30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52631133
TaJaMed s. r. o.
Slnečná 763/1, Malinovo, 90045, SVK
Nádoby na chemický odpad klinik boxy
Nádoby na chemický odpad klinik boxy
Tovar, Služba
|
1. Klinik boxy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| nádoba na odpad z hemodialýzy, patológie, lekární a iný infekčný, chemický a biologický odpad určený na likvidáciu v spaľovni |
| možnosť predbežného alebo trvalého (netrvalého) uzatvárania vrchnáku |
| vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny - zodpovedá normám BS 7320 a NFX 30-500 |
| kónocké, stohovateľné, obdĺžnikový prierez |
| pri likvidácii - spálení - nezanechávajú žiaden odpad |
| materiál - polypropylén |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 2.4. Klinik box, s uzáverom, objem 60 L, min. výška 640 mm, farba modrá so žltým vekom | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Klinik box s uzáverom | stohovateľný, certifikovateľný na zber a transport nebezpečného odpadu |
| - pevnosť a odolnosť pri nízkych aj vysokých teplotách | áno |
| - vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby | áno |
| - konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia | ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby |
| - nádoba nesme prepúšťať žiadne tekutiny | áno |
| - veko nádoby musí mať po obvode tesniace lepidlo | áno |
| - nádoba musí byť vyrobená z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie | áno |
| - vhodná na spaľovanie v spaľovniach | áno |
| - nádoba musí mať platný certifikát na transport látok priradených k UN 3291 " Odpad kliniky nešpecifikovaný" - medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete | áno |
| Názov |
| Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený. |
| Cena dopravy bude zohľadnená už v cenách jednotlivých komodít (cena dopravy nebude fakturovaná). |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesúladu predmetu zákazky s dodaným tovarom resp. poškodenia si vyhradzuje právo neprevziať dodávku. |
| Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Miesto plnenia - Liptovský Mikuláš |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.12.2021 07:00 — 10.12.2021 13:00
380,00 ks
3 420,00
2 850,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2021 08:14
29.11.2021 09:30
29.11.2021 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.11.2021 08:30 - Vstupná ponuka | 3 420,00 | € | Cena s DPH |
| 28.11.2021 21:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: