Z202123288
OF-246675
zazmluvnená
35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Nákup motorových píl
motorové píly
Tovar, Služba
1. Motorová píla
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Motorová ručná píla | ks | 12 | ||
Zdvihový objem motora | cm3 | 50 | 55 | |
Výkon motora | kW | 3 | ||
Hmotnosť | kg | 5,50 | ||
Pomer hmotnosti na jednotku výkonu | kg/kW | 1 | 2 | |
Hladina akustického tlaku | dB | 110 | ||
Hladina akustického výkonu | dB | 120 | ||
Hladina vibrácií (ľavá rukoväť) | m/s2 | 4 | ||
Hladina vibrácií (pravá rukoväť) | m/s2 | 4 | ||
Vodiace lišty s dĺžkou reznej lišty | cm | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor zážihový | |
Palivo - benzín | |
Štandardná reťaz 325" - 2 ks na jednu motorovú pílu (1 ks v cene píly a 1 ks ako náhrada) | spolu 24 ks |
Špeciálna pílová reťaz 325" (zuby z tvrdozubov) - 1 ks na jednu motorovú pílu | spolu 12 ks |
Antivibračný systém | |
Zariadenie na bočné napínanie reťaze | |
Manuálne nastavenie olejového čerpadla | |
Dekompresný ventil | |
Kompenzátor | |
Dlhodobý systém filtrácie vzduchu | |
Uzávery nádržiek nevyžadujúce náradie |
Názov |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie 12 kusov motorových píl, ktoré budú slúžiť na výkon údržby v mieste plnenia Čadca a Zvolen. |
Nákup nových motorových píl v súlade s Predmetom zmluvy/opisným formulárom spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od neskoršieho dátumu uvedeného na protokole. |
Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez chýb a nedorobkov Objednávateľom/ a po zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia SR a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoje cenu tak, že k nej pripočíta 20 % DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy na miesto dodania určenom elektronicky Objednávateľom - do Čadce a do Zvolena, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste dodania, elektronicky určenom Objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušnej organizačnej zložky alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 2 pracovníkov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy, a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
i. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
ii. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
iii. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
iv. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov na predmet zákazky uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie/nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie/nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť záručný servis v zmysle platnej legislatívy, vrátane dodania náhradných dielov. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby v zmysle platnej legislatívy, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musia byť uvedené v preberacom protokole. |
V prípade, ak táto povinnosť bude porušená , Objednávateľ to bude považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy/podmienok Zmluvy chyby, je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. |
Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra v lehote do 3 (troch) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
SŠČ Čadca, A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca - 10 ks; SSÚR 3 Zvolen, Neresnícka 8, 960 21 Zvolen - 2 ks , Slovenská republika
02.12.2021 00:00 — 29.12.2021 00:00
12,00 ks
6 950,00
6 950,00
Nemáme žiadne bližšie inštrukcie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2021 11:58
29.11.2021 12:00
29.11.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2021 15:12 - Vstupná ponuka | 6 950,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2021 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 949,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: