• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202123052

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.11.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202123052

OF-246478

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051184

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36199451

Hi-Reklama, s.r.o.

Komenského 11/A, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač mestských novín

tlač

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač mestských novín
Funkcia
Tlač novín pre účely informovania verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný mesačný náklad tlače 12/2021 ks/1 mesiac 100 000
Počet strán 1 výtlačku počet 20
Formát novín A4 mm 210 x 297
Hmotnosť papiera g 80 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Väzba V1
Kvalita papiera 80g. (90g, 100g, 105g) matný
Farebnosť 4 + 4
Forma zaslania tlačových podkladov Dodávateľovi PDF, e-mailom
Kvalita služieb dodržanie STN, správne a úplné zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, polygrafického spracovania, tlače a orezu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia -  sídlo Objednávateľa.
Termín dodania grafických podkladov do tlače : 25. - 26.11.2021 do 9.00 hod.
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady  spojené s plnením Zmluvy (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia).
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky bezplatne odstrániť zistené vady a dodať opravenú verziu najneskôr do dvoch pracovných dní od dňa doručenia reklamácie.
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch.
Lehota plnenia je do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať zmluvnú cenu na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia. Dodávateľ  vystaví faktúru za tlač a dodanie  plnenia do 10 dní od dodania plnenia.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

29.11.2021 09:00 — 01.12.2021 16:00

1,00 komplet

11 710,13

9 758,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.11.2021 08:49

24.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 08:15 - Vstupná ponuka 11 671,00 € Cena s DPH
24.11.2021 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 9 345,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS