• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:59
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 12:05

Detail zákazky Z202122952

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2021 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2021 10:59
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2021 12:05

Základné údaje

Z202122952

OF-246328

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6043221

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

34786082

Viera Mikičová - MITEX - V

Bernolákova 1 , Holíč, 90851, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prešívaná prikrývka na matrac / prehoz

prikrývka, prehoz

  • 39512300-7 - Prikrývky na matrace
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prešívaná prikrývka na matrac / prehoz
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prešívaná prikrývka na matrac / prehoz -  farebná  so vzorom,  nie s bielym podkladom ks 150
Prešívaná prikrývka na matrac / prehoz -  iná farebná varianta s iným alebo rovnakým  vzorom ako prikrývka pod poradovým číslom 1.,  nie s bielym podkladom ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100% bavlna
rozmer 140x200 cm
prešívaný áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť  aktualizovaný položkovitý rozpočet  na email objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota prešívaný áno
Navrhnutá hodnota prešívaný áno, výplň rúno PEs 100 g/m2

doplnenie parametrov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.11.2021 10:00 — 08.12.2021 10:00

300,00 ks

3 875,00

3 875,00

Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť aktualizovaný položkovitý rozpočet na email objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2021 10:07

19.11.2021 10:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2021 11:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 51
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2021 10:24 - Vstupná ponuka 3 875,00 € Cena bez DPH
15.11.2021 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 3 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS