• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2021 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:55

Detail zákazky Z202123204

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2021 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2021 09:43
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2021 09:55

Základné údaje

Z202123204

OF-246737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6074616

Objednávateľ

36597350

Nemocnica s poliklinikou Spišská Nová Ves, a.s.

Ul. Jánskeho 1, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Dodávateľ

31444571

BMT, s.r.o.

Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zatavovačka sterilizačných obalov

zatavovačka, sterilizačný obal

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zatavovačka sterilizačných obalov
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks novej nerepasovanej zatavovačky sterilizačných obalov s elektrickou zváračkou s tlačiarňou pre uzatváranie sterilizačných obalov vrátane dopravy na miesto dodania, montáže a inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok, skúšobnej prevádzky a uvedenie dodaného prístroja do prevádzky, prvé zaškolenie obsluhy najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Elektrická zváračka s tlačiarňou pre uzatváranie sterilizačných obalov ks 1
Príkon W 360
Hmotnosť kg 23
Vzdialenosť od okraja zvaru  ( väčší rozsah prípustný ) mm 0 - 35
Šírka zvaru mm 12
Nastaviteľná teplota  ( väčší rozsah prípustný ) °C 90 - 199
Prítlak N 100
Tolerancia teploty °C +/- 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Validovatelnosť áno
Reverzný chod áno
Mikroprocesorové riadenie áno
Automatický štart áno
Interface RS232 áno
Počítadlo kusov áno
Kontrola prevedenej údržby áno
Tlač piktogramov áno
Tlačiareň s páskou áno
Zobrazenie dát pre tlač na displeji áno
Možnosť vypnutia tlače áno
Nastavenie veľkosti písma áno
Tlač času áno
Tlač dátumu áno
Tlač exspirácie áno
Tlač šarže áno
Tlač osobných dát áno
Tlač symbolu CE áno
Tlač prednastaveného textu áno
Tlač sériového čísla áno
Kontrola teploty áno
Kontrola prítlaku áno
Kontrola rýchlosti posuvu áno
Kalibrácia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predávajúci sa touto zmluvou zaväzuje dodať kupujúcemu na základe vystavenej objednávky predmet zmluvy – Zatavovačka sterilizačných obalov (ďalej ako „prístroj“ alebo „tovar“) podľa technickej špecifikácií a poskytnúť služby podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve a previesť na neho vlastnícke právo k  tomuto prístroju a kupujúci sa zaväzuje dohodnutým spôsobom poskytnúť súčinnosť, prístroj podľa technických špecifikácií prevziať a zaplatiť predávajúcemu cenu dohodnutú touto zmluvou.
2. Predávajúci sa zaväzuje, že jeho ponuka bude platná šesť (6) mesiacov od uzatvorenia zmluvy; kupujúci sa zaväzuje, že tovar do tejto lehoty objedná (t.j. lehota dodania je naviazaná na doručenie objednávky, ktorou si kupujúci tovar žiada dodať. Pre odstránenie pochybností sa má za to, že kupujúci je povinný tovar odobrať v zmysle záväzku vyplývajúceho z kúpnej zmluvy. Účelom objednávky je koordinovať dodanie tovaru v súlade s potrebami nemocnice).
3. Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky.
4. Predávajúci poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku, ktorá bola stanovená predávajúcim v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania Inštalačného protokolu.
5. Predávajúci je povinný tovar nainštalovať a uviesť do bezporuchovej prevádzky bezodkladne po jeho dodaní, a to na vlastné náklady.
6. V prípade omeškania predávajúceho s riadnym dodaním tovaru, má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny nedodaného tovaru bez DPH, s ktorým je predávajúci v omeškaní, a to za každý aj začatý deň omeškania, maximálne však do výšky 25% z kúpnej ceny bez DPH podľa tejto zmluvy.
7. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
8. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
9. K bodu 8 verejný obstarávateľ požaduje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie (bez príloh) vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu (napr. zákon č. 25/2018 Z.z. ) vo formáte pdf. Uvedený doklad deklaruje splnenie požiadavky na predmet zákazky.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Zaškolenie zamestnancov kupujúceho týkajúce sa obsluhy tovaru je predávajúci povinný realizovať najneskôr pri uvedení tovaru do prevádzky v mieste dodania, resp. inštalácie. O zaškolení spíšu zmluvné strany Protokol o zaškolení.
12. Súčasťou záväzku predávajúceho je poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné užívanie tovaru na požadovaný účel, a to najmä, no nie len výlučne: a) Návod na použitie/obsluhu tovaru v slovenskom resp. v českom jazyku, Záručný list, b) neoverené kópie všetkých dokladov a dokumentov, preukazujúcich splnenie požiadaviek na užívanie tovaru v súlade s platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré neboli obsahom kupujúcim prijatej ponuky predloženej predávajúcim vo verejnom obstarávaní.
13. Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na celú dobu trvania majetkových práv autora a na účel, na ktorý bol softvér vytvorený. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu.
14. Licencia podľa bodu 13 sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy.
15. Predávajúci je povinný počas záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu do 48 hodín; b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu uloženého na sklade do 72 hodín s výnimkou prípadov, pri ktorých je preukázateľná potreba objednať náhradný diel.
16. Predávajúci je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kupujúcemu zoznam známych subdodávateľov s uvedením a/alebo preukázaním nasledovných údajov a/alebo dokladov: a) identifikačných údajov subdodávateľov v rozsahu obchodné meno – sídlo – IČO – kontaktná osoba, b) identifikácie plnenia, ktoré bude realizovať subdodávateľ, c) doklady preukazujúce oprávnenie subdodávateľa vykonávať dané plnenie.
17. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
18. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie.
19. Dodávateľ ako úspešný uchádzač berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Jánskeho 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

08.12.2021 08:00 — 08.06.2022 18:00

1,00 ks

5 566,33

5 566,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.11.2021 12:16

06.12.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 14:53 - Vstupná ponuka 5 566,00 € Cena bez DPH
05.12.2021 21:31 - Najvýhodnejšia ponuka 3 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS