35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31368735
I.P.R., spol. s r.o.
Kučíšdorfská dolina 2241/7, Pezinok, 90201, SVK
Nákup snehovej radlice na zimnú údržbu ciest
snehová radlica, zimná údržba
Tovar, Služba
1. Snehová radlica
|
|
---|---|
Funkcia |
Čelne nesená nová alebo používaná snehová radlica s hydraulickým natáčaním. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čelne nesená snehová radlica s hydraulickým natáčaním | ks | 1 | ||
Šírka radlice | mm | 3400 | 3600 | |
Celková hmotnosť radlice | kg | 1300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Snehová radlica dvojbritová oceľ - kaučuk | áno |
Systém tlmenia nárazov | áno |
Oscilačný systém tlmenia nárazov | áno |
Hydraulická piestnica pre zdvih a pokladanie radlice | áno |
Hydraulicky ovládané natáčanie radlice | áno |
Upínanie na rýchloupínaciu dosku DIN veľ.5 | áno |
Ovládanie z kabíny vodiča | áno |
Názov |
1. Predmetom zákazky je nákup novej alebo používanej plne funkčnej čelne nesenej snehovej radlice s hydraulickým natáčaním , ktorá je určené na zimnú údržbu ciest. |
2. Miesto plnenia - dodania je stredisko SC KSK Košice - okolie, Hviezdoslavova 48, Moldava nad Bodvou. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4.1 podrobný rozpis ocenenej položky uvedenej v prílohe č. 2 (cenová špecifikácia) s uvedením továrenskej značky a typového označenia snehovej radlice, podpísaný oprávnenou osobou. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
5.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
5.2 s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - snehová radlica - doklady" |
5.3 vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
5.4 najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa a v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy v technickom stave umožňujúcom riadne používanie, ktorý technický stav bude po uzavretí tejto zmluvy vyhodnotený objednávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť vykonanie kontroly bezodkladne po uzavretí tejto zmluvy, pričom prípadné náklady s tým akokoľvek spojené sú súčasťou ceny podľa tejto zmluvy... |
6. ...V prípade nevyhovujúceho stavu, alebo nesplnenia požiadaviek objednávateľa na funkčnosť je právom objednávateľa prebratie tovaru odmietnuť a z tohto dôvodu od zmluvy odstúpiť s čím dodávateľ bezvýhradne súhlasí. |
7. Súčasťou ceny podľa tejto zmluvy sú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy, odskúšanie funkčnosti, zaškolenie obsluhy, všetky náklady akokoľvek spojené so servisom tovaru podľa tejto zmluvy počas trvania záručnej doby, ako aj kompletný predpredajný servis, ktorý sa dodávateľ zaväzuje zrealizovať tak, aby dodaný tovar bol spôsobilý plniť účel na ktorý je určený, .. |
7. ...t.j. najmä no nie výlučne vykonanie kompletnej kontroly dodávaného tovaru, Pre tento prípad platí bod 6 posledná veta primerane. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že zariadenia na údržbu ciest tvoriace predmet tejto zmluvy sú bez akýchkoľvek právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu objednávateľom a že vo vzťahu k nim neuzatvoril žiaden zmluvný vzťah, ktorý by akokoľvek vylučoval alebo obmedzoval objednávateľa pri nakladaní s tovarom podľa tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti zakladá právo objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť. Dodávateľ sa súčasne zaväzuje nahradiť všetku a akúkoľvek škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti. |
9. Dodávateľ dodá zariadenia na údržbu ciest v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a ponuky dodávateľa, pričom súčasťou dodania bude aj: -dodací list, - návody na obsluhu a údržbu zariadení v slovenskom alebo českom jazyku. |
10. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru a zaškolenie obsluhy. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, je právom objednávateľa tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať dodanie tovaru v lehote do troch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality dodávaného zariadenia, pričom v prípade akýchkoľvek nedostatkov vyzve dodávateľa na ich odstránenie. V prípade, ak by vytýkaná vada objednávateľa nebola odstrániteľná, je oprávnený podľa jej povahy požadovať primeranú zľavu z ceny alebo od tejto zmluvy odstúpiť. |
13. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má vady a nie je v súlade s podmienkami zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. |
14. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu akýchkoľvek dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a zaškolenia obsluhy, ktorého následkom bude jeho omeškanie. Pokiaľ omeškanie podľa predošlej vety presiahne 5 kalendárnych dní, je právom objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť. |
15. Dodávateľ zodpovedá za úplnosť dodávky tovaru a za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov podľa platných technických noriem. |
16. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do prevzatia tovaru v mieste dodania podľa tejto zmluvy. |
17. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia tovaru s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú, a neplynie v čase, kedy je zariadenie počas reklamácie v oprave. |
18. Objednávateľ je povinný vady zistené po prevzatí alebo počas plynutia záručnej doby bezodkladne oznámiť zhotoviteľovi. Dodávateľ sa však zaväzuje bez námietok a bezplatne odstrániť všetky vady oznámené objednávateľom a to bez ohľadu na to, či tieto vady oznámil objednávateľ bezodkladne po ich zistení alebo bezodkladne po tom, čo ich mohol zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti.... |
18. ...Súčasne sa zmluvné strany dohodli na tom, že v prípade vady oznámenej objednávateľom podľa tohto bodu je právom objednávateľa zvoliť ktorýkoľvek nárok z vád podľa ustanovenia § 436 Obchodného Zákonníka, pričom právo voľby mu ostáva zachované bez ohľadu na to, či voľbu nároku vykoná spoločne s oznámením vady alebo kedykoľvek neskôr. Zmluvné strany sa súčasne dohodli na tom, že čas oznámenia vád nemá vplyv na možnosť objednávateľa od tejto dohody odstúpiť. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci servisu vykonávať servisný zásah počas záručnej doby do 48-hodín od e-mailom nahlásenej poruchy a to vždy v mieste určenom objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti zakladá nárok objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 200,- EUR pre každé jednotlivé porušenie a to aj opakovane. Nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 48-hodinovej lehote. |
21. Fakturácia sa vykoná po úplnom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dodacieho listu, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
22. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
23. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
24. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
25. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
d) nepredloženie požadovaných dokladu preukazujúceho splnenie osobitnej požiadavky na predmet zákazky uvedený v bode 4.1, |
e) predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
g) dôvody vyslovene uvedené v tejto zmluve. |
26. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
b) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
c) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
27. Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
14.12.2021 08:00
1,00 ks
4 910,00
4 910,00
Vlastný návrh: továrenskú značku a typové označenie snehovej radlice; technický opis, prospektový materiál alebo technický list tovaru v slovenskom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2021 16:19
08.12.2021 09:00
08.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2021 13:32 - Vstupná ponuka | 4 910,00 | € | Cena bez DPH |
05.12.2021 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 910,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: