00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
47771887
SEROD s.r.o.
Strážovská 6441/1, Banská Bystrica, 97411, SVK
Dodanie a montáž horizontálnych žalúzií
Vodorovné žalúzie, montáž žalúzií
Tovar, Služba
|
1. Interiérové horizontálne žalúziee
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Interiérové horizontálne žalúzie s montážou |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Profil AL(hliník) 50mm , lamela50 mm, strieborná zrnitá, Horný nosník oceľový , | ks | 213 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál žalúzií | AL-hliník |
| Ovládanie žalúzií | manuálne vyťahovanie a natáčanie lamiel pomocou šnúrok s kolíkmi a brzdou |
| Farba | Venetian 5007 bronz hnedá |
| rozmer | šírka 750mm výška 1230mm |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Miery žalúzií sú orientačné s odchýlkou 2 – 4 mm. |
| Dodávateľ je povinný zamerať si skutkový stav a výrobné rozmery žalúzií sú na zodpovednosti dodávateľa. |
| Dodávateľ zameria rozmery žalúzií na mieste plnenia pred zadaním do výroby (náklady zahrnúť do ceny predmetu zákazky). |
| Farba je požadovaná čo najpresnejšie k odtieňu Venetian 5007 bronz hnedá, nakoľko ide o doplnenie k súčasným žalúziam v budove, zmena je možná len po odsúhlasení. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Cena predmetu zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky – zameranie, výroba, doprava, vyloženie tovaru, montáž, likvidácia obalového materiálu. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Zistené závady je dodávateľ povinný odstrániť do 7 pracovných dní. |
| Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). |
| Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
26.11.2021 15:17 — 23.12.2021 15:17
213,00 ks
18 633,04
15 527,53
technický popis návrhu predmetu plnenia
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2021 09:05
23.11.2021 12:00
23.11.2021 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.11.2021 17:01 - Vstupná ponuka | 18 632,40 | € | Cena s DPH |
| 22.11.2021 19:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 500,01 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: