• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 09:50

Detail zákazky Z202123263

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2021 09:50

Základné údaje

Z202123263

OF-246739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6077336

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

poukážky, darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok – nákup v lekárni, drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi a iných tovarov .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 20 EUR, 2 ks poukážok  v nominálnej hodnote  po 10 EUR/ks  v obálke obálok 208
Obálka s poukážkou v celkovej nominálnej hodnote 10 EUR, 1 ks poukážky v nominálnej hodnote po 10 EUR/ks v obálke obálok 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť poukážok do 31.12.2022
Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR minimálne 1500 prevádzok
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov
Nominálne hodnoty poukážok v EUR 10
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Obálka Poukážky požadujeme samostatne balené v obálkach po 2 kusy a po 1 kuse - na obálke bude uvedená celková hodnota poukážok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Darčekové poukážky musia byť akceptované na celom území Slovenskej republiky.
Darčekové poukážky musia obsahovať ochranné znaky zamedzujúce falšovanie alebo pozmeňovanie zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a predpisom o ceninách.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aktuálny zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR v elektronickej verzii do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému.
Celková cena  predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy.
Poukážky musia umožniť v zmluvných prevádzkach dodávateľa odoberať tovar alebo služby v cene rovnajúcej sa nominálnej hodnote vyznačenej na poukážke. V prípade tovaru alebo služby, ktorej cena je vyššia ako je nominálna hodnota vyznačená na poukážke resp. súčtu predložených poukážok, predkladateľovi poukážok sa umožňuje uhradiť rozdiel medzi nominálnou hodnotou poukážky a cenou tovaru alebo služby v hotovosti.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa dodanie všetkých darčekových poukážok jednorazovo najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy do sídla objednávateľa.
Nedodanie všetkých darčekových poukážok dodávateľom do sídla objednávateľa v termíne dohodnutom podľa kúpnej zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

15.12.2021 12:00

212,00 obálky

4 200,00

4 200,00

Darčekové poukážky musia obsahovať ochranné znaky zamedzujúce falšovanie alebo pozmeňovanie zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a predpisom o ceninách. Objednávateľ požaduje od dodávateľa aktuálny zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR v elektronickej verzii do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického kontraktačného systému.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2021 10:01

07.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2021 10:22 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
24.11.2021 17:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS