30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Laserové multifunkčné tlačiarne
laserová tlačiareň, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
|
1. Stolové počítače a monitory
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodanie tlačiarní s funkciou tlače, kopírovania a skenovania. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Multifunkčná tlačiareň | ks | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tlačiareň | |
| Typ | HP PageWide Pro 477 dw alebo ekvivalentné multifunkčné zariadenie |
| Technológia tlače | laserová, farebná |
| Obojstranná tlač | áno, automatická |
| Formát tlače | A4 |
| Pamäť | minimálne 512MB |
| Kapacita zásobníka | minimálne 500 listov |
| Ovládací panel | áno, minimálne 8,9 cm dotyková obrazovka |
| Rozlíšenie | minimálne 600 dpi x 600 dpi |
| Rýchlosť tlače | minimálne 40 strán/ minúta |
| Podporovaný operačný systém | Windows 10 a jeho verzie |
| Rozhranie | 10/100T Ethernet, USB 2.0, |
| Rozlíšenie kopírovania | minimálne 600 dpi x 600 dpi |
| Obojstranné kopírovanie | áno |
| Obojstranné skenovanie | áno, s použitím automatického podávača |
| Rozlíšenie skenovania | minimálne 600 dpi x 600 dpi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. V cene je dovoz. |
| Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
| Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo. |
| Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou. |
| Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, nikdy nepoužívaný. |
| Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
| Objednávateľ má právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2021 08:00 — 07.12.2021 14:00
1,00 zoznam položiek
3 671,00
3 059,16
značka, typ zariadenia
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2021 13:54
23.11.2021 14:00
23.11.2021 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.11.2021 14:16 - Vstupná ponuka | 3 670,99 | € | Cena s DPH |
| 18.11.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 669,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: