• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 14:50

Detail zákazky Z202123372

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2021 14:50

Základné údaje

Z202123372

OF-245963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6063975

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koreniny, pochutiny a sušené bylinky (12-20)

koreniny a chuťové prísady, kečup, horčica, soľ

  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny, pochutiny a sušené bylinky
Funkcia
Dodávka korenín, pochutín a sušených byliniek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľ - bal. 1kg kg 500
Čierne korenie celé - min. bal. 0,25kg kg 15
Čierne korenie mleté - min. bal. 0,25kg kg 25
Rasca celá - min. bal. 0,25kg kg 15
Rasca drvená - min. bal. 0,25kg kg 10
Nové korenie celé - min. bal. 0,25kg kg 15
Paprika mletá sladká - min. bal. 0,25kg kg 150
Bobkový list - min. bal. 0,1kg kg 5
Majorán sušený - min. bal. 0,1kg kg 6
Oregáno sušené - min. bal. 0,1kg kg 3
Bazalka sušená - min. bal. 0,1kg kg 3
Grilovacie korenie - min. bal. 0,25kg kg 30
Gyros korenie - min. bal. 0,25kg kg 6
Pizza korenie kg 3
Korenie na ryby - min. bal. 0,25kg kg 5
Korenie na divinu kg 3
Kari korenie - min. bal. 0,25kg kg 10
Provensálske korenie kg 1
Perníkové korenie kg 10
Kypriaci prášok do pečiva min. balenie 13g ks 300
Kypriaci prášok do perníka min. bal. 20g ks 300
Škorica mletá kg 2
Sóda bikarbóna - min. bal. 100g ks 50
Tekuté polievkové korenie bez glutamánu - min. bal. 1l/ks ks 300
Hovädzí bujón bez glutamánu - min. bal. 1kg kg 250
Zeleninové ochucovadlo bez glutamánu - min. bal. 1kg kg 300
Worcestrová omáčka - min. bal. 1l l 40
Chilli omáčka - bal. 180 - 250ml ks 200
Sójová omáčka - min. bal. 1l ks 50
Horčica plnotučná - min. bal. 5kg kg 550
Kečup - min. bal. 900g ks 80
Ocot 8% - min. bal. 1l l 400
Balsamico krém - min. bal. 500ml l 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hovädzí bujón - min. bal. 1kg látka zvýrazňujúca chuť a vôňu: dehydratovaný výrobok, zloženie: soľ, cukor, rastlinný tuk, aróma, zemiakový škrob, zmes zeleniny, extrakt z hovädzieho mäsa 2,3%, extrakt z červenej repy,bez glutamánu
Zeleninové ochucovadlo - min. bal. 1kg dehydrovaný výrobok, zloženie: soľ max. 61%, zmes sušenej zeleniny 10,2% (cibuľa, mrkva, zelerový koreň), s kúskami petržlenového listu a zeleniny, bez glutamánu
Sójová omáčka - min. bal. 1l na prírodne fermentovanom základe bez chemických konzervačných látok, farbív, glutamanov a náhradných sladidiel. Zloženie: voda, fermentovaná sója a pšenica, soľ, výťažok korenia.
Horčica plnotučná - min. bal. 5kg zloženie: voda, horčičné semeno, ocot, cukor, soľ, výťažok korenia
Balsamico krém - min. bal. 500ml Krém z octa balsamico z Modeny, tepelne upravený hroznový mušt, Balsamicový ocot z Modeny 39% ,ocot kvasný vínny, zahusťovadlo.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.01.2022 do 30.06.2022 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ už pri stanovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie 01. 01. 2022 – 30. 06. 2022.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

6

1,00 na základe čiastkových objednávok

5 443,23

4 536,02

V prípade ak uchádzač predloží vlastný návrh plnenia požadujeme špecifikáciu s minimálne rovnakou alebo vyššou kvalitou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 10:18

30.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 118
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 10:52 - Vstupná ponuka 5 443,20 € Cena s DPH
30.11.2021 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 5 443,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS