• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 11:50

Detail zákazky Z202122888

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 11:50

Základné údaje

Z202122888

OF-245971

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067133

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35708816

EMIS s.r.o.

Ulica Jána Hollého 8479/5, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konsolidácia podpory software ESID System GIS CC

údržba programového vybavenia, oprava programového vybavenia, software

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konsolidácia podpory software ESID System GIS CC
Funkcia
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa pre konsolidáciu služieb softvérovej podpory po záručnej dobe, pre softvér Údržba software ESID System GIS CC, ktorý je v používaní verejného obstarávateľa ako Objednávateľa /ďalej len "Objednávateľ".
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reaktivačný poplatok za obnovu údržby software ESID System GIS CC vrátane Hexagon WebMap od 01.01.2021 do 30.11.2021 ks 10
Údržba software ESID System GIS CC vrátane Hexagon WebMap od 01.12.2021 do 31.03.2022 ks 10
Reaktivačný poplatok za obnovu údržby software ESID System GIS CC od 01.10.2021 do 30.11.2021 ks 12
Údržba software ESID System GIS CC od 01.12.2021 do 31.03.2022 ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvérová podpora bude spočívať - v dodávaní aktuálnych verzií jednotlivých softvérových produktov (po ich vyhotovení),
Softvérová podpora bude spočívať - v odstraňovaní závad v súčinnosti a v súlade s koncepciou výrobcu softvéru (opravou alebo prepracovaním závad, výmenou softvéru a doplnkových materiálov).
Softvérová podpora bude vyžadovaná - prostredníctvom telefonického alebo e-mailového kontaktu počas pracovných dní (pondelok -piatok) od 8.00 do 16.00 hod.
Poskytovanie služby bude realizované - elektronicky, súčasne budú dodané aktuálne verzie produktu,
Poskytovanie služby bude realizované - informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa.
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony - softvérová podpora na softvér, pri ktorom došlo k poškodeniu formou zneužitia alebo nevhodného použitia, a pod.,
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony - softvérová podpora na softvér, ktorý nezodpovedá špecifikáciám výrobcu softvéru,
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony - poskytnuté servisné výkony, ktoré súvisia s väzbou na rozhranie iných produktov, nedodaných Poskytovateľom softvéru alebo súvisia s hardvérom, ktorý nebol schválený dodávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto poskytovania služby bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.4 Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) vyplnenú Prílohu č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
c) kópiu dokumentu preukazujúceho, že Poskytovateľ je oprávnený na poskytnutie predmetu zmluvy na území SR. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa poskytovať predmet zmluvy.
d) kópiu dokumentu preukazujúceho, že Poskytovateľ je oprávnený poskytovať a dodávať produkty Hexagon Geospatial (ktoré sú prepojené s ESID System GIS CC) na území SR. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa poskytovať predmet zmluvy.
I.5 Predmet plnenia musí spĺňať špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet plnenia v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.7 Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie do 30.11.2021 predstavuje, resp. slúži na splnenie povinnosti objednávateľa spočívajúcej v úhrade čiastky rovnajúcej sa nezaplatenej ceny za služby údržby za príslušné obdobie od 01.01.2021, resp. 01.10.2021 do 30.11.2021 nepokryté údržbou software s ohľadom na jej aktiváciu, resp. obnovu prostredníctvom tohto obstarania.
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa platnosti a účinnosti zmluvy.
II. CENA
II.1 Cena za poskytnuté služby musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane reaktivačného poplatku, dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky.
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb a reaktivačného poplatku, v rámci ktorých sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto poskytnutia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.7 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy faktúru za reaktivačný poplatok v zmysle bodu I.7. Za deň dodania sa považuje deň vystavenia faktúry.
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia I.1 až I.6 budú faktúry vystavené Poskytovateľom za mesiac december 2021 do 15 kalendárnych dní od začiatku mesiaca, ku ktorému sa platba vzťahuje a sumárne za obdobie január až marec 2022 do 5 kalendárnych dní od začiatku obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy. Za deň dodania sa považuje najneskôr posledný deň obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje.
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, dodatku, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy.
Ak ich faktúra nebude obsahovať, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2000 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

03.12.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59

44,00 ks

211 835,62

211 835,62

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2021 08:01

01.12.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 439
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2021 09:09 - Vstupná ponuka 211 753,20 € Cena bez DPH
30.11.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 211 753,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS