• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 13:35

Detail zákazky Z202122944

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    22.11.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.11.2021 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.11.2021 13:35

Základné údaje

Z202122944

OF-246249

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6046329

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické a dezinfekčné potreby

toaletné výrobky z papiera, dezinfekčné prostriedky

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické a dezinfekčné potreby
Funkcia
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové uteráky skladané ZZ 1-vrstvové, zelené, 5000 listov/bal bal 50
2. Tekuté mydlo s jemným zložením 5l ks 15
3. Vrecia 60l 15mic. 640x710mm 20ks/rolka, čierne rolka 50
4. Mikroténove vrecká v rolke 300x400mm, 50ks/bal bal 25
5. Viacfarebné hubkové utierky 3ks/bal, 18x15,5cm bal 20
6. Prípravok odmasťovací na umývanie riadu 900-1000 ml ks 10
7. 2-vrstvový toaletný papier, návin:110m, priemer 19cm ks 50
8. Alkoholový dezinfekčný prípravok na dezinfekciu rúk s pumpičkou 500ml ks 50
9. Prací prášok univerzálny 5kg pre práčky aj ručné pranie bal 5
10. Osviežovač vzduchu v spreji 300 ml, citrusová vôňa ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia.
Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky.
Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 13.00 hod, piatky 8.00 hod do 11.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred.
Dodávateľ  je oprávnený  vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním tovaru alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v lehote dohodnutej v bode 8 je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

24.11.2021 11:00 — 08.12.2021 09:00

1,00 sada

1 260,00

1 260,00

Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

15.11.2021 12:22

22.11.2021 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.11.2021 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 13
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.11.2021 08:14 - Vstupná ponuka 1 260,00 € Cena bez DPH
22.11.2021 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 258,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS