17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Farebné laserové multifunkčné zariadenie
tlačiareň, A3
Tovar, Služba
1. Farebné laserové multifunkčné zariadenie - formát A3
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač, kopírovanie, skenovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Procesor / pamäť | GHz / GB | 1,05 / 4 | ||
Pevný disk | GB | 80 | ||
Dotykový display s grafickým rozhraním v slovenskom jazyku | palec | 7 | ||
Rýchlosť tlače (A4) | str./min. | 25 | ||
Rozlíšenie kopírovania | dpi | 600 x 600 | ||
Rozlíšenie tlače | dpi | 1200 x 2400 | ||
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zásobníky papiera: | |
Štandardný zásobník s kapacitou min. 520 listov papiera, ktorý zvláda veľkosti papiera od 139,7 x 182 mm do 297 x 431,8 mm | áno |
Rozširujúci modul o ďaľšie 3 zásobníky papiera s podstavcom, o celkovej kapacite min. 1560 listov veľkosti pap. od 139,7 × 182 mm až 297 × 431,8 mm | áno |
Automatický obojstranný reverzný podávač na skenovanie (DADF) na min. 100 listov veľkosti pap. od 125 × 110 mm až 297 × 431,8 mm | áno |
Ručný podávač na 100 listov veľkosti pap. od 88,9 × 98,4 mm až 297 × 431,8 mm | áno |
Podpora sieťových štandardov: | sieťové protokoly TCP/IP s podporou IPv4/IPv6 komunikačné rozhranie: USB 3.0 vysokorýchlostné, Ethernet 1000BaseT/100Base-TX/10Base-T |
Podpora ovládačov: | |
Windows Server 2012, Windows Server 2019; Windows 10 | áno |
Podporad štandardov tlače PCL 5e /PCL 6 / PDF/ XPS / TIFF / JPEG / HP-GL / Adobe PostScript 3 | áno |
Webové rozhranie na manažment zariadenia, možnosť nastavenia skenovacích profilov | áno |
Tlač z pamäťových médií: | USB kľúč |
Parametre skenovania: | |
Rozpoznávanie znakov (OCR), skenovanie do USB, emailu, siete (FTP/SMB) | áno |
Formáty naskenovaných súborov: PDF, PDF/A, XPS, JPEG, TIFF | áno |
Skenovanie do domovskej složky,uživateľských zložiek s podporou Active Directory, soubory PDF s možnostou prehľadávania, jedno-/viacstránkové súbory PDF (chránené heslom) | áno |
Zabezpečenie: | |
Zabezpečená tlač, zabezpečené skenovanie, zabezpečený e-mail, soubory PDF chránené heslom | áno |
Šifrovanie disku štandardom AES 256, funkcia ochrany prepísaním obrazu na disku | áno |
Toner: | Plnohodnotná sada tonerov súčastou balenia |
Dodanie, inštalácia, základné zaškolenie: | Áno |
Názov |
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani repasovaný alebo inak renovovaný, nie testovaný ani vystavovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu a vyobrazenie. Ak takto ponúknuté výrobky budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie multifunkčných zariadení na rozdielne miesta plnenia, v rámci mesta Bratislava (Jedno miesto dodania je prístupné bez vynášky a pri druhom mieste dodania je nutné prekonať 5 schodov). |
Dodávateľ poskytuje na tovar, ktorý je predmetom plnenia, záruku za akosť 36 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Objednávateľom. |
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia, a v prípade dodávky iného tovaru, poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR). |
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2021 08:00 — 13.12.2021 14:30
1,00 celý predmet zákazky
5 595,00
4 662,50
Dodávateľ doručí obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu a vyobrazenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2021 15:06
29.11.2021 10:30
29.11.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2021 09:31 - Vstupná ponuka | 5 595,00 | € | Cena s DPH |
25.11.2021 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 580,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: