• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2021 12:00

Detail zákazky Z202123390

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2021 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2021 12:00

Základné údaje

Z202123390

OF-246859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6072163

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

53426975

DUOZ SK s.r.o.

Piaristická 1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a čerstvé ovocie (12-12)

cesnak, cibuľa, pór, mrkva, petržlen, paradajky, paprika, kafriól, kapusta, šalát, uhorky, cuketa, reďkovka, brokolica, bazalka, petržlenová vňať, pažitka, rukola, šampiňóny, hliva, zemiaky, citróny, jablká, pomaranče, kiwi, hrušky, banány, nektarinky, hrozno, mandarinky, broskyne, grapefruity

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina
Funkcia
zelenina na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 200
Cibuľa žltá kg 2 500
Cibuľa červená kg 50
Cibuľka zväzok ks 50
Pór kg 20
Mrkva kg 600
Petržlen kg 50
Zeler kg 50
Paradajky červené kg 1400
Paradajky cherry kg 10
Paprika hrubostenná kg 150
Paprika PCR kg 500
Karfiol kg 100
Kapusta hlávková biela kg 1 500
Kapusta hlávková červená kg 200
Kapusta čínska kg 200
Šalát ľadový ks 150
Šalát lollo rosso ks 30
Šalát rímsky ks 20
Uhorky šalátové kg 250
Cuketa kg 50
Kaleráb kg 50
Reďkovka červená zväzok ks 100
Petržlenová vňať kg 15
Pažítka čerstvá kg 1
Rukola kg 10
Šampiňóny čerstvé kg 200
Hliva ustricová kg 10
Zemiaky konzumné neskoré varný typ A kg 10000
Brokolica kg 20
Bazalka čerstvá kg 1
Čalamáda kg 1000
Kapusta kyslá kg 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvosť, kvalita I. trieda
Zemiaky konzumné neskoré varný typ A balenie 20 - 25kg, stredne veľké, pevné, čisté, bez klíčkov, bez príznakov hniloby, nezamrznuté
Skladovateľnosť 1 mesiac
Zelenina čerstvá, nepoškodená, celá, zdravá, bez známok hniloby, čistá bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, pachu alebo chuti, bez škodcov a poškodenia
 2. Čerstvé ovocie
Funkcia
čerstvé ovocie na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Citróny kg 150
Jablká (kaliber 6 - 6,5) kg 2 000
Pomaranče (kaliber 7 - 8) kg 1500
Kiwi kg 100
Hrušky kg 50
Banány kg 1000
Nektárinky kg 50
Hrozno biele kg 20
Mandarínky kg 100
Broskyne kg 50
Grapefruity (kaliber 32 - 36) kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvosť, kvalita I. trieda
Skladovateľnosť 1 mesiac
Ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, bez známok hniloby, čisté bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, pachu alebo chuti, bez škodcov a poškodenia
Jablká Dodávka jabĺk v jednej objednávke musí byť v jednej odrode
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.01.2022 do 31.03.2022 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ už pri stanovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie 01. 01. 2022 – 31. 03. 2022.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky , jednotkové ceny s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:-ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval,-pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky,-dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00).V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

3

1,00 na základe čiastkových objednávok

18 454,12

15 378,43

V prípade ak uchádzač predloží vlastný návrh plnenia požadujeme špecifikáciu s minimálne rovnakou alebo vyššou kvalitou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 11:29

03.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 72
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 12:14 - Vstupná ponuka 18 038,80 € Cena s DPH
22.11.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 18 038,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS