• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 10:50

Detail zákazky Z202122962

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 10:50

Základné údaje

Z202122962

OF-245859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043235

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač monografie

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače,

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač monografie "Menový vývoj prvej Československej republiky 1918 - 1938", autor Mgr. Michal Petríček, PhD.
Funkcia
Tlač publikácie
Doručenie predmetu zákazky na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Publikácia - náklad ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A5
farebnosť vnútra áno
väzba tvrdá
papier text ofset,  80 g/m2
papier na obrázky ONM 115g/m2
rozsah 154 zalomených strán
farebnosť texty 1 + 1
farebnosť obrázky 4
obálka farebnosť 4 + 4
vnútro obálky čisté
obrázok 1 výška: 4,48 cm, šírka: 9,05 cm 120kb
obrázok 2 výška: 5,88 cm, šírka: 11,84 cm 203 kb
obrázok 3 výška: 4,77 cm, šírka: 9,72 cm 514 kb
obrázok 4 výška: 3,99 cm, šírka: 8,22 cm 458 kb
obrázok 5 výška: 4,94 cm, šírka: 10,21 cm 670 kb
obrázok 6 výška: 4,73 cm, šírka: 9,63 cm 647 kb
obrázok 7 výška: 4,59 cm, šírka: 9,31 cm 631 kb
obrázok 8 výška: 4,46 cm, šírka: 9,12 cm 594 kb
obrázok 9 výška: 4,43 cm, šírka: 9,19 cm 615 kb
obrázok 10 výška: 4,22 cm, šírka: 8,78 cm 582 kb
obrázok 11 výška: 4,9 cm, šírka 16 cm 266 kb
obrázok 12 výška: 5,06 cm, šírka 16 cm 284 kb
obrázok 13 výška: 4,64 cm, šírka: 16 cm202 kb
obrázok 14 výška: 3,95 cm, šírka: 16 cm 226 kb
obrázok 15 výška: 4,18 cm, šírka: 16 cm213 kb
obrázok 16 výška: 4, 18 cm, šírka: 16 cm 190 kb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia, balenie, naloženie, dovoz
I. FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
III. PODMIENKY ÚČASTI
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy.
IV. INÉ USTANOVENIA
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Za podstatné porušenie dohody sa považuje:   a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania,                    b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému podkladu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00

1,00 celok

1 300,00

1 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2021 11:07

19.11.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 12:06 - Vstupná ponuka 440,00 € Cena bez DPH
12.11.2021 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 440,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS