30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Maintenance licencií FABASOFT eGov-Suite
Fabasoft, softvér, licencia, maintenance, podpora
Služba
1. Zabezpečenie licenčného maintenance licencií FABASOFT eGOV-suite na obdobie rokov 2022-2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný licenčný maintenance |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štandardný licenčný maintenance | ks | 670 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obdobie trvania | 2 roky (1.1.2022-31.12.2023) |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy predloží objednávateľovi zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
1.2 Poskytovanie služieb štandardného licenčného maintenance pre licencie FABASOFT eGov Suite sa vyžaduje na základe štandardných licenčných podmienok výrobcu. |
1.3 Požaduje sa plnenie predmetu zákazky autorizovaným partnerom FABASOFT pre Slovenskú republiku. Dodávateľ sa v mene výrobcu zaväzuje poskytovať štandardné služby údržby softvérových produktov počas celého obdobia platnosti a účinnosti tejto zmluvy v súlade s podmienkami výrobcu FABASOFT. |
1.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
1.5 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, vznikne dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
1.6 Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
II. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
2.1 Cena za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady, vrátane priamych i nepriamych nákladov Dodávateľa na plnenie predmetu zákazky vrátane nákladov prípadných subdodávateľov alebo tretích strán. |
2.2 Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. |
2.3 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy alebo jeho časti po podpise akceptačného protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
2.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
2.6 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
2.7 Cena za ročné plnenie predmetu zmluvy v danom kalendárnom roku sa bude uhrádzať ročne k 31. januáru bežného roku na základe faktúry vystavenej poskytovateľom so splatnosťou 30 dní. |
III. ĎALŠIE USTANOVENIA |
3.1 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2023 00:00
1,00 projekt
56 280,00
46 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2021 09:31
06.12.2021 10:00
06.12.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2021 09:12 - Vstupná ponuka | 56 280,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: