00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
36199451
Hi-Reklama, s.r.o.
Komenského 11/A, Košice, 04001, SVK
Tlač mestských novín
tlač
Služba
|
1. Tlač mestských novín
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlač novín pre účely informovania verejnosti |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaný mesačný náklad tlače 12/2021 | ks/1 mesiac | 100 000 | ||
| Počet strán 1 výtlačku | počet | 20 | ||
| Formát novín A4 | mm | 210 x 297 | ||
| Hmotnosť papiera | g | 80 | 105 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | A4 |
| Väzba | V1 |
| Kvalita papiera | 80g. (90g, 100g, 105g) matný |
| Farebnosť | 4 + 4 |
| Forma zaslania tlačových podkladov Dodávateľovi | PDF, e-mailom |
| Kvalita služieb | dodržanie STN, správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, polygrafického spracovania, tlače a orezu |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo Objednávateľa. |
| Termín dodania grafických podkladov do tlače : 25. - 26.11.2021 do 9.00 hod. |
| Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Zmluvy (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia). |
| Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky bezplatne odstrániť zistené vady a dodať opravenú verziu najneskôr do dvoch pracovných dní od dňa doručenia reklamácie. |
| Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch. |
| Lehota plnenia je do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil. |
| Dodávateľ je oprávnený fakturovať zmluvnú cenu na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie plnenia do 10 dní od dodania plnenia. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
29.11.2021 09:00 — 01.12.2021 16:00
1,00 komplet
11 710,13
9 758,44
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2021 08:49
24.11.2021 10:00
24.11.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.11.2021 08:15 - Vstupná ponuka | 11 671,00 | € | Cena s DPH |
| 24.11.2021 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 345,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: