• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 11:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 12:00

Detail zákazky Z202123079

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2021 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2021 11:47
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2021 12:00

Základné údaje

Z202123079

OF-246638

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6100788

Objednávateľ

44102771

TT-IT, s.r.o.

Trhová 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

44195591

Z + M servis a. s.

Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom tlačového systému vrátane zariadení a súvisiacich služieb

tlačiarne, nájom, systém, centrálna tlač

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom nasledujúcich zariadení na 48 mesiacov:
Funkcia
Typ 1: laserová čiernobiela tlačiareň A4 - 2 ks
Typ 2: laserová čiernobiela multifunkcia A4 - 12 ks
Typ 3: laserová farebná multifunkcia A3 - 6 ks
Typ 4: laserová farebná multifunkcia A3 (rýchlejšia) - 6ks
Typ 5: laserová farebná multifunkcia A3 (rýchlejšia) s finišerom - 1 ks
Typ 6: laserová farebná multifunkcia A4 - 4 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ZARIADENIE Typ 1: laserová čiernobiela tlačiareň A4 - 2 ks ---- ----
Typ 1: Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Typ 1: Rýchlosť tlače strany/min 55
Typ 1: Pamäť MB 512
Typ 1: Duplexné funkcie áno/nie áno
Typ 1: Konektivita porty USB, 1000 BaseT
Typ 1: Tlač na formát A5 na šírku áno/nie áno
Typ 1: Tlač na formát 75x105 mm, papier s vyššou gramážou (tvrdý papier) áno/nie áno
----- ----- ----
ZARIADENIE Typ 2: laserová čiernobiela multifunkcia A4 - 12 ks ----- -----
Typ 2: Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Typ 2: Rozlíšenie skenovania DPI 600
Typ 2: Rýchlosť tlače strany/min 55
Typ 2: Rýchlosť skenovania strany/min 60
TYp 2: Pamäť GB 1
Typ 2: Duplexné funkcie áno/nie duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken
Typ 2: Konektivita porty 1000 BaseT
Typ 2: Kapacita - zásobník(y) na A4 Ks strán 2000
Typ 2: Kapacita vstupného podávača skenera Ks strán 100
----- ----- ---
ZARIADENIE Typ 3: laserová farebná multifunkcia A3 - 6 ks ----- -----
Typ 3: Rozlíšenie tlače DPI 4800x1200
Typ 3: Rozlíšenie skenovania DPI 600
Typ 3: Rýchlosť tlače A4 strany/min 35
Typ 3: Rýchlosť tlače A3 strany/min 17
Typ 3: Rýchlosť skenovania strany/min 200
Typ 3: Pamäť GB 4
Typ 3: Duplexné funkcie áno/nie duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken
Typ 3: Konektivita porty 1000 BaseT
Typ 3: Kapacita - zásobník(y) na A4 Ks strán 3500
Typ 3: Kapacita - zásobník(y) na A3 Ks strán 500
Typ 3: Kapacita vstupného podávača skenera Ks strán 300
-------- ----- -----
ZARIADENIE Typ 4: laserová farebná multifunkcia A3 (rýchlejšia) - 6 ks ----- -----
Typ 4: Rozlíšenie tlače DPI 4800x1200
Typ 4: Rozlíšenie skenovania DPI 600
Typ 4: Rýchlosť tlače A4 strany/min 60
Typ 4: Rýchlosť tlače A3 strany/min 30
Typ 4: Rýchlosť skenovania strany/min 250
Typ 4: Pamäť GB 4
Typ 4: Duplexné funkcie áno/nie duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken
Typ 4: Konektivita porty 1000 BaseT
Typ 4: Kapacita - zásobník(y) na A4 Ks strán 3500
Typ 4: Kapacita - zásobník(y) na A3 Ks strán 500
Typ 4: Kapacita vstupného podávača skenera Ks strán 300
-------- ----- -----
ZARIADENIE Typ 5: laserová farebná multifunkcia A3 (rýchlejšia) s finišerom - 1 ks ---- ----
Typ 5: Rozlíšenie tlače DPI 4800x1200
Typ 5: Rozlíšenie skenovania DPI 600
Typ 5: Rýchlosť tlače A4 strany/min 60
Typ 5: Rýchlosť tlače A3 strany/min 30
Typ 5: Rýchlosť skenovania strany/min 250
Typ 5: Pamäť GB 4
Typ 5: Duplexné funkcie áno/nie duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken
Typ 5: Konektivita porty 1000 BaseT
Typ 5: finišer s funkciami: skladanie, zošívanie (spinkovanie), dierovanie áno/nie áno
Typ 5: Kapacita - zásobník(y) na A4 Ks strán 3500
Typ 5: Kapacita - zásobník(y) na A3 Ks strán 500
Typ 5: Kapacita vstupného podávača skenera Ks strán 300
-------- -------- --------
ZARIADENIE Typ 6: laserová farebná multifunkcia A4 - 4 ks ------ ------
Typ 6: Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Typ 6: Rozlíšenie skenovania DPI 600
Typ 6: Rýchlosť tlače A4 strany/min 35
Typ 6: Rýchlosť skenovania strany/min 60
Typ 6: Pamäť GB 1
Typ 6: Duplexné funkcie áno/nie duplex tlač, jednoprechodový duplex.sken
Typ 6: Konektivita porty 1000 BaseT
Typ 6: Kapacita - zásobník(y) na A4 Ks strán 500
Typ 6: Kapacita vstupného podávača skenera Ks strán 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyššie resp. lepšie parametre u jednotlivých zariadení sú akceptovateľné
Dodávka zariadení zahŕňa aj spotrebný materiál a náhradné diely pre zabezpečenie bezproblémovej a bezporuchovej prevádzky systému. Taktiež sa požaduje spotrebný materiál potrebný pre tzv. finišovacie úpravy. Dodávaný spotrebno servisný materiál (tonery, náhradné diely) musí pochádzať priamo od výrobcu ponúkaných zariadení, nie je možné dodávať repasované alebo alternatívne produkty
Zabezpečenie dlhotrvajúcej archivácie a farbostálosti vyýtlačkov po dobu minimálne 30 rokov
Zariadenia podporujú: SSL/SSL3.0, TLS1.1/1.2, Filtovanie IPv4 a IPv6,Podpora SNMP v1/v2/v3
Vzdialená správa ovládacieho panela zariadenia bez nutnosti fyzickej prítomnosti pri zariadení (okrem Typ 1)
 2. Predpokladaný objem tlače (kopírovania) po dobu 48 mesiacov
Funkcia
5.500.000 ČB strán, 1.100.000 farebných strán (A4)
 3. Funkčné špecifikácie tlačového systému (softvéru):
Funkcia
Monitorovanie všetkých tlačových úloh v rámci systému
Štatistiky pre jednotlivých užívateľov, organizačné celky a celoplošne, vrátane funkcie automatického posielania štatistík emailami
Možnosť zobrazenie aspoň prvej strany každej tlačovej úlohy zaslanej do systému
Tlač, skenovanie, kopírovanie umožnené až po autentifikácii sa pomocou zamestnaneckej karty priamo na zariadení, okrem zariadení Typ 1
Funkcia "nasledovania tlačovej úlohy", t. z. tlačová úloha bude vytlačená na ľubovoľnej tlačiarni v rámci systému po autorizácii sa zamestnaneckou kartou (alebo PINom)
Slovenská (alebo česká) jazyková podpora webového rozhrania, terminálu a aplikácií
Zabezpečená tlač až po autorizácii používateľa na zariadení (okrem Typ 1)
Možnosť zakázať/povoliť farebnú tlač na úrovni užívateľa
Online komunikácia tlačového systému resp. zariadení nainštalovaných u obstarávateľa so systémom dodávateľa tak, aby bolo zabezpečené automatické notifikovanie o poruchách zariadení, resp. blížiaceho sa ukončenia životnosti jednotlivých komponentov/spotrebného materiálu
 4. Technické špecifikácie tlačového systému (softvéru):
Funkcia
Tlačový systém bude fungovať lokálne v rámci výpočtovej infraštruktúry obstarávateľa na OS Windows a to vrátane podpory režimu tzv. High Availability
Automatické preberanie údajov o zamestnancoch z Active Domain/LDAP systému obstarávateľa , vrátane zaradenia do organizačných celkov a údajoch o emailových adresách
Umožnenie tlačenia lokálnym používateľom bez zaradenia AD, ale so zachovaním monitoringu tlačových úloh
Možnosť vytvárania lokálnych účtov v monitorovacom (riadiacom) SW
Možnosť (pri skenovaní) pracovať s adresárom (emaily) celej organizácie a zasielanie skenovaných dokumentov na tieto adresy
Emailové notifikácie o neštandardných stavoch zariadení (napr.: nedostatok papiera, zaseknutý papier, porucha, problémy so spotrebným materiálom, resp. iné)
OCR licencie/systém na 5.000 oskenovaných strán mesačne v rámci celého systému - aj do formátu .docx/xlsx
Systémové licencie bez limitu na počet užívateľov a na počet zariadení zapojených do systému
Politika PINOV a hesiel: Možnosť definovať dĺžku pinu (viac ako 4 miestny), možnosť definovať heslá (vynútenie kombinácie malé písmeno, veľké písmeno, číslo).
Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR.
Možnosť zmeny parametrov tlačovej úlohy cez integrovaný terminál: počet kópií, duplex, mono.
Autentifikácia zamestnancov na základe aktuálne používaných kariet (LF RFID proximity karty 125 kHz)
 5. Služby zahrnuté v nájme:
Funkcia
Dodávka zariadení na 10 rôznych prevádzok v rámci mesta Trnavy, vrátane prepravy v budovách a prípadného vynesenia na určené poschodia (max. do výšky 3NP)
Inštalácia a konfigurácia všetkých dodaných zariadení
Inštalácia, konfigurácia tlačového systému, jeho napojenie na existujúce systémy (AD)
Aktualizácie riadiaceho tlačového systému, resp. firmware tlačiarní, resp. ovládačov tlačiarní po dobu trvania kontraktu
Zaškolenie administrátorov - základná údržba zariadení
Zaškolenie administrátorov - obsluha tlačového systému
Dodanie jednoduchých (max. 2 strany A4) manuálov na obsluhu jednotlivých zariadení v SK jazyku
Objednávateľ zabezpečí prevádzkovanie zariadení v rozsahu: dokladanie papierov do zásobníkov, výmena tonerov. Ostatné služby a servisné operácie budú zabezpečované dodávateľom a to najneskôr do 2 pracovných dní od nahlásenia problému, resp. od obdržania automatickej notifikácie
Objednávateľ pri poruchách vyžadujúcich servisný zásah dlhší ako 2 pracovné dni požaduje mať na dobu nevyhnutnú na vyriešenie opravy k dispozícii náhradnú tlačiareň (Typ 1 a vyšší) bez nutnosti separátnej fakturácie za túto službu.
Služby tiež zahŕňajú všetku prácu technika, dopravné náklady technika, dodanie náhradného zariadenia (s rovnakým alebo vyšším výkonom) v prípade opravy trvajúcej viac ako 3 dni a to bez nároku na separátne fakturovanie.
Vrátane odvozu odpadových tonerových náplní na ekologickú likvidáciu
Vrátane všetkých potrebných káblov - napájacie, patchkáble, prípadne USB káble
 6. Financovanie
Funkcia
Mesačné fakturovanie rozdelené do dvoch samostatných častí:
1. časť mesačne fakturovanej sumy: fixná suma mesačne za všetky dodané zariadenia a licencie
2. časť mesačne fakturovanej sumy: dynamická cena za vytlačenie/kopírovanie: ČB strana A4, farebná strana A4, ČB strana A3, farebná strana A3 (pri formáte A3 sa povoľuje alternatíva fakturácie ako 2xA4). Formáty menšie ako A4 budú účtované ako formáty A4.
Náklady za vytlačené strany budú fakturované na základe reálnej spotreby v predchádzajúcom mesiaci
Po uplynutí 48 mesiacov má Objednávateľpredkupné právo na odkúpenie zariadení v hodnote 1 € bez DPH za 1 zariadenie + zvyšková cena toneru v zariadeniach na základe separátnej kúpno-predajnej zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú zazmluvnenú sumu za obdobie trvania zmluvy, nakoľko objem tlače a kopírovania je len predpokladaný.
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť maximálny predpokladaný počet výtlačkov a ani zachovať podiel čiernobielych a farebných strán.
Dodávateľ odovzdá do užívania kompletný systém (HW+SW) ku 1.2.2022. Spustenie do prevádzky bude potvrdené samostatným preberacím protokolom. Dátum spustenia služby a prvé fakturačné obdobie začne dátumom uvedeným na preberacom protokole.
Predávajúci predloží do piatich (5) pracovných dní po uzavretí zmluvy rozpis ceny bez DPH a s DPH jedného čiernobieleho výtlačku A4/A3 a farebného výtlačku A4/A3 pri stanovenom predpokladanom množstve na jednotlivých typoch zariadení a tiež rozpis cien mesačných nájmov (fix) jednotlivých typov zariadení.
Objednávateľ požaduje preukázať do doby piatich (5) pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody referencie na rovnaký predmet plnenia a to v súhrnnej minimálnej výške 75 tis. Eur. K jednotlivým referenciám uvedie za zmluvný subjekt obchodné meno, jeho sídlo, predmet zákazky (zmluvy), zmluvnú cenu, lehotu plnenia a kontaktnú osobu na overenie skutočností.
Objednávateľ požaduje preukázať do doby piatich (5) pracovných dní od uzavretia zmluvy skutočnosť, že disponuje aspoň jedným (1) certifikovaným technickým pracovníkom na vykonávanie údržby ponúkaných typov zariadení , a tiež jedným (1) certifikovaným technickým pracovníkom na správu ponúkaného obslužného softvéru (systému). Potvrdenia musia pochádzať od výrobcu alebo distribútora zariadení/softvéru.
Objednávateľ požaduje preukázať do doby piatich (5) pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody splnenie noriem ISO 9001 (v oblasti poskytovania a podpory tlačových služieb a kancelárskych tlačových zariadení) a 14001 (v oblasti poskytovania a podpory tlačových služieb a kancelárskych tlačových zariadení) Dodávateľom. Pripúšťa sa aj preukázanie iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek environmentálneho manažérstva minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001 zahŕňajúci oblasť poskytovania a podpory tlačových služieb ...
... (POKRAČOVANIE PREDCHÁDZAJÚCEHO BODU) a kancelárskych tlačových zariadení. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trhová 2, Slovenská republika

01.02.2022 08:58 — 01.02.2026 08:58

1,00 komplet

210 925,60

210 925,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2021 10:09

15.12.2021 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2021 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 493
 165
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2021 13:58 - Vstupná ponuka 210 925,60 € Cena bez DPH
15.12.2021 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 210 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS