• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 08:01
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 09:25

Detail zákazky Z202123175

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2021 08:01
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2021 09:25

Základné údaje

Z202123175

OF-246710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6060779

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice

Jednorazové rukavice nitrilové, latexové, vinylové, chirurgické

  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochrana pred nakazením
Funkcia
Jednorazové rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.) Jednorazové rukavice nitrilové, nepudrované ks 100000
2.) Jednorazové rukavice latexové, nepudrované ks 300000
3.) Jednorazové rukavice vinylové, nepudrované ks 300000
4.) Jednorazové rukavice chirurgické, sterilné pár 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platí pre bod 1.) 2.) 3.)     Veľkosť S, M, L
Používanie Na medicínske a ošetrovateľské úkony v zdravotníckom zariadení
Ochrana Rukavice musia poskytovať optimálnu ochranu pred vírusovými infekciami a chemikáliami
Certifikát Rukavice musia spĺňať platné európske normy
Platí pre bod 4.)   Veľkosť 7;   7,5;   8;   8,5;   9
Používanie Na medicínske a ošetrovateľské úkony v zdravotníckom zariadení
Ochrana Rukavice musia poskytovať optimálnu ochranu pred vírusovými infekciami a chemikáliami
Certifikát Rukavice musia spĺňať platné európske normy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva bude mať charakter Rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od uzatvorenia alebo do vyčerpania pridelených finančných prostriedkov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy certifikáty alebo čestné vyhlásenia, že ponúkaný výrobok je  certifikovaný.
Požaduje sa dodávať tovar nový, nepoužívaný, originálne zabalený.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Tovar bude dodávaný priebežne počas trvania zmluvy na základe objednávok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade poškodeného tovaru, iného tovaru resp. ak dodaný tovar nebude korešpondovať s požadovanými technickými vlastnosťami, je oprávnený tento tovar neprevziať.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Predmet obstarávania je uvedený v predpokladanom  druhu a množstve na obdobie 12 mesiacov. Odberateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru podľa aktuálnej skladby pacientov a situácie ohľadom pandémie.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhodnotenie negatívnej referencie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúr bude do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Predávajúcemu vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania tovaru a podpísaním dodacieho listu poverenými  zástupcami zmluvných strán. Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru  najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
V prípade, že sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena)  za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti takúto nižšiu cenu plnenia poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní ...
...  tejto skutočnosti dodatočnú zľavu do výške  rozdielu medzi ním  poskytovanou cenou podľa tejto  zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa na inú osobu. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné vzťahy neupravené týmito požiadavkami sa budú riadiť  ustanoveniami OPET, ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 Predmet zákazky podľa špecifikácie

53 156,00

44 296,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky s názvami a jednotkovými cenami tovaru v Eur bez DPH, s DPH a celkovou cenou zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 08:50

29.11.2021 08:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2021 08:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 124
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 08:59 - Vstupná ponuka 49 200,00 € Cena s DPH
23.11.2021 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 47 990,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS