00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 18
toner, obrazový valec, zapekacia jednotka
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál | ks | 40 | ||
2. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál | ks | 30 | ||
3. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) originál | ks | 30 | ||
4. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) originál | ks | 30 | ||
5. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál | ks | 10 | ||
6. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál | ks | 9 | ||
7. OKI MC563/573 - OKI 46490605 žltý (6000 strán) originál | ks | 9 | ||
8. OKI MC563/573 - OKI 46490606 červený (6000 strán) originál | ks | 9 |
2. Obrazové valce
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) - originál | ks | 5 | ||
2. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) - originál | ks | 2 | ||
3. OKI MC853dn - OKI 44844471 modrý (30000 strán) - originál | ks | 1 | ||
4. OKI MC853dn - OKI 44844469 žltý (30000 strán) - originál | ks | 1 | ||
5. OKI MC853dn - OKI 44844470 červený (30000 strán) - originál | ks | 1 |
3. Zapekacie jednotky
|
|
---|---|
Funkcia |
ORIGINÁLNE zapekacie jednotky od výrobcu, na kancelárske použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. OKI MC853 - OKI 44848805 (100000 strán) - originál | ks | 2 | ||
2. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472603 (60000 strán) - originál | ks | 1 |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený). |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u renomovaných spoločností OKI, HP, Canon, Xerox do 14 dní od dodania tovaru. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní pol roka od uzatvorenia zmluvy). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
Názov | Upresnenie |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. | Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2021 07:00 — 02.12.2021 13:00
1,00 celý rozsah
20 000,00
16 666,67
Dodanie v súlade s opisným formulárom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2021 08:38
26.11.2021 10:30
26.11.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.11.2021 16:44 - Vstupná ponuka | 19 920,00 | € | Cena s DPH |
19.11.2021 16:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: