• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2021 08:55

Detail zákazky Z202123193

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2021 08:04
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2021 08:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2021 08:55

Základné údaje

Z202123193

OF-246700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6048741

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
poštové biele obálky C5, samolepiace, rozmery 162 mm x 229 mm, 1000 ks v balení bal 7
tlačivo Dovolenka - formát A6 (100 listov) ks 10
tlačivo Priepustky - fomát A7 (100 listov) ks 15
kniha došlých faktúr A4, 30 listov ks 3
obal na spisy, zatvárací s vodorovnými záložkami, A4, plastický ks 6
papierové, biele, samolepiace etikety na hárku, rozmery 105 x 57 mm, pre potlač v laserových a atramentových tlačiarňach, balenie má 100 ks hárkov bal 3
kožená spisovka s kalkulačkou 5598 na dokumenty, veľkosť A4 bez rúčky,rozmery š 36 x v 27 x h 6 cm, materiál pravá koža -matný povrch, farba čierna, klasické prevedenie s odnímateľným krúžkovým kovovým mechanizmom, krúžkový mechanizmus so suchým zipsom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
7. Popis koženej spisovky- členenie: Ľavá strana - 1 priehradka so zipsom, 2 priečinky na perá, 3 menšie priečinky na uloženie kariet - pod tým otvorený priečinok na dokumenty, Stred- odnímateľný mechanizmus na dokumenty a euro obaly, Pravá strana- poznámkový blok A4 vymeniteľný (súčasťou balenia, ), Predná strana - priehradka na magnetický patent Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.11.2021 08:04 — 30.11.2021 08:04

7,00 položka

372,49

372,49

Požadujeme dodržať technické vlastnosti tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2021 08:06

23.11.2021 08:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2021 08:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 17:14 - Vstupná ponuka 372,49 € Cena s DPH
22.11.2021 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka 372,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS