• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 06:59

Detail zákazky Z202123136

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 11:26
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 06:59

Základné údaje

Z202123136

OF-246678

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051158

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, materiál na zimnú údržbu chodníkov

Čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, materiál na zimnú údržbu chodníkov

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44000000-0 - Stavebné konštrukcie a materiály; pomocné výrobky pre konštrukcie (s výnimkou elektrických prístrojov)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, materiál na zimnú údržbu chodníkov
Funkcia
Čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, materiál na zimnú údržbu chodníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ajax-univerzálny čistiaci prostriedok na podlahy pomaranč, citrón, 5 litrov alebo ekvivalent ks 10
2. Antibakteriálne tekuté mydlo 5 litrov ks 5
3. Antibakteriálne toaletné mydlo 90 g ks 20
4. Cift Citrus tekutý čistiaci prášok na plochy, 500 ml alebo ekvivalent ks 10
5. Jar citrónová, umývací prostriedok na riad, 900 ml alebo ekvivalent ks 6
6. SIFO prostriedok na čistenie odpadov, odtokov, granule 500 g alebo ekvivalent ks 6
7. Hubky na riad, 10 ks v balení, (rozmery 80x55x28 mm) bal 10
8. Hubkové utierky Spontex Top Tex, 10 ks v balení, rozmery 15 x 15 cm alebo ekvivalent bal 10
9. Aktivátor septikov WC NET, tabletky 16 ks/bal. alebo ekvivalent bal 6
10. Dezinfekčné jednorázové čistiace utierky na povrch Sanytol, 24 ks v balení, alebo ekvivalent bal 5
11. Leifheit Clean Twist XL sada na umývanie podláh ks 4
12. Vrecia na odpad 50x60 cm, 30 l, 30 ks/bal. bal 10
13. Soľ posypová na zimnú údržbu chodníkov, ciest, na odstránenie poľadovice a námrazy, 25 kg balenie bal 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.11.2021 11:28 — 29.11.2021 11:28

13,00 položka

474,72

474,72

Pri dodaní ekvivalentu tovaru, ktorý nebude spĺňať zadané požiadavky, bude dodávateľom vymenený za iný vyhovujúci ekvivalent.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 11:37

22.11.2021 11:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 11:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 34
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 08:55 - Vstupná ponuka 474,72 € Cena s DPH
22.11.2021 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 474,71 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS