• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2022 11:55

Detail zákazky Z202123288

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2022 11:55

Základné údaje

Z202123288

OF-246675

zazmluvnená

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup motorových píl

motorové píly

  • 44511500-0 - Ručné píly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Motorová píla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motorová ručná píla ks 12
Zdvihový objem motora cm3 50 55
Výkon motora kW 3
Hmotnosť kg 5,50
Pomer hmotnosti na jednotku výkonu kg/kW 1 2
Hladina akustického tlaku dB 110
Hladina akustického výkonu dB 120
Hladina vibrácií (ľavá rukoväť) m/s2 4
Hladina vibrácií (pravá rukoväť) m/s2 4
Vodiace lišty s dĺžkou reznej lišty cm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motor zážihový
Palivo - benzín
Štandardná reťaz 325" - 2 ks na jednu motorovú pílu (1 ks v cene píly a 1 ks ako náhrada) spolu 24 ks
Špeciálna pílová reťaz 325" (zuby z tvrdozubov) - 1 ks na jednu motorovú pílu spolu 12 ks
Antivibračný systém
Zariadenie na bočné napínanie reťaze
Manuálne nastavenie olejového čerpadla
Dekompresný ventil
Kompenzátor
Dlhodobý systém filtrácie vzduchu
Uzávery nádržiek nevyžadujúce náradie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie 12 kusov motorových píl, ktoré budú slúžiť na výkon údržby v mieste plnenia Čadca a Zvolen.
Nákup nových motorových píl v súlade s Predmetom zmluvy/opisným formulárom spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ.
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od neskoršieho dátumu uvedeného na protokole.
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez chýb a nedorobkov Objednávateľom/ a po zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia SR a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoje cenu tak, že k nej pripočíta 20 % DPH.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy na miesto dodania určenom elektronicky Objednávateľom - do Čadce a do Zvolena, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania, elektronicky určenom Objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušnej organizačnej zložky alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 2 pracovníkov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom.
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy, a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy;
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH;
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy;
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov na predmet zákazky uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie/nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie/nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť záručný servis v zmysle platnej legislatívy, vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby v zmysle platnej legislatívy, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musia byť uvedené v preberacom protokole.
V prípade, ak táto povinnosť bude porušená , Objednávateľ to bude považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy/podmienok Zmluvy chyby, je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO.
Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál alebo jeho úradne overenú kópiu.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra v lehote do 3 (troch) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SŠČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca - 10 ks; SSÚR 3 Zvolen, Neresnícka 8, 960 21 Zvolen - 2 ks , Slovenská republika

02.12.2021 00:00 — 29.12.2021 00:00

12,00 ks

6 950,00

6 950,00

Nemáme žiadne bližšie inštrukcie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2021 11:58

29.11.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 15:12 - Vstupná ponuka 6 950,00 € Cena bez DPH
29.11.2021 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka 6 949,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS