• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2021 15:00

Detail zákazky Z202123239

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2021 15:00

Základné údaje

Z202123239

OF-245478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6048761

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserové multifunkčné tlačiarne

laserová tlačiareň, multifunkčné zariadenie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové počítače a monitory
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie tlačiarní  s funkciou tlače, kopírovania a skenovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačiareň
Typ HP PageWide Pro 477 dw alebo ekvivalentné multifunkčné zariadenie
Technológia tlače laserová, farebná
Obojstranná tlač áno, automatická
Formát tlače A4
Pamäť minimálne 512MB
Kapacita zásobníka minimálne 500 listov
Ovládací panel áno, minimálne 8,9 cm dotyková obrazovka
Rozlíšenie minimálne 600 dpi x 600 dpi
Rýchlosť tlače minimálne 40 strán/ minúta
Podporovaný operačný systém Windows 10 a jeho verzie
Rozhranie 10/100T Ethernet, USB 2.0,
Rozlíšenie kopírovania minimálne 600 dpi x 600 dpi
Obojstranné kopírovanie áno
Obojstranné skenovanie áno, s použitím automatického podávača
Rozlíšenie skenovania minimálne 600 dpi x 600 dpi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. V cene je dovoz.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo.
Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou.
Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, nikdy nepoužívaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 07.12.2021 14:00

1,00 zoznam položiek

3 671,00

3 059,16

značka, typ zariadenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2021 13:54

23.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2021 14:16 - Vstupná ponuka 3 670,99 € Cena s DPH
18.11.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 669,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS