• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:20

Detail zákazky Z202122976

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 15:20

Základné údaje

Z202122976

OF-246302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067167

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie a laboratórne sklo

chemikálie, laboratórne pomôcky, laboratórne sklo

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 24960000-1 - Rôzne chemické výrobky
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie a laboratórne sklo
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných chemikálií a laboratórneho skla vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Špecifikácia jednotlivých komponentov vyplýva zo štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov ako aj z dôvodu zaručenia vysokej kvality a čistoty chemikálií potrebnú pre dané experimenty.
4. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
5. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šťavelan sodný p.a., min. 99% (1bal = 500 g) bal. 1
2. Šťavelan diamónny monohydrát p.a., min. 98% (1 bal = 500 g) bal. 1
3. Kyselina chlorovodíková 0,1M (N/10) normanal ( 1 ks = 1 amp / 200 ml) ks 10
4. Kyselina dusičná 0,1M (N/10) (1 ks = 1 amp / 200 ml) ks 5
5. Manganistan draselný 0,2M (N/1) normanal  (1 ks = 1 amp / 200 ml) ks 10
6. Dusičnan amónny p.a., min. 99% (1 bal = 1 kg) bal. 1
7. Kyselina sírová 97,5-98,5% bez dusíka /nitrogen free (1 bal = 1L) bal. 1
8. Kyselina sírová p.a., min. 96% (1 bal = 1L) bal. 5
9. Vincamine, Purity ≥98%, Cayman Chemical  (1 bal = 5 g) bal. 1
10. Kadička nízka, DURAN® 1000 ml ks 10
11. Inokulačná kľučka, drôt Platin-Iridium (Pt 90%, Ir 10%), dĺžka 60 mm, hrúbka drôtu 0,5 mm, priemer očka 3 mm ks 5
12. Nástavec destilačný podľa Claisena 2 x NZ 14/23, 2 x NZ 29/32, SIMAX ks 10
13. Držiak na inokulačné očká, 160 mm ks 5
14. Binder Model ED-S 115 - Series ED-S Solid Line - Sušiareň s prirodzenou cirkuláciou, vnútorný objem 118 L, Teplotný rozsah od +7 °C nad okolitú teplotu 250 °C, Kolísanie teploty pri 150 ° C: ±0,8 K, rozmery vonkajšie hxvxš = 616x735x764mm, rozmery vnútorné 390x550x550mm ks 1
15. Presné váhy KERN KB 360-3N, váživosť 360 g, najmenší zobraziteľný dielik 0,001 g, linearita 0,005 g, rozmer vážiacej plochy 81 mm ks 1
16. Byreta, trieda AS, priamy kohút, teflónové kladivko, 25/0,1 ml ks 10
17. Byreta, trieda AS, priamý kohút, teflónové kladivko, 50/0,1 ml ks 10
18. Banka odmerná s NZ a PE zátkou, trieda A 1000 ml - presnosť +- 0,400 ml, borosilikátové sklo ks 1
19. Banka odmerná s NZ a PE zátkou, trieda A 500 ml - presnosť +- 0,250 ml, borosilikátové sklo ks 1
20. Banka destilačná s guľatým dnom, NZ 29/32, 2 postranné tubusy NZ 14/23 a 29/32, 2000 ml, SIMAX ks 1
21. Zátka gumová kónická 70/60x50 mm ks 20
22. Bandelin RK 52 H - SONOREX SUPER Ultrazvukový kúpeľ, objem 1.8 L, 150 x 140 x 100 mm, 35 kHz, s ohrievaním od 30 do 80 °C ks 1
23. Banka odmerná, trieda A, NZ 12/21, sklenená zátka, 50 ml, SIMAX ks 10
24. Banka odmerná, trieda A, NZ 12/21, sklenená zátka, 100 ml, SIMAX ks 10
25. Banka odmerná, trieda A, NZ 14/23, sklenená zátka, 250 ml, SIMAX ks 5
26. Miska Petriho 80 x 15 mm, sklo ks 24
27. Banka titračná, ploché dno, širokohrdlá, vyhnutý okraj, 250 ml, SIMAX ks 10
28. Microseal® 96-Well PCR Plates, low profile, skirted, clear, barcoded (1 bal = 50 ks) bal. 1
29. Hard-Shell® 96-Well PCR Plates, low profile, thin wall, skirted, white/white (1 bal = 50 ks) bal. 1
30. CHEF DNA Size Marker, 1–3.1 Mb, H. wingei Ladder (1 bal = 5 ks) bal. 1
31. SsoAdvanced™ Universal Inhibitor-Tolerant SYBR® Green Supermix, 500 x 20 µl rxns (1 bal = 5 ml) bal. 2
32. Trans-Blot Turbo RTA Mini 0.2 µm Nitrocellulose Transfer Kit, for 40 blots (1 bal = 1 kit) bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, dodávateľ predloží e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve,
1.4. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené údaje a informácie, príp. vzorky ekvivalentných tovarov.
2.1. V prípade, že vlastný návrh je ekvivalentom požadovaného tovaru, lehota na skúšku vzorky a posúdenie vhodnosti ekvivalentného riešenia sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní.
2.2. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie údajov a informácií, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
10. Vzhľadom na potrebu špecifického uskladnenia niektorých obstaraných tovarov je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa o dodaní tovaru aspoň 1 pracovný deň pred termínom dodania.
11. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
12. Tovar bude dodaný najneskôr do 40 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi (aj mailovou formou).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.12.2021 08:00 — 21.01.2022 15:00

1,00 súbor

7 700,00

6 416,66

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje zoznamom tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a údaje v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar). Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2021 13:48

01.12.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 14:44 - Vstupná ponuka 7 699,99 € Cena s DPH
30.11.2021 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 7 699,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS