• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 16:15

Detail zákazky Z202123015

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 15:23
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 16:15

Základné údaje

Z202123015

OF-246413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043269

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

31638830

PAREX-G, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 3332, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Matrac na posteľ

matrac

  • 39143112-4 - Matrace
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Matrac na posteľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Matrac na posteľ ks 26
veľkosť cm 90x210
výška cm 20 25
nosnosť kg 110 135
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
všeobecnôý popis vysoký masívny sendvičový ortopedický matrac s prateľným poťahom, zvýšená opora pri vstávaní, vhodný pre alergikov
konštrukcia sendvičová, pružná, vysoko odolná, ohybná, poddajná, komfortná
tuhosť stredná a vyššia stredná
záruka 5 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť  aktualizovaný položkovitý rozpočet  na email objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom. Zálohová faktúra nie je akceptovateľná.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 14:23 — 17.12.2021 12:00

26,00 ks

4 420,00

4 420,00

Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť aktualizovaný položkovitý rozpočet na email objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2021 14:27

19.11.2021 15:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 15:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2021 11:38 - Vstupná ponuka 4 420,00 € Cena bez DPH
18.11.2021 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 4 420,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS