30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46586831
A-Z Gastro s.r.o.
Tatranská 88, Banska Bystrica, 97411, SVK
Veľkokuchynské stroje a zariadenia
stroj nárezový
Tovar, Služba
1. Stroj nárezový FIMAR 275 mm alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stroj nárezový FIMAR 275 mm alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
podklad nárezového stroja vyrobený z hliníkovej liatiny | |
vrátane náhradného remeňa a brúsneho kotúča | |
v balení | teflónový nôž |
nože sú uložené šikmo | |
veľkosť kotúča | 275 mm |
hrúbka plátov | 0 - 15 mm |
prípojka | 230 V - 0,23 kW |
rozmery | 620 x 440 x 390 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý |
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane rozpisu ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy . |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2021 11:00 — 10.12.2021 14:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
674,00
674,00
Kontaktujte ma minimálne deň pred dodaním tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.11.2021 10:02
25.11.2021 11:00
25.11.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2021 11:25 - Vstupná ponuka | 673,20 | € | Cena s DPH |
18.11.2021 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 673,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: