• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202123211

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202123211

OF-245677

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060769

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

Mlieko, mliečne výrobky, vajcia, jogurty

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec do kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza plnotučná, tuk v sušine min. 48% kg 50
Maslo čerstvé 250g, množstvo tuku min. 82% ks 100
Maslo hyg. balenie do 20g, množstvo tuku min. 82% kg 10
Smotana na šľahanie 33% obsah tuku, 1L ks 50
Smotana na varenie 10% obsah tuku, 1L ks 800
Smotana kyslá pochúťková s obsahom  tuku 16%, 250ml ks 50
Tvaroh hrudkovitý 250g, obsah tuku 2,5% ks 300
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) polotučné 1,5% obsah tuku, 1L l 1000
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) plnotučné 3,5% obsah tuku, 1L l 250
Syr tvrdý 45% obsah tuku v sušine (napr. Eidam, Inovecká tehla alebo ekvivalent) kg 300
Acidofilné mlieko, probiotická kultúra,  250ml ks 300
Syr s bielou plesňou 120g (napr. Hermelín, Encián, Plesnivec alebo ekvivalent) ks 450
Syr plátkový  45% tuku v sušine, 100g balenie ks 350
Majonéza balenie 4 kg ks 20
Tatarská omáčka, bal.  30g ks 2000
Syr údený, 45% obsah tuku v sušine, 100g ks 200
Vajcia slepačie L ks 5000
Jogurt smotanový čokoládový  145g, tuk min., 10,0%  (napr. Zvolenský alebo ekvivalentt ) ks 300
Jogurt smotanový jahodový 145g, tuk min., 10,0%   (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) ks 300
Jogurt smotanový čučoriedkový 145g, tuk min., 10,0% (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) ks 300
Smotanovo-tvarohový krém, vanilkový, 125 g ks 300
Smotanovo-tvarohový krém, kakaový, 125 g ks 200
Syr tavený 45% tuku v sušine, 8 trojuholníkov, 140g (napr. Karička alebo ekvivalent) ks 300
Syr tavený 45 % tuku v sušine, črievko 100g (napr. Bambino alebo ekvivalent) ks 300
Syr tavený 45 % tuku v sušine,  1kg balenie ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú   od 1.1.2022 do 31.12.2022 t.j. na 12 mesiacov.
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou.
Plnenie zmluvy začína dňom 1.1.2022.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 30 dní.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2022 06:00 — 31.12.2022 13:00

1,00 súbor položiek

11 091,00

9 242,37

Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 2 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 08:23

29.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2021 17:15 - Vstupná ponuka 11 091,00 € Cena s DPH
29.11.2021 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 11 090,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS