• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 16:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2021 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2021 15:50

Detail zákazky Z202123460

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 16:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2021 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2021 15:50

Základné údaje

Z202123460

OF-246708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6081279

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31368735

I.P.R., spol. s r.o.

Kučíšdorfská dolina 2241/7, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup snehovej radlice na zimnú údržbu ciest

snehová radlica, zimná údržba

  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 34224200-5 - Časti iných vozidiel

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Snehová radlica
Funkcia
Čelne nesená nová alebo používaná snehová radlica s hydraulickým natáčaním.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čelne nesená snehová radlica s hydraulickým natáčaním ks 1
Šírka radlice mm 3800 4100
Celková hmotnosť radlice kg 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Snehová radlica dvojbritová oceľ - kaučuk áno
Systém tlmenia nárazov áno
Oscilačný systém tlmenia nárazov áno
Hydraulická piestnica pre zdvih a pokladanie radlice áno
Hydraulicky ovládané natáčanie radlice áno
Upínanie na rýchloupínaciu dosku DIN veľ.5 áno
Ovládanie z kabíny vodiča áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je nákup novej alebo používanej plne funkčnej čelne nesenej snehovej radlice s hydraulickým natáčaním , ktorá je určené na zimnú údržbu ciest.
2. Miesto plnenia - dodania je stredisko SC KSK Košice - okolie, Hviezdoslavova 48, Moldava nad Bodvou.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4.1 podrobný rozpis ocenenej položky uvedenej v prílohe č. 2 (cenová špecifikácia) s uvedením továrenskej značky a typového označenia snehovej radlice, podpísaný oprávnenou osobou.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
5.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
5.2 s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - snehová radlica - doklady"
5.3 vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
5.4 najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa a v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy v technickom stave umožňujúcom riadne používanie, ktorý technický stav bude po uzavretí tejto zmluvy vyhodnotený objednávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť vykonanie kontroly bezodkladne po uzavretí tejto zmluvy, pričom prípadné náklady s tým akokoľvek spojené sú súčasťou ceny podľa tejto zmluvy...
6. ...V prípade nevyhovujúceho stavu, alebo nesplnenia požiadaviek objednávateľa na funkčnosť je právom objednávateľa prebratie tovaru odmietnuť a z tohto dôvodu od zmluvy odstúpiť s čím dodávateľ bezvýhradne súhlasí.
7. Súčasťou ceny podľa tejto zmluvy sú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy,  odskúšanie funkčnosti, zaškolenie obsluhy, všetky náklady akokoľvek spojené so servisom tovaru podľa tejto zmluvy počas trvania záručnej doby, ako aj kompletný predpredajný servis, ktorý sa dodávateľ zaväzuje zrealizovať tak, aby dodaný tovar bol spôsobilý plniť účel na ktorý je určený, ..
7. ...t.j. najmä no nie výlučne vykonanie kompletnej kontroly dodávaného tovaru, Pre tento prípad platí bod 6 posledná veta primerane.
8. Dodávateľ prehlasuje, že zariadenia na údržbu ciest tvoriace predmet tejto zmluvy sú bez akýchkoľvek právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu objednávateľom a že vo vzťahu k nim neuzatvoril žiaden zmluvný vzťah, ktorý by akokoľvek vylučoval alebo obmedzoval objednávateľa pri nakladaní s tovarom podľa tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti zakladá právo objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť. Dodávateľ sa súčasne zaväzuje nahradiť všetku a akúkoľvek škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti.
9. Dodávateľ dodá zariadenia na údržbu ciest v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a ponuky dodávateľa, pričom súčasťou dodania bude aj: -dodací list, - návody na obsluhu a údržbu zariadení v slovenskom alebo českom jazyku.
10. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru a zaškolenie obsluhy. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, je právom objednávateľa tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
11. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať dodanie tovaru v lehote do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality dodávaného zariadenia, pričom v prípade akýchkoľvek nedostatkov vyzve dodávateľa na ich odstránenie. V prípade, ak by vytýkaná vada objednávateľa nebola odstrániteľná, je oprávnený podľa jej povahy požadovať primeranú zľavu z ceny alebo od tejto zmluvy odstúpiť.
13. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má vady a nie je v súlade s podmienkami zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním.
14. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu akýchkoľvek dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a zaškolenia obsluhy, ktorého následkom bude jeho omeškanie. Pokiaľ omeškanie podľa predošlej vety presiahne 5 kalendárnych dní, je právom objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť.
15. Dodávateľ zodpovedá za úplnosť dodávky tovaru a za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov podľa platných technických noriem.
16. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do prevzatia tovaru v mieste dodania podľa tejto zmluvy.
17. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia tovaru s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú, a neplynie v čase, kedy je zariadenie počas reklamácie v oprave.
18. Objednávateľ je povinný vady zistené po prevzatí alebo počas plynutia záručnej doby bezodkladne oznámiť zhotoviteľovi. Dodávateľ sa však zaväzuje bez námietok a bezplatne odstrániť všetky vady oznámené objednávateľom a to bez ohľadu na to, či tieto vady oznámil objednávateľ bezodkladne po ich zistení alebo bezodkladne po tom, čo ich mohol zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti....
18. ...Súčasne sa zmluvné strany dohodli na tom, že v prípade vady oznámenej objednávateľom podľa tohto bodu je právom objednávateľa zvoliť ktorýkoľvek nárok z vád podľa ustanovenia § 436 Obchodného Zákonníka, pričom právo voľby mu ostáva zachované bez ohľadu na to, či voľbu nároku vykoná spoločne s oznámením vady alebo kedykoľvek neskôr. Zmluvné strany sa súčasne dohodli na tom, že čas oznámenia vád nemá vplyv na možnosť objednávateľa od tejto dohody odstúpiť.
19. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci servisu vykonávať servisný zásah počas záručnej doby do 48-hodín od e-mailom nahlásenej poruchy a to vždy v mieste určenom objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti zakladá nárok objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200,- EUR pre každé jednotlivé porušenie a to aj opakovane. Nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý.
20. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 48-hodinovej lehote.
21. Fakturácia sa vykoná po úplnom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dodacieho listu, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry.
22. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
23. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
24. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
25. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
d) nepredloženie požadovaných dokladu preukazujúceho splnenie osobitnej požiadavky na predmet zákazky uvedený v bode 4.1,
e) predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
g) dôvody vyslovene uvedené v tejto zmluve.
26. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
c) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.
27. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné obchodné podmienky elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Oscilačný systém tlmenia nárazov áno
Navrhnutá hodnota Systém tlmenia nárazov áno

prosíme o bližšiu špecifikáciu čo je "Oscilačný systém tlmenia nárazov"? Zrejme ste použili presnú formuláciu systému tlmenia nározav od konkrétneho výrobcu. Takýto systém tlmenia nárazov je nám nepoznaný. prečo vám nepostačuje iba "systém tlmenia nárazov"? ved je predsa jedno akym spôsobom budú nárazy tlmené... ? či?

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

14.12.2021 08:00

1,00 ks

4 813,00

4 813,00

Vlastný návrh: továrenskú značku a typové označenie snehovej radlice; technický opis, prospektový materiál alebo technický list tovaru v slovenskom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2021 16:21

08.12.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2021 13:13 - Vstupná ponuka 4 813,00 € Cena bez DPH
05.12.2021 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 4 813,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS