36597350
Nemocnica s poliklinikou Spišská Nová Ves, a.s.
Ul. Jánskeho 1, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
31444571
BMT, s.r.o.
Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK
Zatavovačka sterilizačných obalov
zatavovačka, sterilizačný obal
Tovar, Služba
|
1. Zatavovačka sterilizačných obalov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodanie 1 ks novej nerepasovanej zatavovačky sterilizačných obalov s elektrickou zváračkou s tlačiarňou pre uzatváranie sterilizačných obalov vrátane dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok, skúšobnej prevádzky a uvedenie dodaného prístroja do prevádzky, prvé zaškolenie obsluhy najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Elektrická zváračka s tlačiarňou pre uzatváranie sterilizačných obalov | ks | 1 | ||
| Príkon | W | 360 | ||
| Hmotnosť | kg | 23 | ||
| Vzdialenosť od okraja zvaru ( väčší rozsah prípustný ) | mm | 0 - 35 | ||
| Šírka zvaru | mm | 12 | ||
| Nastaviteľná teplota ( väčší rozsah prípustný ) | °C | 90 - 199 | ||
| Prítlak | N | 100 | ||
| Tolerancia teploty | °C | +/- 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Validovatelnosť | áno |
| Reverzný chod | áno |
| Mikroprocesorové riadenie | áno |
| Automatický štart | áno |
| Interface RS232 | áno |
| Počítadlo kusov | áno |
| Kontrola prevedenej údržby | áno |
| Tlač piktogramov | áno |
| Tlačiareň s páskou | áno |
| Zobrazenie dát pre tlač na displeji | áno |
| Možnosť vypnutia tlače | áno |
| Nastavenie veľkosti písma | áno |
| Tlač času | áno |
| Tlač dátumu | áno |
| Tlač exspirácie | áno |
| Tlač šarže | áno |
| Tlač osobných dát | áno |
| Tlač symbolu CE | áno |
| Tlač prednastaveného textu | áno |
| Tlač sériového čísla | áno |
| Kontrola teploty | áno |
| Kontrola prítlaku | áno |
| Kontrola rýchlosti posuvu | áno |
| Kalibrácia | áno |
| Názov |
| 1. Predávajúci sa touto zmluvou zaväzuje dodať kupujúcemu na základe vystavenej objednávky predmet zmluvy – Zatavovačka sterilizačných obalov (ďalej ako „prístroj“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácií a poskytnúť služby podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto prístroju a kupujúci sa zaväzuje dohodnutým spôsobom poskytnúť súčinnosť, prístroj podľa technických špecifikácií prevziať a zaplatiť predávajúcemu cenu dohodnutú touto zmluvou. |
| 2. Predávajúci sa zaväzuje, že jeho ponuka bude platná šesť (6) mesiacov od uzatvorenia zmluvy; kupujúci sa zaväzuje, že tovar do tejto lehoty objedná (t.j. lehota dodania je naviazaná na doručenie objednávky, ktorou si kupujúci tovar žiada dodať. Pre odstránenie pochybností sa má za to, že kupujúci je povinný tovar odobrať v zmysle záväzku vyplývajúceho z kúpnej zmluvy. Účelom objednávky je koordinovať dodanie tovaru v súlade s potrebami nemocnice). |
| 3. Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky. |
| 4. Predávajúci poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku, ktorá bola stanovená predávajúcim v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania Inštalačného protokolu. |
| 5. Predávajúci je povinný tovar nainštalovať a uviesť do bezporuchovej prevádzky bezodkladne po jeho dodaní, a to na vlastné náklady. |
| 6. V prípade omeškania predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny nedodaného tovaru bez DPH, s ktorým je predávajúci v omeškaní, a to za každý aj začatý deň omeškania, maximálne však do výšky 25% z kúpnej ceny bez DPH podľa tejto zmluvy. |
| 7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| 8. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
| 9. K bodu 8 verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie (bez príloh) vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu (napr. zákon č. 25/2018 Z.z. ) vo formáte pdf. Uvedený doklad deklaruje splnenie požiadavky na predmet zákazky. |
| 10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 11. Zaškolenie zamestnancov kupujúceho týkajúce sa obsluhy tovaru je predávajúci povinný realizovať najneskôr pri uvedení tovaru do prevádzky v mieste dodania, resp. inštalácie. O zaškolení spíšu zmluvné strany Protokol o zaškolení. |
| 12. Súčasťou záväzku predávajúceho je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné užívanie tovaru na požadovaný účel, a to najmä, no nie len výlučne: a) Návod na použitie/obsluhu tovaru v slovenskom resp. v českom jazyku, Záručný list, b) neoverené kópie všetkých dokladov a dokumentov, preukazujúcich splnenie požiadaviek na užívanie tovaru v súlade s platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré neboli obsahom kupujúcim prijatej ponuky predloženej predávajúcim vo verejnom obstarávaní. |
| 13. Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér vytvorený. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu. |
| 14. Licencia podľa bodu 13 sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy. |
| 15. Predávajúci je povinný počas záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu do 48 hodín; b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu uloženého na sklade do 72 hodín s výnimkou prípadov, pri ktorých je preukázateľná potreba objednať náhradný diel. |
| 16. Predávajúci je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kupujúcemu zoznam známych subdodávateľov s uvedením a/alebo preukázaním nasledovných údajov a/alebo dokladov: a) identifikačných údajov subdodávateľov v rozsahu obchodné meno – sídlo – IČO – kontaktná osoba, b) identifikácie plnenia, ktoré bude realizovať subdodávateľ, c) doklady preukazujúce oprávnenie subdodávateľa vykonávať dané plnenie. |
| 17. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH. |
| 18. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie. |
| 19. Dodávateľ ako úspešný uchádzač berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť. |
ul. Jánskeho 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
08.12.2021 08:00 — 08.06.2022 18:00
1,00 ks
5 566,33
5 566,33
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2021 12:16
06.12.2021 09:00
06.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.12.2021 14:53 - Vstupná ponuka | 5 566,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.12.2021 21:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 400,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: