• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 16:15

Detail zákazky Z202122960

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 16:15

Základné údaje

Z202122960

OF-246374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046333

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

17311454

KEKO TRADING spol. s r.o.

Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové obaly

jednorázové obaly, plastové obaly

  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové obaly
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Polievková miska s vrchnákom transparentná, objem min. 400 ml ks 241000
2. Menu box 2-dielny biely ks 170000
3. Menu box 1-dielny biely ks 50000
4. Šalátová miska s vrchnákom transparentná, objem min. 200 ml ks 222000
5. Plastové taniere plytké biele, priemer minimálne 20 cm ks 120000
6. Plastové príbory (nôž, vidlička, lyžica) biele ks 50000
7. Miska s vrchnákom transparentná, objem min. 1000 ml ks 80000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa technickej a funkčnej špecifikácie, v dohodnutom množstve, čase a mieste (stanovený v elektronických objednávkach) v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie Kúpnej zmluvy  (ďalej len zmluva) a preniesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru tvoriaceho predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar tvoriaci predmet tejto zmluvy aj v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami OPETu.
Cena dodávateľa  vrátane dopravy  tovaru musí zahŕňať všetky náklady na miesto plnenia. Presné množstvá kusov jednotlivých druhov / typov tovarov a ich dodanie na rôzne  miesta plnenia Objednávateľa (celkovo 4, všetky v Bratislave) budú upresnené v elektronických objednávkach).
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v zmysle technickej a funkčnej špecifikácie, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre.
Ak sa v technickej a funkčnej špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky určujúce výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických a funkčných požiadaviek Objednávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  (vygenerovaním funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) aktualizovaný rozpočet s uvedením JC v € bez DPH, sadzby DPH, JC s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH.
Ak špecifikácia predložená dodávateľom nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov a ich obsah preukazujúci splnenie požiadaviek na predmet zmluvy, nebude možné pristúpiť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Záruka 24 mesiacov.
Dodacia lehota do 7 dní odo dňa doručenia elektronickej objednávky.
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú ( 4 x objednávka, 4 miesta plnenia), jednorázové plnenie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 3 pracovných dní odo dňa zaslanie výzvy na predloženie vzorky. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať 1 ks vzorky z každého druhu / typu tovaru uvedeného v technickej a funkčnej špecifikácii
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných útvarov zmluvných strán, po ukončení Plnenia respektíve jeho časti na základe vystavenej objednávky a podpísaní dodacieho listu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou vystavenej faktúry doručenej objednávateľom musí byť dodací list potvrdzujúci riadne a včasné dodanie tovaru.
Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa nie je v hrubom nepomere k právu a povinnostiam dodávateľa zo záväzného vzťahu založeného zmluvou.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5) pracovného dňa mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych  funkčných a technických požiadaviek odmietnuť.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Táto zmluva nadobúda platnosť momentom jej vzniku. Táto zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v CRZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

06.12.2021 08:00 — 15.12.2021 14:00

1,00 skupina tovarov

63 862,50

63 862,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť názov, opis, technická a funkčná špecifikácia predmetu zmluvy tak, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.11.2021 13:41

22.11.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.11.2021 15:00 - Vstupná ponuka 63 862,40 € Cena bez DPH
22.11.2021 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 63 862,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS