• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 10:50

Detail zákazky Z202122883

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.11.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 10:50

Základné údaje

Z202122883

OF-245290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6067135

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie tonerových náplní a príslušenstva

Tonerové náplne, príslušenstvo

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Zaobstaranie tonerových náplní a príslušenstva Funkcia
Použitie: pre tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Vyžadované originálne príslušenstvo:  Pri položkách 1-30: ÁNO
Vyžadované originálne príslušenstvo: Pri položkách 31-68: NIE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OKI MC363 - 46508712 ks 10
OKI MC363 - 46508711 ks 5
OKI MC363 - 46508710 ks 5
OKI MC363 - 46508709 ks 5
OKI MC563 - 46490608 ks 10
OKI MC563 - 46490607 ks 7
OKI MC563 - 46490606 ks 8
OKI MC563 - 46490605 ks 7
OKI MC873 - 44844471 ks 4
OKI MC873 - 44844469 ks 4
OKI MC873 - 44844470 ks 4
OKI MC873 - 44844472 ks 4
OKI MC873 - 45862818 ks 4
OKI MC873 - 45862816 ks 4
OKI MC873 - 45862815 ks 4
OKI MC873 - 45862814 ks 4
OKI ES5473 - 46490624 ks 3
OKI ES5473 - 46490623 ks 3
OKI ES5473 - 46490622 ks 3
OKI ES5473 - 46490621 ks 3
OKI ES8473 - ES44848805 ks 4
OKI ES8473 - ES44844476 ks 3
OKI ES8473 - ES44844475 ks 3
OKI ES8473 - ES44844474 ks 3
OKI ES8473 - ES44844473 ks 3
OKI ES9476/66 - 46564704 ks 60
OKI ES9476/66 - 46564701 ks 20
OKI ES9476/66 - 46564702 ks 20
OKI ES9476/66 - 46564703 ks 20
OKI ES9476/66 - 45643801 ks 35
EPSON FX-890II - páska SO15329 ks 5
HP775 - CE340A ks 45
HP775 - CE341A ks 20
HP775 - CE342A ks 20
HP775 - CE343A ks 20
HP775 - CE515A ks 10
HP775 - CE516A ks 10
HP775 - CE980A ks 15
HP775 - L2718A ks 2
Xerox 7845/7545 - 013R00662 ks 13
Xerox 7845/7545 - 008R13061 ks 30
Xerox 7845/7545 - 604K62230 ks 3
Xerox 7845/7545 - 006R01517 ks 30
Xerox 7845/7545 - 006R01518 ks 12
Xerox 7845/7545 - 006R01519 ks 11
Xerox 7845/7545 - 006R01520 ks 12
HP mfp 400 - cf280x ks 3
HP mfp 426 - cf226x ks 15
Xerox color 550 - 008R12990 ks 2
Xerox color 550 - 006R01525 ks 2
Xerox color 550 - 006R01526 ks 2
Xerox color 550 - 006R01527 ks 2
Xerox color 550 - 006R01528 ks 2
Xerox D95A - 008R13036 ks 2
Xerox D95A - 006R01561 ks 3
HP T795 ploter - C9374A ks 3
HP T795 ploter - C9370A ks 3
HP T795 ploter - C9403A ks 3
HP T795 ploter - C9373A ks 3
HP T795 ploter - C9372A ks 3
HP T795 ploter - C9371A ks 3
HP T795 ploter - C9383A ks 3
HP T795 ploter - C9384A ks 3
HP T795 ploter - C9380A ks 3
Canon iR-ADV C2020i - 3782B002AA ks 3
Canon iR-ADV C2020i - 3783B002AA ks 3
Canon iR-ADV C2020i - 3784B002AA ks 3
Canon iR-ADV C2020i - 3785B002AA ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyžadované originálne príslušenstvo: Pri položkách 1-30: ÁNO
Vyžadované originálne príslušenstvo: Pri položkách 31-68: NIE
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie:
1.3.1 Miesto dodania tovaru Objednávateľ upresní v rámci územného obvodu Bratislavy po nadobudnutí platnosti a účinnosti Zmluvy.
1.3.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
1.3.3 Tovar pre zariadenia OKI musí byť nový, vyrobený priamo výrobcom príslušnej značky zariadení a periférií, tak aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu OKI, zabalený v originálnych, neporušených a nepoškodených obaloch od výrobcu zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
1.3.4 Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
1.3.5 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru.
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
1.3.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v predmete zákazky, resp. Zmluve.
1.3.7 Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 15 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
1.3.8 Cena za obstarávaný tovar alebo službu podľa Zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
1.3.9 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštaláciu a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom Zmluvy.
1.3.10 Celková cena plnenia v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru.
1.3.11 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
1.3.12 Jednotkové ceny tovaru sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu zákazky. Miesto dodania predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
1.3.13 K cene plnenia podľa tejto zmluvy bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase poskytnutia plnenia.
1.3.14 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
1.3.15 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet zákazky bude faktúra, vyhotovená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vyhotovenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
1.3.16 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v mene euro s DPH.
1.3.17 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona o DPH.
1.3.18 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodávania tovaru a poskytnutia služby je v Slovenskej republike, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
1.3.19 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom ustanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
1.3.20 Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi len skutočne dodaný predmet zmluvy.
1.3.21 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie podľa zmluvy prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
1.3.22 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené v bode 1.2 funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z hodnoty zákazky.
1.3.23 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluvy, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
1.3.24 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vyhotoviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
1.3.25 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného plnenia, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
1.3.26 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
1.3.27 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve.
1.3.28 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1.
1.3.29 Podmienky neupravené v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska Elektronického kontraktačného systému.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Zaobstaranie tonerových náplní a príslušenstva

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.12.2021 09:00 — 23.12.2021 12:00

602,00 ks

68 000,00

68 000,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.11.2021 08:01

01.12.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.11.2021 08:09 - Vstupná ponuka 68 000,00 € Cena bez DPH
01.12.2021 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 67 999,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS