31819494
Výskumná agentúra
Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Implementácia integračnej platformy a integrácia správy registratúry na Ústredný portál verejnej správy (e-schránka) a následný servis, údržba a ďalší rozvoj IS Fabasoft e Gov Suite.
integrácia, registratúra, ÚVPS, e-schránka, hotline, pohotovosť, servis, služby, registratúra
Služba
1. Implementácia integračnej platformy a napojenie správy registratúry na platforme Fabasoft na Ústredný portál verejnej správy a s tým zabezpečenie zmien v systéme registratúry (IS Fabasoft) za účelom preberania, podania a ich prílohy zo schránky ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ
|
|
---|---|
Funkcia |
Umožní zasielanie elektronických úradných dokumentov a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ |
Umožní zasielanie rozhodnutí a výziev a ich príloh expedovaných z registratúry cez schránku ÚPVS vrátane súvisiacich technických správ |
Umožní vytváranie kvalifikovaného elektronického podpisu mandátnym certifikátom v prostredí IS Fabasoft |
Zabezpečí implementáciu služieb autentifikácie pre nevizuálnu komunikáciu s ÚPVS |
Zabezpečí integráciu na modul IAM (Autentifikácia používateľa - Identity Access Management) |
Vyčistení (odstráni duplicity) existujúceho registra identifikovaných osôb, ktorý je už súčasťou IS Fabasoft |
Vykoná upgrade systému na vyššiu úroveň - výkon inštalácie a sprístupnenie najnovšej verzie IS Fabasoft (uvoľnenej pre slovenský trh) a jej nasadenie v prostredí Objednávateľa s popisom technických a vecných zmien |
Implementované riešenie bude v súlade so zákonom č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci v znení neskorších predpisov |
Implementované riešenie bude v súlade s vyhláškou č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy |
Termín dodania: do 4 mesiacov od účinnosti zmluvy; lehota na dodanie predmetu zákazky sa predĺži o ďalšie 3 mesiace, v prípade, ak zo strany ÚPVS nebude poskytnutá Poskytovateľovi náležitá súčinnosť pre implementáciu integračnej platformy a napojenie správy registratúry na ÚPVS |
2. Aktualizácia softvérových licencií: dodávanie najnovších verzií základného softvéru Fabasoft na obdobie 24 mesiacov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aktualizácia programového produktu Fabasoft eGov-Suite v rozsahu 130 licencií na obdobie 24 mesiacov. Aktualizácia pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien a poskytnutím potrebnej technickej podpory pri aktualizácii. | Počet | 1 |
3. 3. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a prevádzkou IS Fabasoft eGov Suite
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky IS Správy registratúry, podpora integračného rozhrania na Ústredný portál verejnej správy, poskytovanie odborných služieb a rozvoja IS Správy registratúry na obdobie 24 mesiacov | Počet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS Fabasoft eGov Suite (ďalej len „IS Fabasoft“) na obdobie 24 mesiacov v rozsahu: | |
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS Fabasoft, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS Fabasoft. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 07.30 do 15.30 hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Poskytovateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. | |
Pohotovosť : pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS Fabasoft v stanovenom rozsahu poskytovanej služby. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 hod. | |
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS Fabasoft je Poskytovateľ povinný poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách: Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu. Nekritický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní. | |
Servisný zásah : služby Poskytovateľa pri odstraňovaní kritických a/alebo nekritických problémov IS Fabasoft. | |
Rozsah poskytovanej služby: všetky kritické alebo nekritické problémy, ktoré Objednávateľ nahlási písomne prostredníctvom aplikácie Service-desk (prostredníctvom aplikácie service-desku Poskytovateľa bude Objednávateľ pomocou pridelených prístupov zadávať požiadavky). Objednávateľ môže kritické a/alebo nekritické problémy nahlasovať nepretržite 365 dní v roku 24 hodín denne. Lehota na začatie riešenia problému začína plynúť v pracovných dňoch od 7.30 do 15.30 hod. Servisný zásah nezahŕňa služby rozvoja a legislatívne úpravy. | |
Profylaktika aplikačnej vrstvy:Správa a údržba serverov, systémového softvéru a systému ASR (automatizovaného systému registratúry). Pravidelná kontrola funkčnosti aplikácie, softvérového vybavenia v rozsahu potrebnom na udržanie systému v prevádzkyschopnom stave s minimálnym množstvom incidentov. Pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola synchronizácie služieb v prípade clustrovaných služieb, kontrola správnosti smerovania. | |
Pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch. Logovanie činností za optimálnej prevádzky a vyhodnocovanie incidentov. Kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov. Kontrola prostredia, v ktorom IS beží. Udržiavanie repozitára zdrojov kódov. Udržiavanie dokumentácie v aktuálnosti - inštalačnej, prevádzkovej, administrátorskej a používateľskej. Realizácia prevádzkových zásahov (správa systému). Podpora, resp. aktualizácia konfigurácie systému. Monitorovanie aplikácie. | |
Doba poskytovania Hotline, Pohotovosti a Servisného zásahu: 24 mesiacov od účinnosti zmluvy | |
Doba poskytovania profylaktiky aplikačnej vrstvy: 24 mesiacov od 01.01.2022 | Počet – 1 kus |
4. Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a školiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné služby, podpora a rozvoj IS Fabasoft podľa požiadaviek Objednávateľa (napr. legislatívne zmeny, konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou a rozvojom IS Správa registratúry a integračného rozhrania medzi IS Správa registratúry a integračného rozhrania na ÚPVS |
Zastupovanie Objednávateľa pri komunikácii s tretími stranami, odstraňovanie chýb rozhrania spôsobných nekorektným zásahom používateľov, monitorovanie, dohľad a zabezpečenie prevádzkových postupov rozhrania, podpora, prevádzka, návrh a realizácia úprav elektronických formulárov; školiace služby budú využité na školenie zamestnancov Objednávateľa na používanie IS Fabasoft). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Výskumnej agentúry a s tým súvisiace školiace služby | počet mesiacov | 24 | ||
Poskytovanie služieb Odborné služby, podpora, rozvoj IS Fabasoft a integračného rozhrania na ÚPVS podľa požiadaviek Výskumnej agentúry a s tým súvisiace školiace služby | počet osobohodín | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby | Musia byť poskytované v súlade s vyhláškou č. 78/2020 Z.z. ako aj s ostatnými legislatívnymi a európskymi štandardami |
Školiace služby | Podľa požiadaviek Objednávateľa a po vzájomnej predchádzajúcej dohode s Poskytovateľom. |
Názov |
Poskytovateľ musí byť schopný v primeranej lehote, na základe požiadavky Objednávateľa a po dohodnutí obchodných podmienok, vykonať a zabezpečiť služby spojené s údržbou a rozvojom IS Fabasoft. |
Poskytovateľ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu budú poukazované platby za plnenie podľa tejto zmluvy. |
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora integračného rozhrania na ÚPVS, odborné služby a rozvoj IS Fabasoft, profylaktika aplikačnej vrstvy a školiace služby bude Poskytovateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov vykonaných prác. Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Poskytovateľa. |
Mesačný výkaz prác bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude fakturovaná ako mesačný poplatok. Dňom poskytnutia služby je posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. |
Poskytovaná služba typu Ročná aktualizácia softvérových licencií bude protokolárne odovzdávaná na základe odovzdávacieho protokolu o odovzdaní vhodného nosiča (CD, USB a pod.). Odovzdávací protokol bude tvoriť prílohu k faktúre Poskytovateľa. Cena za poskytnutie tejto služby bude hradená ako jednorazový ročný poplatok. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po uplynutí kalendárneho mesiaca, v ktorom bola vykonaná Ročná aktualizácia softvérových licencií. |
Súčinnosť Objednávateľa bude poskytnutá pre nasledujúce situácie:- zabezpečenie zálohovania a obnovy IS Fabasoft,- zabezpečenie prístupu Poskytovateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IS Fabasoft na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa,- realizácia úprav alebo rozvoja IS Fabasoft,- riešenie incidentov. |
Poskytovateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný dodanie služieb protokolárne odovzdať Objednávateľovi na základe odovzdávacieho protokolu o funkčnosti systému v prostredí Objednávateľa naraz v celku, v určenej lehote plnenia do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Poskytovateľ oznámi minimálne 2 (dva) pracovné dni vopred e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa dátum odovzdania služby. |
Poskytovateľ bude fakturovať poskytnuté služby uvedené v položke č. 1 na základe podpísaného odovzdávacieho protokolu o funkčnosti systému v prostredí Objednávateľa. Fakturovaná suma bude vypočítaná pri poskytovaní služieb podľa: |
(i) položky č. 1 ako jednorazová odplata za poskytnutie týchto služieb, (ii) položky č. 2 ako jednorazová ročná odplata za realizáciu ročnej aktualizácie softvérových licencií, (iii) položky č. 3 ako mesačná odplata za poskytovanie služieb počas doby trvania zmluvy a (iv) položky č. 4 ako odplata, ktorá sa vypočíta ako súčin jednotkovej ceny za jednu osobohodinu a počtu osobohodín za služby skutočne poskytnuté Poskytovateľom. |
Splatnosť faktúry za poskytnutie služieb je 30 dní odo dňa doručenia riadne a včas vystavenej faktúry Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH") a § 3a zákonač. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov . V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, Objednávateľ faktúru vráti Poskytovateľovi a nová lehota splatnosti (30 dní) začína plynúť dňom doručenia opravenej a/alebo doplnenej faktúry. |
Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.7 účinných odo dňa 02.08.2021. |
V prípade nesplnenia akejkoľvek z Osobitných požiadaviek je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Porušenie povinnosti Poskytovateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Ak Poskytovateľ bude poskytovať služby v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Zmluva sa uzatvorí na dobu určitú, a to na 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti s výnimkou poskytovania profylaktiky aplikačnej vrstvy, ktorú sa Poskytovateľ zaväzuje poskytovať 24 mesiacov od 01.01.2022 |
Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 Súbor položiek podľa technickej špecifikácie
190 320,00
158 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 09:51
10.12.2021 14:00
10.12.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2021 12:10 - Vstupná ponuka | 190 320,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2021 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 190 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: