• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:56
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:55

Detail zákazky Z202123338

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2021 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:56
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:55

Základné údaje

Z202123338

OF-246758

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067239

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé mäso a mäsové výrobky

Chladené: bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky, hydinové mäso

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15110000-2 - Mäso
  • 15112100-7 - Čerstvá hydina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chladeného mäsa bravčového, hovädzieho, kuracieho a mäsových výrobkov pre potreby stravovacích zariadení.
Dodávka čerstvého chladeného mäsa a mäsových výrobkov do zariadenia GAUDEAMUS-ZKR.
príprava obedov, jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové stehno (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 450
Bravčové karé (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 560
Bravčové plece (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 200
Hovädzie zadné (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 700
Bravčové údené karé (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 35
Klobása domáca (Bravčové mäso min. 81%, hovädzie mäso min. 15%, prísady, prírodné koreniny, extrakty korenín, nepikantná) kg 40
Oškvarky bravčové kg 5
Oravská slanina  údená kg 50
Šunková saláma (zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso min. 65%, množstvo tuku max.20%) v celku kg 20
Šunka bravčová dusená výberová, podiel mäsa min. 90%, nekrájaná, v celku, bez alergénov kg 90
Párky viedenské polodiétne, trvanlivosť do 7 dní, základné suroviny bravčové a hovädzie mäso, povrch hladký, farba svetlohnedá, konzistencia pevná, pružná, po ohriatí krehká, vôňa - jemná po čerstvej údenine, množstvo mäsa majmenej 65% v hmotnosti kg 100
Trvanlivá saláma (malokarpatská, nitran - ekvivalent), trvanlivosť 90-120 dní, zloženie bravčové, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 70%, nekrájaná, v celku kg 15
Mäkká saláma (jemná - ekvivalent), trvanlivosť 14-21 dní, zloženie bravčové, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku min.50%, množstvo tuku najviac 35%, v celku kg 60
Hovädzia sviečková falošná zadná (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 55
Kuracia šunka výberová dusená, podiel mäsa minimálne 70%, nekrájaná v celku, bez alergénov kg 30
Párky obyčajné - hrubšie, váha 1ks: 100-130g, kuracie a bravčové mäso 52%, trvanlivosť min. 7 dní, svetlohnedá, konzistencia pevná pružná po ohriatí, vôňa jemná po čerstvej údenine kg 100
Kuracie prsia chladené čerstvé, trieda A, skladovanie -2 do 2°C kg 150
Morčacia šunka  výberová dusená (jemná chuť po hydinovom mäse, primerane slaná, trvanlivosť minimálne 60 dní od dátumu výroby, skladovanie od  0 do 4°C bez alergénov, podiel mäsa minimálne 70%, nekarájaná) kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie v preprávkach, čerstvé
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí resp. zmrazení
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa bez cudzieho zápachu a cudzej príchute
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín
úprava kuchynská úprava
Mäso, mäsové výrobky a ostatný tovar preferujeme krajinu pôvodu SR a značku kvality SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák.č. 152/1995 Z.z.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce poravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 423/2012 MPRV SR.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhl. č. 83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite triedy A v opakovaných dodávakch.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do dvoch hodín od uznania reklamácie.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, čase a v kvalite stanovenej objednávateľom.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus s DPH a celkovú cenu s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na adresu obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky a to 5 krát v týždni vždy maximálne do 8:00 hodiny.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni/podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 8:00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izoternické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25 % z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. Tým nie je dotknutý nárok verejného obstarávateľa na náhradu škody.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstatrávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru.
Mäso, mäsové výrobky Slovenského pôvodu.
Objednávky sa budú realizovať telefonicky vždy na 1-2 dni dopredu, v prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 24 hodin od objednania.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Dodávateľ priloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkárne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne povereným rozhodnutím o schválení prevádzkárne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
Dodávateľ priloží kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodávateľ sa zaväzuje priložiť informácie o pôvode mäsa (chované, zabité, pôvod)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2022 08:00 — 31.12.2022 14:54

2 675,00 kg

17 000,00

17 000,00

Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky a to 5 krát v týždni vždy maximálne do 8:00 hodiny. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2022 do 31.12.2022. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2021 09:55

01.12.2021 14:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 15:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 52
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2021 12:31 - Vstupná ponuka 16 221,60 € Cena s DPH
30.11.2021 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka 14 577,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS