• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 13:45

Detail zákazky Z202123114

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2021 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2021 13:45

Základné údaje

Z202123114

OF-246486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6053991

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koreniny, pochutiny a sušené byliny

Vývary, korenia, kečup, čaj, horčica, ocot

  • 15891600-6 - Vývary
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15871000-4 - Ocot; omáčky; miešané korenisté zmesi; horčičná múčka a prášok; pripravená horčica
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15871250-1 - Horčica
  • 15863000-5 - Čaj

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny, pochutiny a sušené byliny
Funkcia
Dodávka vývarov, dochucovadiel a prísad pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vývar hovädzí 1 kg kg 190
Vývar hubový 1kg kg 35
Vývar údený 1 kg kg 70
Vývar slepačí 1 kg kg 110
Vývar zeleninový 1 kg kg 150
Dochucovadlo bez glutamanu minimálny podiel 15 % sušenej zeleniny kg 320
Polievkové korenie tekuté 1 l ks 400
Čierne korenie mleté 0,5 kg ks 70
Čierne korenie celé 0,5 kg ks 45
Nové korenie 0,5 kg ks 35
Rasca mletá 0,5 kg ks 50
Rasca celá 0,5 kg ks 50
Paprika sladká mletá 0,5 kg ks 230
Čaj čierny 50 g 1 ks ks 1400
Kečup jemný 5 kg ks 80
Horčica plnotučná 5 kg ks 210
Soľ jódidovaná 1 kg ks 1500
Ocot liehový kvasný 8% 1 L ks 400
Kávovinová zmes 500 g ks 100
Kečup jemný 1 kg ks 90
Droždie čerstvé 42 g ks 1300
Sušené droždie 10 g ks 3200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2  dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa dodania potravín.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Dodanie tovaru: tovar bude dodávaný vozidlom ktoré, nesmie byť vyššie ako tri metre. Taktiež nesmie to byť auto s návesom alebo prívesom.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
Rámcová dohoda platí od 1.1.2022 - do 30.6.2022
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

8 923,00

8 923,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2021 11:58

25.11.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 12:53 - Vstupná ponuka 8 922,60 € Cena s DPH
25.11.2021 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS