• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 08:50

Detail zákazky Z202123342

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 08:50

Základné údaje

Z202123342

OF-246886

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060785

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Galantérny materiál

Galantérny materiál

  • 19435100-5 - Šijacie nite
  • 39560000-5 - Rôzne textilné výrobky
  • 19442000-6 - Syntetické nite
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 39227100-0 - Ihly na šitie alebo pletacie ihlice
  • 44922100-0 - Krieda
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Galantérny materiál
Funkcia
Galantérny materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sada ihiel v košíku, kod 1001- ručné ihly (8-14ks v balení) balenie 2
Špendlíky krajčirske so sklenenou hlavičkou 0,6x30mm, 100ks/bal., balenie 3
Krajčírska krieda rôzne farby ks 50
Nožnice páracie - dlĺžka 10 cm ks 1
Krajčírske nožnice - dĺžka 210mm ks 1
Krajčírske nožnice - dĺžka 250mm ks 1
Krajčírsky meter 150cm ks 2
Šidlo - bodec ks 1
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba biela, kód 2000 ks 10
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba čierna, kód 4000 ks 10
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba zelená, kód 719 ks 10
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba modrá, kód 825 ks 10
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba žltá, kód 0120 ks 10
Páratko s gumou SEAM FIX ks 1
Odstrihávacie nožnice TEXI 4022 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu.
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy.
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa vrátane dopravy.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 3 pracovné dni vopred.
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2021 10:00 — 03.12.2021 10:00

1,00 položky opisného formulára

237,76

198,13

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 09:10

29.11.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 571
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2021 11:11 - Vstupná ponuka 237,76 € Cena s DPH
24.11.2021 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 237,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS