roku 24 hodín denne. Lehota na začatie riešenia problému začína plynúť v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 hod. Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy.
Profylaktika aplikačnej vrstvy:Správa a údržba serverov, systémového softvéru a systému ASR (automatizovaného systému registratúry). Pravidelná kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia v rozsahu potrebnom na udržanie systému v prevádzkyschopnom stave s minimálnym množstvom incidentov. Pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola synchronizácie služieb v prípade clustrovaných služieb, kontrola správnosti smerovania.
Pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch. Logovanie činností za optimálnej prevádzky a vyhodnocovanie incidentov. Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov. Kontrola prostredia, v ktorom IS beží. Udržiavanie repozitára zdrojov kódov. Udržiavanie dokumentácie v aktuálnosti - inštalačnej, prevádzkovej, administrátorskej a používateľskej. Realizácia prevádzkových zásahov (správa systému). Podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému. Monitorovanie aplikácie.
Doba poskytovania Hotline, Pohotovosti a Servisného zásahu: 24 mesiacov od účinnosti zmluvy
Doba poskytovania profylaktiky aplikačnej vrstvy: 24 mesiacov od 01.01.2022 Počet – 1 kus
 4. Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a školiace služby
Funkcia
Odborné služby, podpora a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek Objednávateľa (napr. legislatívne zmeny, konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou a rozvojom IS Správa registratúry a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS
Zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov; školiace služby budú využité na školenie zamestnancov Objednávateľa na používanie IS Fabasoft).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poskytovanie služieb Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Výskumnej agentúry a s tým súvisiace školiace služby počet mesiacov 24
Poskytovanie služieb Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Výskumnej agentúry a s tým súvisiace školiace služby počet osobohodín 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služby Musia byť poskytované v súlade s vyhláškou č. 78/2020 Z.z. ako aj s ostatnými legislatívnymi a európskymi štandardami
Školiace služby Podľa požiadaviek Objednávateľa a po vzájomnej predchádzajúcej dohode s Poskytovateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ musí byť schopný v primeranej lehote, na základe požiadavky Objednávateľa a po dohodnutí obchodných podmienok, vykonať a zabezpečiť služby spojené s údržbou a rozvojom IS Fabasoft.
Poskytovateľ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu budú poukazované platby za plnenie podľa tejto zmluvy.
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, odborné služby a rozvoj IS Fabasoft, profylaktika aplikačnej vrstvy a školiace služby bude Poskytovateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov vykonaných prác. Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Poskytovateľa.
Mesačný výkaz prác bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom poskytnutia služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca.
Poskytovaná služba typu Ročná aktualizácia softvérových licencií bude protokolárne odovzdávaná na základe odovzdávacieho protokolu o odovzdaní vhodného nosiča (CD, USB a pod.). Odovzdávací protokol bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie tejto služby bude hradená ako jednorazový ročný poplatok. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po uplynutí kalendárneho mesiaca, v ktorom bola vykonaná Ročná aktualizácia softvérových licencií.
Súčinnosť Objednávateľa bude poskytnutá pre nasledujúce situácie:- zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft,- zabezpečenie prístupu Poskytovateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa,- realizácia úprav alebo rozvoja IS Fabasoft,- riešenie incidentov.
Poskytovateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa zmluvy.
Poskytovateľ je povinný dodanie služieb protokolárne odovzdať Objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu o funkčnosti systému v prostredí Objednávateľa naraz v celku, v určenej lehote plnenia do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Poskytovateľ oznámi minimálne 2 (dva) pracovné dni vopred e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa dátum odovzdania služby.
Poskytovateľ bude fakturovať poskytnuté služby uvedené v položke č. 1 na základe podpísaného odovzdávacieho protokolu o funkčnosti systému v prostredí Objednávateľa. Fakturovaná suma bude vypočítaná pri poskytovaní služieb podľa:
(i) položky č. 1 ako jednorazová odplata za poskytnutie týchto služieb, (ii) položky č. 2 ako jednorazová ročná odplata za realizáciu ročnej aktualizácie softvérových licencií, (iii) položky č. 3 ako mesačná odplata za poskytovanie služieb počas doby trvania zmluvy a (iv) položky č. 4 ako odplata, ktorá sa vypočíta ako súčin jednotkovej ceny za jednu osobohodinu a počtu osobohodín za služby skutočne poskytnuté Poskytovateľom.
Splatnosť faktúry za poskytnutie služieb je 30 dní odo dňa doručenia riadne a včas vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH") a § 3a zákonač. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov . V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, Objednávateľ faktúru vráti Poskytovateľovi a nová lehota splatnosti (30 dní) začína plynúť dňom doručenia opravenej a/alebo doplnenej faktúry.
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.7 účinných odo dňa 02.08.2021.
V prípade nesplnenia akejkoľvek z Osobitných požiadaviek je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Porušenie povinnosti Poskytovateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
Ak Poskytovateľ bude poskytovať služby v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú, a to na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti s výnimkou poskytovania profylaktiky aplikačnej vrstvy, ktorú sa Poskytovateľ zaväzuje poskytovať 24 mesiacov od 01.01.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 Súbor položiek podľa technickej špecifikácie

190 320,00

158 600,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2021 09:51

10.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 605
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2021 12:10 - Vstupná ponuka 190 320,00 € Cena s DPH
07.12.2021 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 190 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS