• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 11:35

Detail zákazky Z202123282

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 11:35

Základné údaje

Z202123282

OF-246793

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060751

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

48157716

Filson Slovakia s.r.o.

41, Dechtice, 91953, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Alkoholová dezinfekcia na ruky

  • 33651000-8 - Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie a očkovacie látky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Alkoholová dezinfekcia 5l /Eco Clean Anti-Covid alebo ekvivalent/
Funkcia
Anti-Covid dezifekcia proti koronavírusu, alkoholová dezinfekcia na ruky s možnosťou použitia aj na plochy, určená na ničenie baktérií, plesní, vírusov, na báze silného alkoholového roztoku, ktorý ničí zárodky vírusov a baktérií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet l 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem balenia min. 5 L
Minimálna trvanlivosť od dátumu dodania min. 24 mesiacov
Súčasť balenia návod na použitie a bezpečnostné pokyny v štátnom jazyku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu (Objednávateľ považuje faktúru zároveň za dodací list, ak je na faktúre uvedené, že faktúra je zároveň aj dodacím listom).
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovanýpre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce , Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

4

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru

1 185,00

987,50

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu po obdržaní akceptácie od objednávateľa k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 08:06

29.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 119
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 09:02 - Vstupná ponuka 1 176,00 € Cena s DPH
25.11.2021 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 174,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS