• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 17:05

Detail zákazky Z202123469

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 17:05

Základné údaje

Z202123469

OF-247006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051226

Objednávateľ

35984562

Regionálna veterinárna a potravinová správa Rimavská Sobota

Kirejevská 22, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4

papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
viacúčelový bezdrevý, nenatieraný papier s vysokou belosťou a rovnomernou hladkosťou
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet krabíc papiera A4 ks 40
počet balíkov v krabici ks 5
počet kusov papiera A4 v balíku ks 500
rozmer rozmer A4
hmotnosť/gramáž g/m2 80
rozmer výška mm 297
rozmer šírka mm 210
nepriehladnosť % 93
belosť CIE 150 164
hrúbka μm 104 106
drsnosť ml/min. 200 230
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu objednávateľa.
Dodávateľ musí dodať celý predmet obstarávania naraz, čiastkové plnenie sa nepripúšťa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH, cenu za mernú jednotku v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z o dani z pridanej hodnoty.
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu, resp. jeho kópie (tzv. technický list), ktorý potvrdzuje splnenie požadovaných technických vlastností kancelárskeho papiera do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, najneskôr však v deň dodávky predmetu obstarávania. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy.
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 15 dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kirejevská 22, Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

26.11.2021 08:00 — 03.12.2021 12:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 000,00

1 000,00

Do 7 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH, cenu za mernú jednotku v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR v DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2021 15:36

24.11.2021 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 86
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 09:29 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
22.11.2021 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS