• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2021 09:03

Detail zákazky Z202123355

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    29.11.2021 09:03

Základné údaje

Z202123355

OF-246765

zrušená

Objednávateľ

31953204

Základná škola, Pionierska 33, Čaňa

Pionierska 33, Čaňa, 04414, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2022

Zemný plyn, dodávka zemného plynu, distribúcia zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov na základe podmienok stanovených v týchto podkladoch a v nižšie uvedených predpokladaných množstvách.
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu , zabezpečenie prepravných a distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od   00:01 hod. SEČ dňa 01.01.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022.
Predpokladané objemy odberu plynu boli stanovené na základe priemeru skutočne odobratého množstva zemného plynu za roky 2019, 2020.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 3
Kód odberného miesta č.1 SKSPPDIS000930021139
Predpokladaný ročný odber v kWh 630 003
Druh tarify M8
Kód odberného miesta č.2 SKSPPDIS000910800516
Predpokladaný ročný odber v kWh 174 167
Druh tarify M7
Kód odberného miesta č.3 SKSPPDIS000910800515
Predpokladaný ročný odber v kWh 1033
Druh tarify M1
Celková cena pozostáva z: ceny za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane, DPH a poplatky za odberné miesta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do OM odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zemného plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, služieb za prepravu vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu, alebo zmluvnú špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia.
Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané. Dodávateľ si nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednaného zemného plynu. Odchýlka je prípustná neobmedzene.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu zemného plynu v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prepravou zemného plynu od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom, na adresu odberateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy pre riadne plnenie predmetu zákazky:
a) výpis z obchodného registra, príp. uvedie číslo zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov,  príp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávku zemného plynu,
b) dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
c) vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou zemného plynu.
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
- je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti podstatným spôsobom,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie,
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie zemného plynu povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie zemného plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku zemného plynu pre odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Dodávateľ do 10 pracovných dní oznámi odberateľovi nasledovné skutočnosti:
miesto a kontakt, na ktorých odberateľ bezodkladne ohlási zistené skutočnosti podľa čl X body 10.3 a 10.4 OUEP ; na ktorých má odberateľ uplatňovať reklamáciu podľa čl. XI. OUEP; webovú adresu dodávateľa, na ktorej má zverejnené informácie podľa čl. IX OUEP
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.01.2022, 00:01 hod. SEČ
Deň ukončenia dodávky 31.12.2022, 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe doručenej faktúry
Fakturačné obdobie pre každé OM Mesačná zálohová platba vo výške 1/12 z predpokladanej spotreby na každom OM, fakturačné obdobie je kalendárny rok
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Vyúčtovanie dodaného plnenia formou vyúčtovacej faktúry v súlade s čl. VI, bod 6.6 príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pionerska 33, Čaňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

01.01.2022 00:01 — 01.01.2023 00:00

805 203,00 kWh

35 000,00

26 227,66

Fakturácia mesačne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 12:17

29.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 180
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS