• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 14:25

Detail zákazky Z202122892

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 14:25

Základné údaje

Z202122892

OF-245945

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067131

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31349935

S&T Slovakia s.r.o.

Mlynské Nivy 71 , Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konsolidácia licenčnej podpory produktov SAP

SAP, licenčná podpora

  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
Funkcia
Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie od 1.1.2021 do 30.11.2021 (11 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAP Application Professional USER ks 205
SAP Application Developer User ks 2
SAP Application Ltd. Prof User ks 28
Enterprise found. Pack (inc 5 Prof Usr) ks 1
SAP Platform Professional User ks 20
Payroll Processing (500 pack) ks 3
SAP RE Mgt, land manageent 2 UN ks 2
SAP RE Mgt, office, retail, Ind.prop. mgmt ks 8
 2. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
Funkcia
Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie od 1.10.2021 do 30.11.2021 (2 mesiace)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAP Application Professional USER ks 50
 3. Predmetom verejného obstarávania je obnovenie a poskytovanie služieb softvérovej podpory pre produkty SAP v období od 01.01.2021 do 31.03.2022.
Funkcia
Licenčná podpora za obdobie od 1.12.2021 do 31.3.2022 (4 mesiace)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAP Application Professional USER ks 255
SAP Application Developer User ks 2
SAP Application Ltd. Prof User ks 28
Enterprise found. Pack (inc 5 Prof Usr) ks 1
SAP Platform Professional User ks 20
Payroll Processing (500 pack) ks 3
SAP RE Mgt, land manageent 2 UN ks 2
SAP RE Mgt, office, retail, Ind.prop. mgmt ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto plnenia bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér.
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.6 Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia.
c) vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
I.7 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa platnosti a účinnosti zmluvy.
I.8 Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie do 30.11.2021 predstavuje, resp. slúži na splnenie povinnosti objednávateľa spočívajúcej v úhrade čiastky rovnajúcej sa nezaplatenej ceny za služby údržby za príslušné obdobie od 01.01.2021, resp. 01.10.2021 do 30.11.2021 nepokryté licenčnou podporou s ohľadom na jej aktiváciu, resp. obnovu prostredníctvom tohto obstarania.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane reaktivačného poplatku, dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb a reaktivačného poplatku, v rámci ktorých sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy faktúru za reaktivačný poplatok v zmysle bodu I.8. Za deň dodania sa považuje deň vystavenia faktúry.
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia I.1 až I.7 budú faktúry vystavené Poskytovateľom za mesiac december 2021 do 15 kalendárnych dní od začiatku mesiaca, ku ktorému sa platba vzťahuje a sumárne za obdobie január až marec 2022 do 5 kalendárnych dní od začiatku obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy. Za deň dodania sa považuje najneskôr posledný deň obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje.
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, dodatku, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy.
Ak ich faktúra nebude obsahovať, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2000 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.12.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59

638,00 ks

176 000,00

176 000,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2021 08:01

01.12.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 433
 44
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2021 12:15 - Vstupná ponuka 175 906,30 € Cena bez DPH
30.11.2021 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka 175 905,11 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS