00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
45523436
Novoklim s.r.o.
Okružná 1699/17, Vráble, 95201, SVK
Opravy a údržby chladiacich a mraziacich zariadení
Opravy a údržby chladiacich a mraziacich zariadení, opravy a údržba ich súčiastok, údržba a servisné práce kuchynských zariadení a ich súčiastok, chladiaca skriňa, chladiaci box, mraziaca skriňa, strojovňa chladenia
Služba, Tovar
1. Chladiaca skriňa presklenná LIEBHERR
|
|
---|---|
Funkcia |
typ: FK5442 Liebherr, r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 750 x 730 x 1640 |
2. Chladiaca skriňa biela 350 litr.LIEBHERR
|
|
---|---|
Funkcia |
typ: FKV4140 Liebherr, r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 600 x 600 x 1800 |
3. Chlad.skriňa celonerez. 670 litr.Elektrolux ventilovaná, teplota -2/+10 C
|
|
---|---|
Funkcia |
typ: 727637 Elektrolux, r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 710 x 837 x 2050 |
4. Mraziaca skriňa celonerez 670 litr. Elektrolux, ventilovaná, teplota -22/-15 C
|
|
---|---|
Funkcia |
Typ: 727638 Elektrolux, r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 710 x 837 x 2050 |
5. Chladiaca skriňa celonerez.1430 litr. Elektrolux, ventilovaná teplota 0/+6 C
|
|
---|---|
Funkcia |
typ: 727295 Elektrolux, r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 1441 x 837 x 2050 |
6. Chladiaci box vstavaný /potraviny/
|
|
---|---|
Funkcia |
r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 2100 x 2650 x 2400 |
7. Chladiaci box vstavaný /odpad/
|
|
---|---|
Funkcia |
r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 3000 x 1500 x 2400 |
8. Mraziaci box vstavaný / potraviny /
|
|
---|---|
Funkcia |
r.v. 2018 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 2100 x 2250 x 2400 |
9. Strojovňa chladenia – združený agregát pre chladiace a mraziace boxy
|
|
---|---|
Funkcia |
typ: REFRA |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dĺžka x hĺbka x výška | 2400 x 900 x 2030 |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie "Zmluvy o poskytovaní služieb" (ďalej len "zmluva") na dobu určitú do 21.12.2023 alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách. |
Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. V prípade nevyhnutnosti bude cena neoriginálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená v každej položke maximálne vo výške 80% z ceny originálnych náhradných dielov výrobcu. |
Na požiadanie musí dodávateľ preukázať nákup originálnych náhradných dielov od autorizovaného dodávateľa. Časový rozdiel medzi nákupom príslušného originálneho náhradného dielu dodávateľom a vystavenou faktúrou za opravu alebo servis, kde bol príslušný originálny náhradný diel použitý, nesmie byť viac ako 60 dní. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Cena za jednu normohodinu práce je stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (vystavenie faktúry, zápisov, protokolov, cestovných nákladov) na 59 eur bez DPH, okrem nákladov na náhradné diely. Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky. Uvedené sa vzťahuje aj na vykonávanie opravy a údržby zariadení vrátane dopravy na miesto poskytovania služby v dni pracovného voľna a v dni pracovného pokoja. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR. |
V prípade ak dodávateľ zistí počas vykonávania opravy potrebu výmeny aj iných častí, ktoré neboli predbežne nacenené a odsúhlasené je dodávateľ povinný každý cenový rozdiel si vopred nechať odsúhlasiť písomne /e-mailom/ od objednávateľa. |
Porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ minimálne dva dni pred potvrdeným dátumom realizácie opravy zašle elektronickou poštou objednávateľovi identifikačné údaje osoby, alebo osôb (meno, priezvisko, dátum narodenia, číslo dokladu totožnosti) ktorá/é bude/ú vykonávať opravu alebo údržbu. Taktiež uvedie aj ŠPZ motorového vozidla. |
Miesto realizácie opravy a údržby kuchynských zariadení určí obstarávateľ v objednávke. Opravy a údržby kuchynského zariadenia sa budú realizovať do sídla obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia". |
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami. |
Nástup na odstránenie poruchy do 12hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom. |
V prípade, ak sa preukáže po uzatvorení tejto zmluvy, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné služby ako je uvedené v tejto zmluve a poskytovateľ takejto služby aj reálne za takúto nižšiu cenu služby už poskytol alebo stále poskytuje, ktorá je nižšia o viac ako 5 % ako cena dodávateľa podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takúto službu objednanú po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Lehota splatnosti jednotlivých vecne a formálne správne vyhotovených a doručených faktúr dodávateľom objednávateľovi bude 30 dní od jej doručenia objednávateľom. |
Po vykonaní zásahu do zariadenia časti elektro a plynu sa požaduje vykonanie odbornej prehliadky, odbornej skúšky a vystavenie dokladu o výsledku kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia (revízna správa po oprave). |
Názov | Upresnenie |
Pracovník vykonávajúci servis musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných právnych predpisov SR. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., Zákon č. 124/2006 Z. z. |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že službu poskytuje oprávnený servis: | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostnenský list |
Údržba kuchynských zariadení a vybavení zahŕňa: | diagnostiku, čistenie, nastavenie, výmenu opotrebovaných súčiastok. |
Oprava kuchynských zariadení a vybavení zahŕňa: | úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.12.2021 08:00 — 21.12.2023 16:00
1,00 celok
24 000,00
20 000,00
Dodržané všetky osobitné požiadavky na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2021 10:27
08.12.2021 10:00
08.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2021 09:12 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
26.11.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: