• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202122910

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202122910

OF-246237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6092293

Objednávateľ

00164348

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v rámci SR.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 4,00
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 52 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje číselný resp. čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží výšku provízie, ktorú si bude účtovať k nominálnej hodnote stravovacej poukážky.
Celková cena za predmet zmluvy sa určí ako cena za celkový predpokladaný počet stravných poukážok a nominálnej hodnoty stravnej poukážky uvedený v položke č. 1 "Stravné poukážky" vrátane provízie a všetkých nákladov súvisiacich s plnením predmetu zmluvy.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do odberných miest určených objednávateľom.
Dodanie stravných poukážok na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom a doručenia dodávateľovi. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, mailom prostredníctvom internetu.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť a dodať stravovacie poukážky aj v iných nominálnych hodnotách  a to podľa požiadaviek objednávateľa.
Zmluva bude plnená na základe záväzných objednávok objednávateľa, ktoré budú obsahovať presné množstvo stravovacích poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravovacích poukážok a miesto ich dodania. Objednávateľ predloží poskytovateľovi do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zoznam poverených zamestnancov zodpovedných za záväzné objednávanie stravovacích poukážok a poverených zamestnancov na preberanie stravovacích poukážok a faktúr s dodacím listom, s uvedením ich mena, telefónneho čísla a e-mailovej adresy. V prípade zmien bude tento zoznam priebežne aktualizovať.
Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednané stravovacie poukážky v požadovanom množstve a nominálnej hodnote na miesta určené v záväzných objednávkach. Zoznam miest dodania objednávateľ predloží poskytovateľovi do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Miestami dodania sú pracoviska objednávateľa v krajských mestách SR a maximálne dve ďalšie odberné miesta v rámci každého kraja.
Poverení zástupcovia objednávateľa podľa jednotlivých odberných miest stravovacie poukážky skontrolujú pri prevzatí a v prípade zistenia akejkoľvek vady (v množstve, nominálnej hodnote, poškodení a pod.) vady uvedú v dodacom liste. Reklamáciu budú za objednávateľa riešiť príslušné odberné miesta. Poskytovateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu najneskôr do troch pracovných dní odo dňa podpísania dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje aby stravovacie poukážky boli šekovej knižke, obálke, balíčku alebo iným adekvátnym spôsobom po 20 kusov.
Požadovaná platnosť stravovacích poukážok je vždy do konca kalendárneho roku v ktorom sú vydané. Objednávateľ požaduje, aby stravovacie poukážky objednané počnúc mesiacom október mali platnosť končiacu v nasledujúcom kalendárnom roku.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude fakturovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Podľa OPET verzia 3.6 čl. IV bod 4.4 ak v momente uzavretia Zmluvy nemá zápis Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky  pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
Podľa OPET verzia 3.6 Čl. XVIII. bod 18.2 písm. w) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do troch pracovných dní.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1%.
Zmluva sa uzatvára na dobu od 1.1.2022 do 31.12.2022, alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Splatnosť faktúr 30 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.01.2022 00:01 — 31.12.2022 23:59

1,00 cena celkom

212 520,00

212 100,00

Dodávateľ predloží výšku provízie, ktorú si bude účtovať k nominálnej hodnote stravovacej poukážky. Požiadavka na vlastné plnenie je určená na základe požiadavky objednávateľa uvedenej v "Osobitných požiadavkách na plnenie", cit.: "Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1%."

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.11.2021 13:07

13.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2021 13:29 - Vstupná ponuka 212 520,00 € Cena s DPH
22.11.2021 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 212 519,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS