• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 09:50

Detail zákazky Z202123115

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    26.11.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.11.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.11.2021 09:50

Základné údaje

Z202123115

OF-246673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6057022

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

36177547

TRIDIAM s.r.o.

Slanecká 1, Košice, 04012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nový osobný automobil Mitsubishi Eclipse Cross alebo ekvivalent

osobný automobil, motorové vozidlo,

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový osobný automobil Mitsubishi Eclipse Cross alebo ekvivalent
Funkcia
minimálne požiadavky na plnenie:
1. osobný automobil 5 - dverový
2. stav vozidla - nové nejazdené
Štandardná výbava - 2,4 MIVEC INTENSE+4WD PHEV
3. spĺňajúce všetky uvedené technické špecifikácie , alebo lepšie
5. splnenie všetkých osobitých požiadaviek na plnenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet valcov valec 4
počet ventilov na valec ks 4
max výkon kW 138
Zdvihový objem motora cm3 2360
objem batožinového priestoru min./max. l 359 471
počet dverí ks 5
počet miest na sedenie ks 5
disky z ľahkých zliatin 18" ks 4
klimatizácia digitálna ks 1
maximálna rýchlosť km/h 162
Objem nádrže l 43
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ motora zážihový/elektrický
prevodovka automatická
pohon 4WD
stav auta nové
Elektrický pohon Trakčná batéria Lithium-Ion 300V, 13,8kWh
Konektor pre štandardné aj rýchlonabíjanie áno
Štandardná nabíjačka, kábel 6m (230V, 10A) áno
Bluetooth handsfree set na telefonovanie+hlasové ovládanie áno
Centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním áno
ovládanie predných a zadných okien elektricky ovládané
elektricky ovládané a vyhrievané spätné zrkadlá áno
Systém monitorovania tlaku v pneumatikách áno
Zadná parkovacia kamera áno
airbagy vodiča a spolujazdca (vypínateľný), hlavové a bočné airbagy
Bezpečnostné systémy ABS, BAS, ASC, TCL, ESS, HSA, FCM, LDW, TPMS, RISE
Asistent rozjazdu do kopca áno
Pozdĺžne strešné lyžiny áno
Svetelný a dažďový senzor áno
Hmlové svetlá áno
autorádio DAB áno
digitálny rádiopríjem áno
Palubný počítač áno
predné sedadlá výškovo nastaviteľné min. vodiča
multifunkčný volant áno
nastaviteľný volant áno
Tónované sklá áno
Halógénové hlavné svetlomety áno
vyhrievanie predných sedadiel áno
Funkcia denného svietenia LED
Tempomat áno
Zásuvky 12V v prednej aj zadnej zóne áno
Farebné prevedenie Perleťová/mica Lightning Blue
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoužívané vozidlo.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel, o čom doloží doklad do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH...
Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ nevedel technicky dobre opísať požadovaný model auta, použil presný typ a značku a to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent auta s rovnakými a lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzky schopnosti dodaného vozidla. Ak pri odskúšaní sa zistí vada, objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie vozidla.
Cena vozidla musí byť stanovená vrátane cla, dovoznej prirážky, vykonania predpredajného servisu a dopravy na miesto odberu, prvého zápisu držiteľa motorového vozidla, prípadne ďalších obstarávacích nákladov.
Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlo v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciu a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj dodanie: - osvedčenie o evidencii časť II./technický preukaz,- návod na údržbu v slovenskom jazyku, - výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie,- povinná výbava vozidla v zmysle §16 vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu podľa daného predpisu a podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar osobné motorové vozidlo bez právnych vád, ktoré by bránili jeho prevzatiu a riadnemu užívaniu.
Úhrada za dodané osobné motorové vozidlo sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu.
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí osobného motorového vozidla, ktorý spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy.
O prevzatí a odovzdaní osobného motorového vozidla bude vyhotovený zápis, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Ak bude faktúra vrátená dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád.
Povinnosti dodávateľa:
Dodávateľ do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi miesto odovzdania a prevzatia osobného motorového vozidla a presné sídlo autorizovaného servisu.
Dodávateľ je povinný dodať osobné motorové vozidlo v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako motorové vozidlo nové, nejazdené treťou osobou ani dodávateľom ako predvádzacie alebo služobné vozidlo.
Predmetom dodávky môže byť len nové motorové vozidlo, ktoré ku dňu odovzdania spĺňa ustanovenia §11 ods. 12 písm. a) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ dodá osobné motorové vozidlo s požadovanými technickými parametrami a v požadovanej výbave s príslušenstvom a dokumentami, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu vozidla a k jeho užívaniu.
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo:
- tovar - osobné motorové vozidlo neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním, ktoré má vady a nie je v súlade s podmienkami v zmluve
Ak tovar - osobné motorové vozidlo dodávateľ nedoručí v stanovenej lehote môže objednávateľ:
- určiť náhradný termín na plnenie - dodanie osobného motorového vozidla
Povinnosti objednávateľa/ Objednávateľ je povinný:
- poskytnúť relevantnú a primeranú súčinnosť pri plnení zmluvy, pri preberaní dodávaného predmetu zákazky osobného motorového vozidla a bezdôvodne neodmietnuť jeho prevzatie alebo prevzatie časti plnenia
- oznámiť dodávateľovi vady na tovare - osobnom motorovom vozidle tak, aby oneskoreným oznámením vady neboli spôsobené ďalšie škody na tovare
- zaplatiť určeným spôsobom cenu za dodaný predmet zákazky na základe riadne doručenej faktúry v určenej lehote danej v tejto zmluve
Záverečné ustanovenia:
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo uplatniť zmluvnú pokutu.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi.
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ.
Účastníci zmluvy sa dohodli, že za závažné porušenia tejto zmluvy sa považuje:
a) také porušenie zmluvy, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu zmluvy,
b) opakované menej závažné porušenie zmluvy, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát,
c) menej závažné porušenie zmluvy, ktoré účastník zmluvy napriek elektronickou poštou doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany.
Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy
- pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi.
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohranická, Slovenská republika

29.11.2021 08:00 — 10.12.2021 14:00

1,00 ks

29 999,00

29 999,00

Pre verejného obstarávateľa je dôležitá čo najskoršia lehota dodania

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.11.2021 11:38

26.11.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.11.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 298
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2021 11:58 - Vstupná ponuka 29 998,00 € Cena bez DPH
23.11.2021 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 29 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS