• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2021 10:33

Detail zákazky Z202123402

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:30
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2021 10:33

Základné údaje

Z202123402

OF-246698

zrušená

Objednávateľ

36112119

Základná škola s materskou školou Leandera Osztényiho s vyuč. jazykom maďarským - Osztényi Leander Alapiskola és Óvoda, Školská 1003, Selice

Školská 1003, Selice, 92572, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

elektrická enegia

dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energiedo odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektrinyprostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavya prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 14097
2. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 401
3. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 3050
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1.-3. OM KWh 17548
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1.-3. OM KWh 52644
Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (80 %), maximum (120 %) a presne KWh 42115,2 63172,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluvné obdobie (viazanosť 36 mesiacov) pre 1.-3. OM Od 01.01.2021 do 31.12.2024
Charakter odberu pre 1. - 3. OM Administratívne a prevádzkové budovy
1. OM: EIC, identifikácia 24ZZS30463590005
Spotreba predpokladaná VT 10402
Spotreba predpokladaná NT 3695
Fázy x veľkosť ističa 3x32
Distribučná sadzba C2-X3
2. OM: EIC, identifikácia 24ZZS3046362000Y
Spotreba predpokladaná VT 401
Fázy x veľkosť ističa 3x14
Distribučná sadzba C2-X3
3. OM: EIC, identifikácia 24ZZS3046358000A
Spotreba predpokladaná VT 1700
Spotreba predpokladaná NT 1350
Fázy x veľkosť ističa 3x32
Distribučná sadzba C2-X3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Množstvá odoberanej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Dalej v prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektriny za príslušné obdobie, - cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektriny dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.),  v súlade s prílohou č.1 OUEP (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) Čl.VI, bod 6.11.
Vyúčtovanie spotreby elektrinysa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo elektrinyodobraté odberateľom a predpokladané množstvo elektrinyuvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail);
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie:
d) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh.
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami.
Dodávateľ bezplatne zabezpečí vykonanie analýzy odberných miest s návrhom na elimináciu poplatkov za nedodržanie technických podmienok distribúcie k 31.12..
Dodávateľ zabezpečí pre odberateľa bezodplatné poradenstvo, podporné programy a občasné služby súvisiace so zlepšením efektívnosti odberu elektriny.
Dodávateľ zabezpečí odberateľovi prístup k zákazníckemu web portálu s možnosťou sledovať údaje o spotrebe plynu, fakturácii, histórii odberu.
Dodávateľ zrealizuje prípadnú zmenu dodávateľa elektrickej energie kontinuálne bez prerušenia dodávky elektrickej energie a zároveň je povinný zabezpečiť proces vypovedania čiastkových zmlúv so súčasným dodávateľom elektrickej energie (okrem prípadov, ak si čiastkovú zmluvu vypovedá odberateľ); a to pre každé odberné miesto a s prihliadnutím na súčasné zmluvné lehoty. Zmenu dodávateľa formou splnomocnení (aj viacerých a aj za každé odberné miesto) zariadi a splnomocnenie vopred vyhotoví dodávateľ.
V prípade, ak dodávka elektrickej energie verejnému obstarávateľovi (zadávateľovi) bude podliehať cenovej regulácii v zmysle platných legislatívnych predpisov, a vysúťažená cena bude v rozpore s cenovou reguláciou, vysúťažená cena sa neuplatní; dodávateľ v takomto prípade ocení dodávku elektrickej energie podľa cenníka dodávateľa platného pre ocenenie dodávky elektrickej energie za regulované ceny.
Ďalej dodávateľ vyhodnotí dodávku elektrickej energie verejného obstarávateľa (zadávateľa), ak je v predchádzajúcom fakturačnom období (obdobie predchádzajúce plneniu z tohto verejného obstarávania) zaradený do kategórie ako Malý podnik (v skratke MP), pre uplatnenie predchádzajúcej vety za nasledujúce fakturačné obdobie (to znamená obdobie vyplývajúce zo zmluvného plnenia podľa tejto zmluvy), v prípade potreby doplnenie dokladov (na vyžiadanie dodávateľom) poskytne verejný obstarávateľ (zadávateľ).
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky pre 1.-3. OM: 01.01.2022, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky pre 1.-3. OM: 31.12.2024, 23:59 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Preddavkové platby: mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM
Vystavenie faktúr: najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 1003, Selice, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2024 23:59

52 644,00 kWh

14 905,00

14 905,00

Nepožaduje sa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 10:42

29.11.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 98
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS