• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202122958

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2021 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202122958

OF-246398

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092295

Objednávateľ

53560922

Dopravný podnik mesta Martin, s. r. o.

Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

35709332

Generali Poisťovňa, a.s.

Lamačská cesta 3/A, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu podnikateľa

poistenie

  • 66513200-1 - Poistenie podnikateľov proti všetkým rizikám
  • 66516400-4 - Všeobecné poistenie zodpovednosti

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu podnikateľa na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
1.Predmetom poistenia je právnym predpisom uložená zodpovednosť poisteného, ktorým môže byť fyzická alebo právnická osoba, za škodu spôsobenú inému /tretej osobe/: a/ činnosťou alebo v súvislosti s činnosťou, vykonávanou na základe a v rozsahu podľa priloženéhovýpisu z obchodného registra Okresný súd Žilina, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 76445/L
b/ činnosťou alebo v súvislosti s činnosťou autobusovej dopravy, a to odo dňa nadobudnutiaprávoplatnosti povolenia vydaného dňa 6.7.2021 s platnosťou od 8.7.2021, ktoré vydal Okresný úradŽilina, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií, ako príslušný dopravný orgán § 40 ods. 2 písm.b), § 42 písm. a) a § 51 ods. 2 zákona č. 56/2012 Z.z. o cestnej doprave v znení neskorších predpisov(ďalej len „zákon č. 56/2012 Z.z.“), podľa čl. 10 a čl. 11 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES)č. 1071/2009 a... (pokračovanie v ďalšom bode)
... podľa ustanovení § 5 ods. 1 zákona č. 56/2012 Z.z., v súlade s § 46 zákona č. 71/1967 Zb.o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov vydáva rozhodnutie, ktorým pod číslom OU-ZA-OCDPK-2021/037800 udelil povolenie na výkon povolania prevádzkovateľa autobusovej dopravy podľa zákona č. 56/2012 Zb. o cestnej doprave v znení neskorších právnych predpisov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady /ES/ č. 1071/2009 zo dňa 21.10.2009.
c/ vyplývajúceho zo vzťahu k nehnuteľnostiam, ktoré poistený vlastní a/alebo užíva na podnikanie, ktoré je predmetom poistenia, pokiaľ poistený za škodu zodpovedá podľa platných právnych predpisov.
2. Poistený má právo, aby poisťovňa za neho vysporiadala nároky tretej osoby na náhradu škody, vzniknutej v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom poisteného bližšie označenými v poistnej zmluve:
a/ na zdraví a živote b/ poškodením, zničením alebo stratou veci c/ inou majetkovou ujmou, ktorá vznikla v priamej súvislosti so škodu na zdraví, na živote a na veci, ak poistený za škodu podľa príslušného právneho predpisu zodpovedá. Predpokladom právna na poskytnutie poistného plnenia je, že k škodovej udalosti došlo v dobe trvania poistenia.
Rozsah poistenia: Poistná suma: 500.000,- Eur za jednu a všetky poistné udalosti v poistnom období Územná platnosť poistenia: Slovenská republika
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na realizáciu predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby mu boli poisťovacie služby/predmet zákazky poskytnuté na požadovanom mieste, ktorým je územná platnosť Slovenskej republiky.
Prílohou a neoddeliteľnou súčasťou výslednej zmluvy budú Všeobecné poistné podmienky a Osobitné podmienky  poistenia ( ak je to relevantné), ktoré budú predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky. Poisťovateľ nemôže znížiť požadovaný rozsah poistenia svojimi Všeobecnými poistnými podmienkami a Osobitnými zmluvnými dojednaniami.
Lehota splatnosti dohodnutej ceny (poistného) je 30 dní odo dňa vystavenia predpisu poistného Poisťovateľom. Poistník sa zaväzuje uhradiť poistné v termíne jeho splatnosti uvedenej v predpise (vyúčtovaní) takéhoto poistného.
Je dohodnutá bezhotovostná platba poistného, pričom poistné sa považuje za uhradené dňom jeho pripísania na účet Poisťovateľa.
Požaduje sa predložiť Povolenie Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti, resp. iný (ekvivalentný) dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území SR v súlade so zákonom č. 39/2015 Z.z. o poisťovníctve do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nepredloženie tohto dokumentu v stanovenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený v zozname negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET, časť 2, čl. XVIII, bod. 18.2. písm. e).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania služby (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie S. H. Vajanského 1/1, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

14.12.2021 12:00 — 14.12.2022 11:59

1,00 kpl

8 745,84

8 745,84

Prílohou a neoddeliteľnou súčasťou výslednej zmluvy budú Všeobecné poistné podmienky a Osobitné podmienky poistenia ( ak je to relevantné).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.11.2021 10:32

13.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 33
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2021 10:59 - Vstupná ponuka 3 510,00 € Cena bez DPH
13.12.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 510,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS