00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Obnova podpory pre produkty VMware a Veeam
systémové podporné služby, softvérová podpora, VMware, Veeam
Služba
1. Obnova podpory pre produkt Veeam na obdobie od 31.12.2021 do 31.12.2022
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veeam BUR Ent 1yr 8x5 Renew Support (PN:R0F15AAE) | ks | 48 | ||
Veeam Avail Ent 1yr 8x5 Renew Support (PN:R0E62AAE) | ks | 20 |
2. Obnova podpory pre produkt VMware na obdobie od 31.12.2021 do 31.12.2022
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Basic Support Coverage VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 (Per Instance) (PN:VCS7-STD-G-SSS-C) | ks | 2 | ||
Basic Support Coverage VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor (PN:VS7-EPL-G-SSS-C) | ks | 72 |
Názov |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu: |
1.1 Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy bez DPH ako aj vrátane DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.2 Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy vrátane nákladov na dopravu na miesto plnenia a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy (aktivácia podpory, reaktivácia podpory, reaktivačný poplatok a nevyhnutné prevádzkové náklady súvisiace s obnovou) |
1.3 Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
1.4 V prípade, ak cena poskytovateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
1.5 Ak poskytovateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
1.6 Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.7 Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Poskytovateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT(BIC), IBAN. |
1.8 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1,1.2,1.4,1.5 až 1.8 Osobitných požiadaviek na plnenie (OPNP) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
2. Predmet plnenia: |
2.1 Objednávateľ požaduje ako výstup poskytnutie predmetu zákazky podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy s potvrdeným preberacím protokolom Objednávateľa. |
2.2 Poskytovateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú cenu iba na základe a dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného preberacieho protokolu. |
2.3 Úhrada zo strany Objednávateľa bude zrealizovaná až po aktivácii produktov. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 - 2.2 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy Objednávateľom. |
3. Podmienky poskytnutia predmetu zákazky: |
3.1 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Plnenie predmetu zákazky bude poskytované na základe výzvy objednávateľa (mailom, telefonicky alebo iným vhodným spôsobom), ktorá bude potvrdená poskytovateľom najneskôr do 24 hodín pred dňom poskytnutia služby. Začiatok poskytovania plnenia je najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Čas poskytnutia služby je v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:30 h). |
3.3 Objednávateľ preberá predmet zmluvy po podpísaní preberacieho protokolu, v ktorom sa uvedie rozsah poskytnutých služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, prípadne iné skutočnosti. |
3.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, dodaný oficiálnym distribučným kanálom, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
3.3 Poskytovateľ je povinný ukončiť plnenie predmetu zákazky po protokolárnom prevzatí celého predmetu zákazky. |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru- daňový doklad, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska a v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo preberacieho protokolu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť na jej doplnenie, resp. opravu s novou lehotou splatnosti. |
5.2 Bankové spojenie poskytovateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.7 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre, a to aj v prípade, ak bankové spojenie uvedené na faktúre nebude správne. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu poskytovateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila (bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ). |
5.6 Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená na základe poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
5.7 Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdeného povereným pracovníkom Objednávateľa. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti poskytovateľa poskytnúť službu v stanovenom rozsahu podľa bodu 2.1 až 2.3 OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny predmetu zákazky |
6.2 V prípade akéhokoľvek omeškania poskytovateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínom uvedenými v zmluvnej špecifikácii je Objednávateľ oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb |
6.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.4 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má poskytovateľ právo fakturovať objednávateľovi úrok z omeškania v zmysle platných právnych predpisov. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.5 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
6.6 V prípade porušenia povinnosti poskytovateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od poskytovateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku potreby zrušenia zmluvy a zopakovania obstarávania zákazky z vyššie uvedených dôvodov na strane poskytovateľa. |
7. Ďalšie ustanovenia: |
7.1 Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky a že musí plniť podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f). V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
7.2 Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
7.3 V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo poskytnutá služba nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy |
7.4 Podľa § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a v momente uzavretia zmluvy nie je právoplatne zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú právoplatne zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Jeséniova 17, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
142,00 ks
88 609,30
88 609,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2021 13:51
15.12.2021 08:00
15.12.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2021 15:25 - Vstupná ponuka | 88 600,00 | € | Cena bez DPH |
14.12.2021 18:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 87 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: