• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202123226

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2021 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202123226

OF-239920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6084839

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31340954

TRIGON PLUS s.r.o.

Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoobjemová centrifúga s chladením pre stáčanie krvných vakov vrátane príslušenstva

centrifúga, krvné vaky, transfuziológia

  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoobjemová centrifúga s chladením pre stáčanie krvných vakov vrátane príslušenstva
Funkcia
Veľkoobjemová centrifúga s chladením pre stáčanie krvných vakov vrátane príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemová centrifúga s chladením pre stáčanie krvných vakov vrátane príslušenstva ks 5
maximálna odstredivá sila RCF x g 6000
maximálne otáčky rpm/min. 4200
kapacita závesov rotora ks 6
kapacita jedného závesu ml 1 000
kapacita jednej kyvety pre krvné vaky objem 2x500ml
kapacita krvných vakov na jedno točenie (štvorvaky s in-line filtrom) ks 12
teplotný rozsah, krok 1°C °C -20 +40
tichý chod - hlučnosť dBA 62
počet rozbehových / brzdných stupňov počet 9 / 10
výška mm 1200
šírka mm 820
hĺbka mm 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná, robustná konštrukcia, nerezová vnútorná komora áno
typ motora bezúdžbový indukčný motor
typ rotora výkyvný, krytovaný
dotykový displej prevádzkových parametrov (i v rukaviciach) áno
chladenie (bez obsahu freónov) áno
časovač, kontinuálny chod 1 min – 99 hod
možnosť programovania parametrov : otáčky, odstredivá sila, rozbehový a brzdný stupeň, teplota, rýchly štart áno
programy v pamäti min. 30 užívateľských programov
funkcia predchladenia áno
teplotná stabilita ± 2°C
minimálna teplota pri max. otáčkach +4°C
automatický systém detekcie nevyváženia rotora áno
automatický systém zamykania veka áno
akustický signál ukončenia centrifugácie áno
vizuálny a akustický signál chyby (systémová, programová, prekročenie teploty) áno
uzamykanie ovládacieho panela pre neautorizovaný prístup áno
manuálne otvorenie dvierok v prípade výpadku napájania áno
antivibračné upevnenie s aretáciou áno
obslužné menu v slovenskom alebo českom jazyku áno
software na sledovanie a dokumentovanie centrifugácie podľa požiadaviek SVP/SLP/SPPTL (zaznamenávané parametre: ID obsluhy, ID odberu, ID programu, prevádzkové parametre – otáčky, čas, teplota, alarmové stavy), výstupný report, databázová funkcia (spätné vyhľadanie) áno
komunikácia a prenos dát do nadriadeného informačného systému áno
čítačka čiarových kódov áno
možnosť dodania špeciálneho príslušenstva pre rôzne typy vakov áno
servisná a softwarová podpora áno
nový, nepoužitý a nerepasovaný prístroj áno
certifikácia CE áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.    Predmet zmluvy
1.1    Predmetom tejto Zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Kupujúcemu veľkoobjemové centrifúgy s chladením pre stáčanie krvných vakov vrátane príslušenstva zodpovedajúce minimálnym funkčným a technickým požiadavkám stanoveným Kupujúcim (ďalej len „tovar“), zabezpečiť ich inštaláciu a uvedenie do prevádzky u Kupujúceho a zaškolenie určených zamestnancov Kupujúceho ohľadne ich používania.
1.2    Dodávateľ garantuje a zodpovedá za to, že tovar je v jeho výlučnom vlastníctve a nebude zaťažený žiadnymi právami tretích osôb, a že je oprávnený s tovarom nakladať spôsobom a za účelom podľa tejto zmluvy.
1.3    Kupujúci doručí Dodávateľovi do dvadsaťštyri (24) hodín po uzatvorení zmluvy v zmysle čl. XIX OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tabuľku na nacenenie tovaru (ďalej len "Cenová tabuľka"). Cena uvedená v Cenovej tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a iné poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy. Dodávateľ je povinný vyplnenú Cenovú tabuľku zaslať Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
1.4    Dodávateľ je povinný predložiť konkrétnu funkčnú a technickú špecifikáciu tovaru, ktorá je v súlade s minimálnymi požadovanými technickými a funkčnými parametrami tovaru, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvy.
1.5    Špecifikácia tovaru vrátane jednotkových cien a obchodného názvu tovaru bude po jej doručení zo strany Dodávateľa tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy.
1.6    Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je v súlade so všetkými aplikovateľnými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sa na tovar vzťahujú.
2.    Dodanie tovaru
2.1    Tovar sa považuje za riadne dodaný po jeho inštalácii, zaškolení zamestnancov dodávateľa a jeho uvedení do prevádzky v mieste dodania (ďalej len „dodanie tovaru“). Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Kupujúcim.
2.2    Miestom dodania tovaru je pracovisko Kupujúceho na adrese Ďumbierska 3/L, 831 01 Bratislava.
2.3    Dodávateľ je povinný dodať tovar najneskôr do 6 týždňov odo dňa uzatvorenia zmluvy. Presný dátum a čas dodania tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 dni vopred. Dodávku tovaru je nutné realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
2.4    Momentom dodania tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto zmluvy prechádza nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru na Kupujúceho.
2.5    O odovzdaní a prevzatí tovaru, jeho inštalácii, uvedení do prevádzky, výsledkoch skúšobnej prevádzky a zaškolení poverených zamestnancov Kupujúceho spíšu Dodávateľ a Kupujúci alebo ich poverení zástupcovia v mieste dodania preberací protokol a protokol o zaškolení podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
2.6    Spolu s tovarom je Dodávateľ povinný odovzdať Kupujúcemu všetky doklady, ktoré sa k nemu vzťahujú, najmä, nie však výlučne, návody na použitie a obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, vyhlásenia o zhode, certifikáty pôvodu a iné relevantné dokumenty potrebné na užívanie tovaru a na výkon vlastníckeho práva.
2.7    V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru (ktorejkoľvek položky). Kupujúci je oprávnený započítať si nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty voči nároku Dodávateľa na zaplatenie kúpnej ceny. Ak záväzok Dodávateľa nebude splnený ani v dodatočnej lehote určenej kupujúcim, kupujúci je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nezaniká nárok Kupujúceho na zmluvnú pokutu, pričom kupujúci má zároveň voči Dodávateľovi nárok na náhradu škody v plnej výške.
3.    Kúpna cena a platobné podmienky
3.1    Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za merné jednotky tovaru v eurách, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.3 tejto zmluvy.
3.2    V kúpnej cene uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na určené pracoviská Kupujúceho, inštalácia zariadení v miestach dodania, zaškolenie odborného personálu, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Kupujúcemu.
3.3    Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru v zmysle bodu 2.1 tejto zmluvy povinný vystaviť faktúru v papierovej forme najneskôr do piateho (5.) pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
3.4    Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj tovar, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.5    Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na emailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie.
pokračovanie 3.5 : V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.6    V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
4.    Záruka a záručný servis
4.1    Dodávateľ týmto poskytuje na tovar záruku po dobu 24 mesiacov. Špecifikácia rozsahu poskytovanej záruky je uvedená v servisnej knižke a záručnom liste, ktorú Kupujúci obdrží spolu s tovarom.
4.2    Záručná doba pre každú z položiek tovaru začína plynúť od uvedenia tovaru do prevádzky u Kupujúceho. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Kupujúci nemohol tovar užívať pre vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ.
4.3    Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať počas záručnej doby bezodplatný záručný servis a údržbu tovaru podľa odporúčaní výrobcu. Komplexné servisné služby zahŕňajú najmä: i) opravy a údržbu tovaru vrátane použitých náhradných dielov, dopravy a práce technikov, ii) softwarovú podporu, iii) výrobcom predpísané validácie a preventívne prehliadky (bezpečnostné technické kontroly (BTK) vrátane výmeny potrebných náhradných dielov.
4.4    Záruka sa nevzťahuje na i) vady spôsobené vis maior, ktoré Dodávateľ nespôsobil a za ktoré nezodpovedá. Okolnosťami vis maior sa pre účely tejto Zmluvy rozumejú okolnosti uvedené v § 374 Obchodného zákonníka a ii) vady spôsobené neoprávneným zásahom alebo násilným poškodením tovaru, alebo nedodržaním návodu na použitie tovaru.
4.5    Dodávateľ je počas záručnej doby povinný začať s odstraňovaním vady nasledovne: (i) pokiaľ ide o vadu, ktorá znemožňuje alebo ohrozuje prevádzku tovaru najneskôr do 24 hodín od oznámenia vady, pričom do tejto lehoty sa nezapočítavajú soboty, nedele a sviatky a (ii) pokiaľ ide o vadu, ktorá neohrozuje prevádzku tovaru, najneskôr do pracovných 3 dní od oznámenia vady. Dodávateľ je povinný odstrániť vadu s odbornou starostlivosťou v čo najkratšom možnom čase s prihliadnutím na povahu a rozsah vady.
pokračovanie 4.5 : Ak Dodávateľ neodstráni vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka ani v dodatočnej lehote určenej Kupujúcim, alebo ak vyhlási, že vadu neodstráni, alebo ak je vada neodstrániteľná, Kupujúci je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
5.    Subdodávky
5.1    Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu tejto zmluvy.
5.2    Dodávateľ doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na poskytovaní predmetu Zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
5.3    Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto zmluva týka.
5.4    Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
5.5    Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať Kupujúcemu, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je dodávateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov.
5.6    Porušenie povinností Dodávateľa poskytujúceho uvedených v tomto článku zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných povinností.
6.    Osobitné ustanovenia
6.1    Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou tovaru a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zmluvy.
6.2    Ak je Dodávateľ registrovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH.
pokračovanie 6.2 : Dodávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona o DPH.
6.3    Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Kupujúceho nie je možné dodatkom k zmluve dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Kupujúcim ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “ZVO”).
6.4    Dodávateľ je povinný zachovávať dôvernosť všetkých informácií, údajov a dokumentov Kupujúceho, jeho zamestnancoch a/alebo činnosti, ktoré získa v súvislosti s činnosťami vykonávanými alebo poskytovanými pre Kupujúceho alebo v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy a zaväzuje sa tieto nezverejniť ani nesprístupniť tretej osobe.
pokračovanie 6.4 : Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zaobchádzať s informáciami získanými počas plnenia predmetu tejto zmluvy a s obsahom všetkých dokumentov poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto zmluvy ako s dôvernými informáciami a zabezpečiť ich ochranu pred tretími osobami v súlade s § 17 a § 271 Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať povinnosti vyplývajúce mu z tohto bodu zmluvy aj po skončení tejto zmluvy bez časového obmedzenia.
6.5    Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra.
pokračovanie 6.5 : Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, Kupujúci je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
6.6    Kupujúci po uzavretí zmluvy:
6.6.1    Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam oprávnených osôb Kupujúceho ohľadne prevzatia tovaru a komunikácie.
6.6.2    Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Cenovú tabuľku v zmysle bodu 1.3 tejto Zmluvy
6.7    Dodávateľ po uzatvorení zmluvy:
6.7.1    Oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
6.7.2    Oznámi Kupujúcemu rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Kupujúcemu najneskôr v lehote podľa bodu 6.7.1 tejto zmluvy.
6.7.3    Oznámi Kupujúcemu informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
6.7.4    Predloží Kupujúcemu vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, pripadne aj certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
6.7.5    Doručí Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zmluvy subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
6.7.6    Ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Kupujúceho, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
6.7.7    Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Kupujúcemu na tretiu osobu. Písomný súhlas Kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Kupujúcemu v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.12.2021 08:00 — 20.01.2022 14:00

1,00 súbor

180 456,57

180 456,57

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru ako aj rozpis príslušenstva.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2021 15:56

09.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2021 15:01 - Vstupná ponuka 180 456,00 € Cena bez DPH
08.12.2021 19:42 - Najvýhodnejšia ponuka 180 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS