30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33301191
Mária Chilová
Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK
Galantérny materiál
Galantérny materiál
Tovar, Služba
1. Galantérny materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Galantérny materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sada ihiel v košíku, kod 1001- ručné ihly (8-14ks v balení) | balenie | 2 | ||
Špendlíky krajčirske so sklenenou hlavičkou 0,6x30mm, 100ks/bal., | balenie | 3 | ||
Krajčírska krieda rôzne farby | ks | 50 | ||
Nožnice páracie - dlĺžka 10 cm | ks | 1 | ||
Krajčírske nožnice - dĺžka 210mm | ks | 1 | ||
Krajčírske nožnice - dĺžka 250mm | ks | 1 | ||
Krajčírsky meter 150cm | ks | 2 | ||
Šidlo - bodec | ks | 1 | ||
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba biela, kód 2000 | ks | 10 | ||
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba čierna, kód 4000 | ks | 10 | ||
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba zelená, kód 719 | ks | 10 | ||
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba modrá, kód 825 | ks | 10 | ||
Niť - AMANN - belfil 120/1000m návin, farba žltá, kód 0120 | ks | 10 | ||
Páratko s gumou SEAM FIX | ks | 1 | ||
Odstrihávacie nožnice TEXI 4022 | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu. |
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy. |
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00. |
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa vrátane dopravy. |
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 3 pracovné dni vopred. |
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2021 10:00 — 03.12.2021 10:00
1,00 položky opisného formulára
237,76
198,13
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2021 09:10
29.11.2021 08:00
29.11.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2021 11:11 - Vstupná ponuka | 237,76 | € | Cena s DPH |
24.11.2021 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 237,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: