35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35708816
EMIS s.r.o.
Ulica Jána Hollého 8479/5, Trnava, 91701, SVK
Konsolidácia podpory software ESID System GIS CC
údržba programového vybavenia, oprava programového vybavenia, software
Služba, Tovar
1. Konsolidácia podpory software ESID System GIS CC
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výber poskytovateľa pre konsolidáciu služieb softvérovej podpory po záručnej dobe, pre softvér Údržba software ESID System GIS CC, ktorý je v používaní verejného obstarávateľa ako Objednávateľa /ďalej len "Objednávateľ". |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Reaktivačný poplatok za obnovu údržby software ESID System GIS CC vrátane Hexagon WebMap od 01.01.2021 do 30.11.2021 | ks | 10 | ||
Údržba software ESID System GIS CC vrátane Hexagon WebMap od 01.12.2021 do 31.03.2022 | ks | 10 | ||
Reaktivačný poplatok za obnovu údržby software ESID System GIS CC od 01.10.2021 do 30.11.2021 | ks | 12 | ||
Údržba software ESID System GIS CC od 01.12.2021 do 31.03.2022 | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvérová podpora bude spočívať | - v dodávaní aktuálnych verzií jednotlivých softvérových produktov (po ich vyhotovení), |
Softvérová podpora bude spočívať | - v odstraňovaní závad v súčinnosti a v súlade s koncepciou výrobcu softvéru (opravou alebo prepracovaním závad, výmenou softvéru a doplnkových materiálov). |
Softvérová podpora bude vyžadovaná | - prostredníctvom telefonického alebo e-mailového kontaktu počas pracovných dní (pondelok -piatok) od 8.00 do 16.00 hod. |
Poskytovanie služby bude realizované | - elektronicky, súčasne budú dodané aktuálne verzie produktu, |
Poskytovanie služby bude realizované | - informácie o nových verziách, licenčných kľúčoch a pod. budú zasielané elektronicky (e-mailom) na adresu zodpovednej osoby objednávateľa. |
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony | - softvérová podpora na softvér, pri ktorom došlo k poškodeniu formou zneužitia alebo nevhodného použitia, a pod., |
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony | - softvérová podpora na softvér, ktorý nezodpovedá špecifikáciám výrobcu softvéru, |
Softvérová podpora nezahŕňa nasledujúce výkony | - poskytnuté servisné výkony, ktoré súvisia s väzbou na rozhranie iných produktov, nedodaných Poskytovateľom softvéru alebo súvisia s hardvérom, ktorý nebol schválený dodávateľom. |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto poskytovania služby bude upresnené Poskytovateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy. |
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
I.4 Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru. |
c) kópiu dokumentu preukazujúceho, že Poskytovateľ je oprávnený na poskytnutie predmetu zmluvy na území SR. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa poskytovať predmet zmluvy. |
d) kópiu dokumentu preukazujúceho, že Poskytovateľ je oprávnený poskytovať a dodávať produkty Hexagon Geospatial (ktoré sú prepojené s ESID System GIS CC) na území SR. Poskytovateľ preukáže túto spôsobilosť kópiou certifikátu výrobcu softvéru alebo certifikátu distribútora softvéru, alebo kópiou vyhlásenia výrobcu softvéru alebo oprávneného distribútora softvéru resp. predložením iného dokladu od výrobcu softvéru alebo distribútora softvéru, z ktorého bude vyplývať oprávnenie Poskytovateľa poskytovať predmet zmluvy. |
I.5 Predmet plnenia musí spĺňať špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet plnenia v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.7 Reaktivačný poplatok za obnovu licenčnej podpory za obdobie do 30.11.2021 predstavuje, resp. slúži na splnenie povinnosti objednávateľa spočívajúcej v úhrade čiastky rovnajúcej sa nezaplatenej ceny za služby údržby za príslušné obdobie od 01.01.2021, resp. 01.10.2021 do 30.11.2021 nepokryté údržbou software s ohľadom na jej aktiváciu, resp. obnovu prostredníctvom tohto obstarania. |
I.8 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa platnosti a účinnosti zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za poskytnuté služby musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane reaktivačného poplatku, dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutých služieb a reaktivačného poplatku, v rámci ktorých sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto poskytnutia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.7 Cena za poskytnutie služby je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ vystaví do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy faktúru za reaktivačný poplatok v zmysle bodu I.7. Za deň dodania sa považuje deň vystavenia faktúry. |
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet plnenia I.1 až I.6 budú faktúry vystavené Poskytovateľom za mesiac december 2021 do 15 kalendárnych dní od začiatku mesiaca, ku ktorému sa platba vzťahuje a sumárne za obdobie január až marec 2022 do 5 kalendárnych dní od začiatku obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. Faktúry budú vystavené výlučne počas obdobia platnosti zmluvy vygenerovanej v EKS. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúr dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy. Za deň dodania sa považuje najneskôr posledný deň obdobia, ku ktorému sa platba vzťahuje. |
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy, dodatku, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy. |
Ak ich faktúra nebude obsahovať, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.5 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2000 EUR. |
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 Rozpis cien jednotlivých dodávaných položiek. |
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
03.12.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59
44,00 ks
211 835,62
211 835,62
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2021 08:01
01.12.2021 11:00
01.12.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 211 753,20 | € | Cena bez DPH |
30.11.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 211 753,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: