35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
31349935
S&T Slovakia s.r.o.
Mlynské Nivy 71 , Bratislava, 82105, SVK
Konsolidácia licenčnej podpory produktov SAP
SAP, licenčná podpora
Služba
1. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
|
|
---|---|
Funkcia |
Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie od 1.1.2021 do 30.11.2021 (11 mesiacov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SAP Application Professional USER | ks | 205 | ||
SAP Application Developer User | ks | 2 | ||
SAP Application Ltd. Prof User | ks | 28 | ||
Enterprise found. Pack (inc 5 Prof Usr) | ks | 1 | ||
SAP Platform Professional User | ks | 20 | ||
Payroll Processing (500 pack) | ks | 3 | ||
SAP RE Mgt, land manageent 2 UN | ks | 2 | ||
SAP RE Mgt, office, retail, Ind.prop. mgmt | ks | 8 |
2. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
|
|
---|---|
Funkcia |
Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie od 1.10.2021 do 30.11.2021 (2 mesiace) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SAP Application Professional USER | ks | 50 |
3. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
|
|
---|---|
Funkcia |
Licenčná podpora za obdobie od 1.12.2021 do 31.3.2022 (4 mesiace) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SAP Application Professional USER | ks | 255 | ||
SAP Application Developer User | ks | 2 | ||
SAP Application Ltd. Prof User | ks | 28 | ||
Enterprise found. Pack (inc 5 Prof Usr) | ks | 1 | ||
SAP Platform Professional User | ks | 20 | ||
Payroll Processing (500 pack) | ks | 3 | ||
SAP RE Mgt, land manageent 2 UN | ks | 2 | ||
SAP RE Mgt, office, retail, Ind.prop. mgmt | ks | 8 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér. |
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. |
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. |
I.6 Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia. |
c) vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa platnosti a účinnosti zmluvy. |
I.8 Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie do 30.11.2021 predstavuje, resp. slúži na splnenie povinnosti objednávateľa spočívajúcej v úhrade čiastky rovnajúcej sa nezaplatenej ceny za služby údržby za príslušné obdobie od 01.01.2021, resp. 01.10.2021 do 30.11.2021 nepokryté licenčnou podporou s ohľadom na jej aktiváciu, resp. obnovu prostredníctvom tohto obstarania. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane reaktivačného poplatku, dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb a reaktivačného poplatku, v rámci ktorých sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ vystaví do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy faktúru za reaktivačný poplatok v zmysle bodu I.8. Za deň dodania sa považuje deň vystavenia faktúry. |
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia I.1 až I.7 budú faktúry vystavené Poskytovateľom za mesiac december 2021 do 15 kalendárnych dní od začiatku mesiaca, ku ktorému sa platba vzťahuje a sumárne za obdobie január až marec 2022 do 5 kalendárnych dní od začiatku obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy. Za deň dodania sa považuje najneskôr posledný deň obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. |
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, dodatku, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy. |
Ak ich faktúra nebude obsahovať, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2000 EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1. |
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
03.12.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59
638,00 ks
176 000,00
176 000,00
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2021 08:01
01.12.2021 13:00
01.12.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2021 12:15 - Vstupná ponuka | 175 906,30 | € | Cena bez DPH |
30.11.2021 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 175 905,11 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: