• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 14:55

Detail zákazky Z202123190

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 14:55

Základné údaje

Z202123190

OF-246487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046361

Objednávateľ

17335655

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne

Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

45450196

LABOSERV.SK s. r. o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laminárny box triedy I.

Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu, laboratórny prístroj

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laminárny box  triedy I. (ochrana produktu) - vertikálny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vertikálne laminárne prúdenie vzduchu m/s 0,25 0,5
polyamidový predfilter  EU3 (G3) podľa noriem PN-EN 779 ks 1
filter HEPA H14  alebo lepší s účinnosťou 99,995% alebo lepšia ks 1
Kovový podstavec pod box pre prácu v sede ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laminárny box s vertikálnym prúdením vzduchu K700 alebo ekvivalent
Vnútorné rozmery (š × h × v) [mm]: 688 × 490 × 500 [mm]
Vonkajšie rozmery (š×h×v): 719 × 500 ×  780  [mm]
šírka pracovného priestoru 650 - 700 mm
Pracovná doska nehrdzavejúca oceľ
Zabudovaná germicídna žiarivka s časovačom a počítadlom pracovných hodín žiarivky vyžaduje sa
Osvetlenie žiarivkové alebo LED osvetlenie
Nastaviteľná rýchlosť prúdenia vyžaduje sa
Bočné steny zo skla vyžaduje sa
UV lampa vyžaduje sa
Najmenej 1 zásuvka súčasťou výbavy vyžaduje sa
Montáž prístroja a zaučenie pracovníkov vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane inštalácie v mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady na miesto plnenia.
Záruka minimálne 24 mesiacov
Požadujeme dodanie  nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného tovaru a súvisiacich služieb v slovenskom alebo českom jazyku, prospekt ponúkaného tovaru. Pokiaľ objednávateľ písomne nepotvrdí dodávateľovi schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, , JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis a bezplatnú údržbu t.j. pravidelné previerky/kontroly podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby predmetu zákazky.
Dodávateľ v záručnej dobe zabezpečí nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade  ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Cena za dodanie je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mederčska39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

25.11.2021 14:00 — 30.11.2021 14:00

1,00 Ks

2 590,00

2 475,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle č. XIII bod 8 - v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2021 11:10

22.11.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.11.2021 20:27 - Vstupná ponuka 2 589,60 € Cena s DPH
22.11.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 580,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS