• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 12:05

Detail zákazky Z202123191

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 12:05

Základné údaje

Z202123191

OF-246723

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6057042

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 18

toner, obrazový valec, zapekacia jednotka

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál ks 40
2. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3000 strán) originál ks 30
3. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) originál ks 30
4. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) originál ks 30
5. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál ks 10
6. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál ks 9
7. OKI MC563/573 - OKI 46490605 žltý (6000 strán) originál ks 9
8. OKI MC563/573 - OKI 46490606 červený (6000 strán) originál ks 9
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC563/573 - OKI 46484108 čierny (30000 strán) - originál ks 5
2. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) - originál ks 2
3. OKI MC853dn - OKI 44844471 modrý (30000 strán) - originál ks 1
4. OKI MC853dn - OKI 44844469 žltý (30000 strán) - originál ks 1
5. OKI MC853dn - OKI 44844470 červený (30000 strán) - originál ks 1
 3. Zapekacie jednotky
Funkcia
ORIGINÁLNE zapekacie jednotky od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC853 - OKI 44848805 (100000 strán) - originál ks 2
2. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472603 (60000 strán) - originál ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u renomovaných spoločností OKI, HP, Canon, Xerox do 14 dní od dodania tovaru.
Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní pol roka od uzatvorenia zmluvy).
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
Názov Upresnenie
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2021 07:00 — 02.12.2021 13:00

1,00 celý rozsah

20 000,00

16 666,67

Dodanie v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2021 08:38

26.11.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2021 16:44 - Vstupná ponuka 19 920,00 € Cena s DPH
19.11.2021 16:44 - Najvýhodnejšia ponuka 19 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS