• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2021 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 08:35

Detail zákazky Z202123247

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    27.11.2021 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 08:35

Základné údaje

Z202123247

OF-246168

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060791

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

50345460

Kancelária SK s.r.o.

Kubačova 1/A, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Za sucha stierateľný svetlostály popisovač. Vhodný na biele smaltované tabule, PVC, sklo, porcelán. Okrúhly hrot hrúbky 5 mm. Šírka stopy 2,5 mm. Sada 4 ks. Farba: mix 4 farieb - Centropen 8559/4S alebo ekvivalent sada 15
2. Euroobal DONAU A4 matný 45mic, 100ks/bal bal 5
3. Euroobal Karton PP A4 maxi extra široký 50mic 50ks/bal bal 2
4. Rýchloviazač závesný celý RZC Classic zelený 50ks/bal bal 1
5. Stojan na časopisy kartónový ks 6
6. Samolepiaci bloček 76x76mm, 400listov ks 4
7. Rozraďovač rozmerov 105 × 240 mm. Materiál kartón. Balenie 100 ks. Farba žltá bal 1
8. Dierovač – kapacita dierovania 10 listov, 2 otvory s priemerom 6mm a vzdialenosťou 80mm, pre formáty A4, 3.8cm×10.8cm×6.5cm ks 1
9. Zakladač formátu A4 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý fóliou so štruktúrou plátna. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: bordová. ks 4
10. Zakladač formátu A4 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý fóliou so štruktúrou plátna. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: modrá ks 4
11.  Zakladač pákový Basic 5cm čierny ks 4
12. Zvýrazňovač edding 345 žltý ks 2
13. Zvýrazňovač edding 345 ružový ks 2
14.  Zošívačka kancelárska na 25 listov ks 1
15. Zakladač pákový poloplastový 7,5cm ks 1
16. Kartónová obálka A5 ks 300
17. Euroobal ECONOMY A4 lesklý 40mic v sáčku, 100ks/bal bal 10
18. Permanentný popisovač 2846, farba čierna, hrúbka stopy 1 mm ks 5
19. Permanentný popisovač 2636, farba čierna, hrúbka stopy 0,6 mm ks 10
20. Popisovač na tabule Centropen 8559 čierny ks 10
21.  Termo páska 57/40/12 (18m) ks 3
22. Lepiaca tyčinka 20g ks 10
23. Baliaca páska 48mm x 66m priehľadná ks 2
24. Lepiaca páska 19mmx33m transparentná ks 15
25.  Stolový kalendár Slovensko riadkové ks 9
26. Etikety univerzálne 70x37mm, A4 100 hárkov, Gramáž papiera 130 g/ m2, hrúbka 127 mikrónov. Ostré rohy. Počet etikiet: 2400 bal 1
27. Permanentný popisovač 2636, farba ZELENÁ, hrúbka stopy 0,6 mm ks 4
28. Obojstranná lepiaca páska s ochranným odlepiteľným pásikom na jednej strane. Rozmery pásky 19 mm x 33 m ks 1
29. Lakovaný popisovač Centropen 9210, farba čierna, hrúbka stopy 3,5 mm ks 1
30. Univerzálne kancelárske nožnice na strihanie papiera, kartónu, lepenky, samolepiacej pásky a pod. so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele. Farba čierna. Veľkosť: 21 cm. ks 3
31. Jednorazový liner s jemným plastovým hrotom na najširšie využitie. Šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m. Farba: čierna ks 8
32. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 4
33. Lepiaca páska 19mmx33m transparentná ks 10
34. Lepiaca páska TESA clear 19mmx10m s dispenzorom ks 3
35. Zošívačka kancelárska na 25 listov ks 3
36. Ceruzka HB s gumou 12ks/bal bal 1
37. Klikacie guľôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm. Farba: modrá ks 10
38. Samolepiaci bloček 76x76mm, 400listov ks 10
39. Zvýrazňovače 4 farby/bal. šírka stopy 1-4mm bal 6
40. Úzke acetátové záložky do kníh, časopisov, ako register do cenníkov, kartoték, katalógov, zakladačov, archívov a pod. Priehľadná lepiaca čast a farebná časť na označenie.Prelepiteľné, znovunalepiteľné a popisovateľné. Rozmery záložky 12,5x43 mm.Dodávané v kombinácii 4 neónových farieb bal 5
41.  Blok poznámkový A5 80 listov linajkový ks 3
42. Zošit 464 A4 60 listov linajkovaný ks 5
43. Euroobal Karton PP A4 maxi extra široký 50mic 50ks/bal bal 1
44.  Euroobal DONAU A4 matný 45mic, 100ks/bal bal 7
45. Zakladač pákový poloplastový 7,5cm ks 15
46. Spinky 24/6 /1000/ bal 1
47. Jednorazové guľôčkové pero s oranžovým plastovým telom. Guľôčka 0,4 mm. Farba náplne červená. ks 5
48. Blok College Notes Extra A4 80 listov linajkový ks 5
49. Klipy na dokumenty Q-Connect 24mm čierne 10ks bal 1
50. Klipy na dokumenty Q-Connect 32mm čierne 10ks bal 1
51. Nástenný kalendár Slovensko 2022, mesačný ks 3
52. Nástenný kalendár trojmesačný zelený so špirálou 2022 ks 4
53. Stolový kalendár Obrázky zo Slovenska 2022 ks 5
54. Týždenný diár − 144 strán. Rozmery 148 × 210 mm. Materiál na doskách: koženka. Farba modrá. ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. nie popisovače d.rect office - whiteboard marker" nakoľko nie je možné ich odstrániť z tabule vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ požaduje rozdelenie zákazky na 3 faktúry. 1 faktúra (1-16, 30-50), 2 faktúra (17-29), 3 faktúra (51-54)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2021 11:00 — 13.12.2021 12:00

1,00 sada

569,00

569,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.11.2021 09:35

27.11.2021 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 13:19 - Vstupná ponuka 569,00 € Cena bez DPH
22.11.2021 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 569,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS