17335655
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne
Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK
50674137
Aloquence, s. r. o.
Martina Benku 6, Vráble, 95201, SVK
Stolová mikrocentrifúga
odstredivka, centrifúga pre molekulárnu biológiu
Tovar, Služba
|
1. Stolová mikrocentrifúga
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Stolová mikrocentrifúga FRONTIER™ 5000 MINI alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
| Adaptér pre skúmavky 0,5 ml | ks | 1 | ||
| Adaptér pre skúmavky 0,2 ml | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| bez chladenia | vyžaduje sa |
| rotor pre najmenej | 6 x 1,5 ml mikroskúmavky |
| rotor pre najmenej | 2 PCR stripy |
| ovládanie | otvorením a zatvorením veka |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie v mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
| Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady na miesto plnenia. |
| Záruka minimálne 24 mesiacov |
| Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru a súvisiacich služieb v slovenskom alebo českom jazyku, prospekt ponúkaného tovaru. Pokiaľ objednávateľ písomne nepotvrdí dodávateľovi schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, , JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky. |
| Dodávateľ v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Cena za dodanie je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
| V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Mederčska 39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
25.11.2021 11:00 — 30.11.2021 14:00
1,00 Ks
330,00
314,80
Vlastný nävrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle č. XIII bod 8- v súlade s opisným formulárom
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2021 11:39
22.11.2021 13:00
22.11.2021 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.11.2021 11:53 - Vstupná ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
| 16.11.2021 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: