• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 13:50

Detail zákazky Z202122902

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.11.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2021 13:50

Základné údaje

Z202122902

OF-246271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6051160

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

35849428

eDevelopment s.r.o.

Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická a licenčná aktualizácia komunikačného systému so službami na podporu prevádzky

komunikačný systém, licenčná aktualizácia, elektronická pošta

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podrobný opis zákazky
Funkcia
Technická aktualizácia komunikačného systému na verziu R12.0.1 a podpora
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nasadenie nasledujúcich aktualizovaných verzií nástrojov pre analýzu a monitorovanie Domino infraštruktúry:
a) ACL Retriever v.12.0.1
b) ACL Analyzer v.12.0.1
c) DB Analyzer v.12.0.1
d) Mail Retriever v.12.0.1
e) Group Management Tool v.12.0.1
f) Licence Manager v.12.0.1
g) Archive Monitor v 12.0.1
h) Deletion Monitor v 12.0.1
Úprava designu migrácie podľa špecifík verzie R12.0.1
Predmigračné zmonitorovanie Domino/Notes infraštruktúry analyticko-monitorovacími nástrojmi (písm. a) až e)) a natívnymi systémovými nástrojmi.
Aplikačný audit Domino modulov v R12.0.1 prostredí za účelom identifikácie migračných issues.
Analýza bezpečnostných, konfiguračných a výkonnostných parametrov databáz nástrojmi ACL Retriever, ACL Analyzer a DB Analyzer.
Vytvorenie pilotného prostredia pre modelovanie migrácie na verziu R12.0.1
Nasadenie aktualizovaného Help Desk systému R12.0.1
Migrácia Domino serverov na verziu R12.0.1 s aplikovaním k danému času aktuálnych FixPack.
Úprava aplikačných Domino modulov pre cieľové prostredie R12.0.1 prostredie.
Optimalizačná rekonfigurácia Domino serverov s aplikovaním rozšírených bezpečnostných a autorizačných funkcií.
Migrácia a konsolidácia mail databáz na verziu R12.0.1 (bez prerušenia dostupnosti e-mail služieb) so zapracovaním vlastných úprav voči štandardnej funkčnosti.
Rekonfigurácia a prispôsobenie kalendárového, plánovacieho a rezervačného subsystému.
Nasadenie „Nomad“ technológie pre vybraných používateľov na prístup z prostredia mobilných zariadení.
Podpora prevádzky Domino/Notes infraštruktúry (profylaktika, riešenie problémov pri prevádzke, konzultačné stretnutia)
Spolupráca so systémom S-Testa, ktorý prevádzkuje obstarávateľ.
Spolupráca s S/MIME šifrovaním prevádzkovaného prostredia.
Konfigurácia bezpečnosti a password checking pre natívne ID súbory.
Konfigurácia bezpečnosti a password checking pre webmail kontá.
Nasadenie modulu dvojfaktorovej autentifikácie pre webmail kontá.
Konfigurácia monitorovania mazania v požadovaných mail databázach a integrácia s modulom Deletion Monitor.
Nasadenie nových SSL certifikátov na Domino server infraštruktúru.
Konzultácia ku migrácii na 64bit inštalácie Notes klientov.
Upgrade ODS formátov databáz.
Konfigurácia Verse on Premise pre požadované mail databázy.
Integrácie Online mítingov do kalendárového systému používateľov.
Podpora a upgrade Sametime server infraštruktúry.
Konzultácie ku performance sizing pri migrácii na nové HW komponenty.
Podpora pri migrácii Domino serverov na nové HW komponenty.
 2. Licenčná aktualizácia komunikačného systému
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aktualizácia licencií „HCL DOMINO Complete Collaboration, 12 Month  S&S Renewal, Authorized User“ do 30.11.2022 – počet: 1700
Licencie „HCL Domino Volt, Term License and 12 Month S&S, User“ do 30.11.2022 – počet: 1700
Licencie „HCL Sametime Premium, 12 Month Term License S&S User“ do 30.11.2022 – počet: 140
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Do 3 dní od dňa uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce doklady:
Potvrdenie certifikácie “IBM Advanced Certified System Administrator - Notes and Domino“ špecialistu, realizujúceho predmet obstarávania.
Potvrdenie certifikácie “ IBM Advanced Certified Application Developer - Notes and Domino“ špecialistu, realizujúceho predmet obstarávania.
Potvrdenie o štatúte „IBM Software Practice Accreditation - Notes and Domino“ alebo ekvivalent garantujúci praktickú odbornosť pri zvládnutí technológie Domino/Notes.
Potvrdenie o štatúte HCL Business Partner.
Do 5 dní od dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet.
Do 5 dní od dňa uzavretia zmluvy dodať licencie a nainštalovať aktualizácie programov podľa písmen a) až h).
Požaduje sa poskytovanie podpory pri prevádzke počas 1 roka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, 812 85 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2021 00:00 — 30.11.2022 00:00

1 840,00 počet licencií (vrátane 140 licencií HCL Sametime)

134 063,00

111 719,00

nepožadujeme

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.11.2021 12:26

24.11.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2021 08:08 - Vstupná ponuka 134 061,79 € Cena s DPH
19.11.2021 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 134 061,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS