• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 11:30

Detail zákazky Z202123056

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 11:30

Základné údaje

Z202123056

OF-246652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043285

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36167517

Integračné zariadenie KOR-GYM, n.o.

85, Hertník, 08642, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál")
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Poškodený materiál poskytovateľ vytriedi.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom.
Poskytovateľteľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi.
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi.
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na troch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prikrývka na vankúš ks 132
Prikrývka na paplón ks 132
utierka nešpecifikovaná ks 57
uterák nešpecifikovaný ks 114
plachta bavlnená biela ks 137
plášť biely ks 8
blúza biela ks 71
obrus farebný 140cm x 140cm ks 5
plachta farebná ks 25
vesta reflexná ks 34
prikrývka Larisa ks 50
prikrývka prešívaná ks 55
vankúš ks 15
hygienická vložka stan S-65 32m2 m2 256
hygienická vložka diel nastavovací stan S-65 27m2 m2 216
tepelná vložka do stanu S-65 12m2 m2 288
tepelná vložka do stanu nastavovací diel S-65 6 m2 m2 180
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa.
Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Objednávateľ pri odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb  po zrealizovaní objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov.
Potvrdený dodací list bude vystavený v troch výtlačkoch. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Objednávateľ požaduje faktúru v troch výtlačkoch
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 5 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v zmluve a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

24.11.2021 07:00 — 07.12.2021 14:00

1 500,00 €

1 500,00

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 08:24

19.11.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2021 10:05 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
16.11.2021 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 496,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS