• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2021 16:25

Detail zákazky Z202123110

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.11.2021 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    03.12.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.12.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.12.2021 16:25

Základné údaje

Z202123110

OF-246397

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6072167

Objednávateľ

00321575

Mesto Rajec

Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK

Dodávateľ

36820326

CA - Cargo, s. r. o.

Andreja Hlinku 3118, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu

vývoz komunálneho odpadu

  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
Funkcia
Služby súvisiace s vývozom komunálneho odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1: Zberná nádoba 60l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 74, počet nádob: 115ks, frekvencia vývozu: 1 x za týždeň od 01.05. do 30.09, 1 x za dva týždne od 01.10. do 30.04. , vývozný deň: streda) počet 8510
Položka č. 2: Zberná nádoba 120l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 74, počet nádob: 861ks,  frekvencia vývozu: 1 x za týždeň od 01.05. do 30.09., 1  x za dva týždne od 01.10. do 30.04., vývozný deň: streda) počet 63714
Položka č. 3: Zberná nádoba 240l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 74, počet nádob: 71ks,  frekvencia vývozu: 1 x za týždeň od 01.05. do 30.09., 1  x za dva týždne od 01.10. do 30.04 , vývozný deň: streda) počet 5254
Položka č. 4: Zberná nádoba 1100l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 104, počet nádob: 103ks,  frekvencia vývozu:  1 x za týždeň od 01.01. do 31.12., vývozný deň: štvrtok) počet 10712
Položka č. 5: Zberná nádoba 1100l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 104, počet nádob: 39ks, frekvencia vývozu: 1 x za týždeň, vývozný deň: štvrtok) počet 4056
Položka č. 6: Zberná nádoba 110l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 104, počet nádob: 43ks, frekvencia vývozu: 1 x za týždeň , vývozný deň: štvrtok) počet 4472
Položka č. 7: Zberná nádoba 1100l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 104, počet nádob: 13ks , frekvencia vývozu:1 x za dva týždne , vývozný deň: štvrtok) počet 676
Položka č. 8: Zberná nádoba 110l (počet jednotiek vyjadruje predpokladaný počet vývozov nádoby sa obdobie trvania zmluvy - 2 roky, počet zberov za 2 roky - 104, počet nádob: 49ks, frekvencia vývozu:  1 x za dva týždne, vývozný deň: štvrtok) počet 2548
Položka č. 9: Obslužné za 2 roky pre položky č. 1 - 8. celkom 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín plnenia od 01.01.2022 do 31.12.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný :
-    zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté,
-    okamžite odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec,
-    pri každom zbere dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska,
-    dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /napr. vážny lístok a pod./ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou,
-    evidovať množstvo odvezeného odpadu a predkladať výkazy o množstve Objednávateľovi a na skládku odpadov, kde sa zabezpečuje likvidácia odpadu,
-    dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob
-    informovať objednávateľa, ak označenie zberných nádob z hľadiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné,
-    informovať objednávateľa o skutočnosti, že pre niektorého pôvodcu odpadu je objem zbernej nádoby určenej pre neho nepostačujúci,
-    objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom určeným na vykonávanie služby pre objednávateľa,.
-    v prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi, ktorý zabezpečí novú nádobu na náklady dodávateľa.
-    pre objednávateľa v rámci služby vykonávať elektronickú evidenciu vyvezených zberných nádob ručnými snímacími zariadeniami, ktoré mu poskytne objednávateľ,
-    prostredníctvom svojich zamestnancov zabezpečí snímanie identifikátorov na vyprázdňovaných zberných nádobách  ručnými snímacími zariadeniami,
-    zabezpečiť snímanie každej vysýpanej zbernej nádoby bez ohľadu na externé vplyvy (porucha vozidla, počasie, ročná doba a pod.) a bez ohľadu na to, o aký typ nádoby ide (napr. zberná nádoba, kontajner, vrece a pod.).
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené  maximálne množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať tieto maximálne množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Dodávateľ je povinný vyviezť odpad zo zbernej nádoby aj v prípade, ak sa zberná nádoba nenachádza na mieste obvyklom alebo na to určenom, ale nachádza sa pre dodávateľa na prístupnom mieste
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy na území objednávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vývoz odpadov uvedených v tejto zmluve na Skládku odpadov, určenú objednávateľom.
Dodávateľ nezodpovedá za likvidáciu odpadu.
Dodávateľ služby musí disponovať všetkými relevantnými dokladmi preukazujúcimi oprávnenie dodávateľa poskytovať službu, ktorá je predmetom na nakladanie s komunálnym odpadom.
Objednávateľ požaduje do 5 pracovných dní od skončenia verejného obstarávania predloženie podrobnej kalkulácie ceny s uvedením jednotkových sadzieb pre jednotlivé položky. Pre položku č. 9 požadujeme naceniť jednotkové ceny pre všetky jednotlivé položky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2022 08:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 celkom

220 346,00

183 622,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.11.2021 11:45

03.12.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.12.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 127
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 10:59 - Vstupná ponuka 220 320,00 € Cena s DPH
03.12.2021 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 218 511,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS