35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36638676
BEGBIE, s.r.o.
Námestie SNP 27, Zvolen, 96001, SVK
Prenájom špeciálneho vozidla na zimnú údržbu ciest
vozidlo, zimná údržba, sypacie nadstavby, pluhovacie radlice
Služba
1. Prenájom špeciálneho vozidla na zimnú údržbu ciest
|
|
---|---|
Funkcia |
Špeciálne vozidlo na zimnú údržbu ciest |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenájom 1 ks špeciálneho vozidla | mesiac | 1 | 4 | |
výkon motora | kW | 170 | 350 | |
rok výroby | rok | 1989 | 2021 | |
dĺžka | mm | 7190 | 8150 | |
šírka | mm | 2500 | 2550 | |
výška | mm | 3150 | 3800 | |
počet sedadiel v kabíne | ks | 2 | ||
výstražný maják oranžovej farby umiestneným na rampe kabíny vozidla | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nosič špeciálnej nadstavby s čelne nesenou radlicou na odhŕňanie snehu a kombinovanou nadstavbou vozidla pre inertný a chemický posyp vozoviek | áno |
kategória vozidla: N3 | áno |
druh vozidla: špeciálne nákladné motorové vozidlo v prevedení: 4x4 alebo 6x6 | áno |
počet náprav / z toho poháňaných: 2/2 (4x4) alebo 3/3 (6x6) | áno |
palivo: motorová nafta | áno |
prevodovka: manuálna / automatická | áno |
pohon 4x4 alebo 6x6 s uzávierkami predného a zadného diferenciálu s prednou upínacou čelnou doskou DIN 76060 za účelom osadenia snehovej radlice | áno |
prídavné hlavné tlmené a diaľkové svetlá umiestnené nad vrchnou hranou snehovej radlice zdvihnutej do prepravnej polohy | áno |
ovládací panel prednej radlice na odhŕňanie snehu a dávkovania inertného a chemického materiálu posýpacej nadstavby vozidla je súčasťou prístrojového vybavenia kabíny vodiča | áno |
2. Sypacia nadstavba
|
|
---|---|
Funkcia |
sypacia nadstavba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem nadstavby | m3 | 4 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ nadstavby: sypacia nadstavba na zimnú údržbu | áno |
druh posypu: chemický a inertný posyp | áno |
ovládanie nadstavby: z kabíny vodiča cez elektronický panel, alebo diaľkový ovládač | áno |
3. Snehová radlica
|
|
---|---|
Funkcia |
snehová radlica |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka radlice | mm | 2500 | 4000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ovládanie: z kabíny vodiča | áno |
uchytenie: čelné DIN 76060 | áno |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy o nájme dopravného prostriedku (ďalej len "zmluva") je prenájom špeciálneho vozidla na zimnú údržbu ciest – nosič výmennej nadstavby vybavený sypacou nadstavbou a prednou pluhovacou radlicou na účel odhŕňania snehu z vozoviek a ich inertný a chemický posyp, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla a zaškolenie obsluhy. |
2. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa prenechať objednávateľovi na dočasné užívanie dopravný prostriedok špecifikovaný v technickej špecifikácii podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa, za podmienok stanovených touto zmluvou a záväzok objednávateľa zaplatiť dodávateľovi za nájom dopravného prostriedku dohodnuté nájomné spôsobom a v rozsahu stanovenom touto zmluvou. |
3. Doba nájmu je od účinnosti zmluvy do 31.03.2022. |
4. Miesto plnenia (pristavenie a odovzdanie vozidla): stredisko SC KSK Košice - okolie, Hviezdoslavova 48, Moldava nad Bodvou. |
5. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy. |
6. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
6.1 podrobný rozpis ocenenej položky uvedenej v prílohe č. 2 (cenová špecifikácia) s uvedením továrenskej značky a typového označenia vozidla, podpísaný oprávnenou osobou. |
6.2 požaduje sa predložiť továrenskú značku a typové označenie vozidla, sypacej nadstavby a snehovej radlice, opis predmetu zákazky napr. prospektový materiál alebo technický list v slovenskom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky. |
6.3 kópiu dokumentácie: technický preukaz, osvedčenie o evidencii vozidla, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody - biela karta, osvedčenie o platnosti technickej a emisnej kontroly vozidla, potvrdenie o havarijnom poistení, technické osvedčenie výmennej nadstavby, technické osvedčenie snehovej radlice. |
7. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
7.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
7.2 s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - prenájom vozidla - doklady" |
7.3 vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
7.4 najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
8. Objednávateľ pred prevzatím dopravného prostriedku do užívania skontroluje dopravný prostriedok či spĺňa predpoklady špecifikované v technickej špecifikácii podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa, ktorú dodávateľ predložil. |
9. Dodávateľ prehlasuje, že je výlučným vlastníkom dopravného prostriedku podľa technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa, že je oprávnený s týmito nakladať a že dopravné prostriedky nie sú zaťažené právami tretích osôb, ktoré by bránili alebo akokoľvek sťažovali užívanie dopravných prostriedkov počas trvania tejto zmluvy. V prípade, že dodávateľ svojím konaním alebo opomenutím konania spôsobí objednávateľovi akúkoľvek škodu zaväzuje sa ju v plnom rozsahu nahradiť. |
10. Dodávateľ prenecháva objednávateľovi do užívania dopravný prostriedok na účel špecifikovaný v technickej špecifikácii podľa tejto zmluvy a ponuky dodávateľa v súvislosti s výkonom predmetu činnosti objednávateľa. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať dopravné prostriedky v lehote 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
12. Odovzdanie a prevzatie dopravného prostriedku zmluvné strany potvrdia formou písomného Odovzdávacieho a preberacieho protokolu (ďalej v texte aj len ako „protokol“) podpísaného oboma zmluvnými stranami, prípadne nimi určenými zamestnancami, ktoré osobitne pre tento účel zmluvné strany vopred označia. Podpísaný Odovzdávací a preberací protokol sa stáva neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Odovzdávací a preberací protokol bude vyhotovený aj po skončení nájomného vzťahu pri odovzdaní a prevzatí dopravného prostriedku objednávateľom dodávateľovi. |
13. V prípade, ak pri preberaní dopravných prostriedkov objednávateľ zistí nevhodnosť, prípadne nespôsobilosť dopravného prostriedku, nie je povinný takýto dopravný prostriedok prevziať, o čom spíšu zmluvné strany osobitný protokol. V takomto prípade sa zaväzuje dodávateľ zabezpečiť bezodkladne, najneskôr do 10 dní od spísania protokolu podľa predošlej vety tohto bodu náhradný dopravný prostriedok v špecifikácii uvedenej v tejto zmluve, ktorý bude spôsobilý a vhodný na zmluvne dohodnutý účel a nebude vykazovať nedostatky vytýkané objednávateľom.... |
13... Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
14. Pri preberaní dopravného prostriedku podľa tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje odovzdať objednávateľovi súčasne všetky doklady nevyhnutné pre riadne užívanie dopravného prostriedku. Jedná sa o dokumenty: |
a) technický preukaz vozidla – originál |
b) osvedčenie o evidencii vozidla – originál |
c) potvrdenie o poistení zodpovednosti za škody - biela karta |
d) osvedčenie o platnosti technickej a emisnej kontroly vozidla |
e) potvrdenie o havarijnom poistení |
f) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku |
g) technické osvedčenie výmennej nadstavby |
h) technické osvedčenie snehovej radlice |
15. Dopravný prostriedok aj s prídavnými zariadeniami musí byť v dobrom technickom stave s funkčnými uzávierkami prednej a zadnej nápravy, s bezchybným stavom brzdovej sústavy, riadenia. Bežný servis aj servis porúch zabezpečí dodávateľ počas celej dĺžky nájmu na vlastné náklady. |
16. Pneumatiky musia spĺňať podmienky pre zasnežené a zľadovatelé zimné podmienky pre prevádzku vozidla a ďalej vybavené snehovými reťazami alebo podmetacími reťazami. Pneuservis a pneumatiky zabezpečí dodávateľ počas celej dĺžky nájmu na vlastné náklady. |
17. Obsahom protokolu bude okrem spísania celkového stavu dopravných prostriedkov aj: - špecifikácia preberaných dopravných prostriedkov uvedením údajov podľa tejto zmluvy a jej príloh,- zoznam odovzdaných dokladov podľa tejto zmluvy,- stav pohonných hmôt (dodávateľ sa zaväzuje odovzdať dopravný prostriedok s plnou nádržou) a potvrdenie o kontrole stavu prevádzkových kvapalín dopravného prostriedku, - počet kilometrov ku dňu odovzdania dopravného prostriedku objednávateľovi,- opis povinnej výbavy dopravného prostriedku a jej stavu..., |
17. ... fotodokumentácia prípadných existujúcich poškodení dopravného prostriedku,- zoznam príslušenstva dopravného prostriedku,- dátum, čas, miesto a podpis. |
18. Povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie po dobu nájmu hradí majiteľ vozidla/dodávateľ ako aj ostatnú povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy počas celej doby nájmu na vlastné náklady. |
19. Dodávateľ odovzdá vozidlo s plnou nádržou pohonných hmôt. |
20. Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať nájomné za dopravný prostriedok za každý kalendárny mesiac, v ktorom dopravný prostriedok užíval. Za prvý mesiac užívania predmetu nájmu patrí dodávateľovi alikvótna časť mesačného nájomného prislúchajúca dobe užívania predmetu nájmu objednávateľom odo dňa odovzdania dopravného prostriedku objednávateľovi do konca kalendárneho mesiaca. |
21. Zmluvné strany sa dohodli na nájomnom vo výške uvedenej v prílohe č. 2 tejto zmluvy. |
22. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že v cene sú zahrnuté všetky náklady akokoľvek súvisiace s plnením podľa tejto zmluvy, najmä no nie výlučne, amortizácia dopravného prostriedku, servisné náklady, náklady súvisiace s poistením dopravného prostriedku, cestnej dane, sezónneho prezutia pneumatík a akýkoľvek potrebný pneuservis na dopravnom prostriedku, diaľničná známka, náklady súvisiace s pristavením dopravného prostriedku pre účely ich odovzdania podľa tejto zmluvy ako aj náklady súvisiace s ich prevzatím v mieste plnenia podľa tejto zmluvy,... |
22. ... akýkoľvek objednávateľom požadovaný bežný servis a servis porúch, vrátane nákladov súvisiacich s dopravou dopravného prostriedku do/zo akéhokoľvek servisu a vrátane akejkoľvek ďalšej potrebnej dopravy, v zmysle tejto zmluvy a jej príloh, technickej špecifikácie a ponuky dodávateľa. |
23. Nájomné za kalendárny mesiac, v ktorom sa dopravný prostriedok užíval, je splatné vždy do 15. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Podkladom pre úhradu nájomného bude faktúra vyhotovená dodávateľom. |
24. Náklady na pohonné hmoty, prevádzkové kvapaliny (dopĺňanie), čistenie, umývanie dopravného prostriedku počas doby trvania nájmu znáša objednávateľ. Dodávateľ berie na vedomie, že cena dojednaná podľa tejto zmluvy je maximálna a záväzná počas celej doby jej trvania. |
25. Po ukončení prenájmu objednávateľ vráti vozidlo dodávateľovi s plnou nádržou pohonných hmôt. |
26. Objednávateľ je oprávnený užívať dopravný prostriedok v rámci dojednanej ceny s neobmedzeným nájazdom kilometrov mesačne. |
27. V prípade poruchy vozidla dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi alikvotné nájomné v počte dní, ktorých bolo vozidlo nepojazdné. |
28. Náklady na povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla, havarijné poistenie dopravného prostriedku platné pre celú Európu pre prípad poškodenia alebo odcudzenia, výdavky na údržbu dopravného prostriedku, bežné opravy a daň z motorových vozidiel znáša dodávateľ. |
29. Objednávateľ nie je povinný platiť nájomné za čas, v ktorom nemohol dopravný prostriedok užívať pre nespôsobilosť dopravného prostriedku, alebo potrebu jeho opravy. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť túto skutočnosť dodávateľovi do 5 pracovných dní po tom, čo skutočnosť podľa prvej vety tohto bodu nastala s tým, že nedodržanie tejto lehoty nezakladá právo dodávateľa na úhradu nájomného alebo jeho časti. |
30. Objednávateľ je povinný: |
a) informovať dodávateľa o každom poškodení dopravného prostriedku, resp. o každom poškodení majetku tretích osôb, ktorý bol spôsobený prevádzkou dopravného prostriedku, |
b) počínať si tak, aby predchádzal vzniku škôd na dopravnom prostriedku, |
c) užívať predmetný dopravný prostriedok výlučne na účely, na ktoré dopravný prostriedok slúži, |
d) vrátiť dopravný prostriedok spolu so všetkými protokolárne prevzatými dokladmi a príslušenstvom dodávateľovi v dohodnutom termíne a v stave, v akom dopravný prostriedok objednávateľ prebral s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie, |
e) na doplňovanie kvapalín používať iba výrobcom doporučené zmesi, ktoré pre tento účel dodávateľ osobitne označí, |
f) po ukončení každej jazdy dopravný prostriedok riadne uzamknúť a zabezpečiť elektronickým alebo mechanickým zabezpečovacím zariadením, ktorým je dopravný prostriedok vybavený tak, aby sa zabránilo jeho odcudzeniu, |
g) počas užívania udržiavať dopravný prostriedok na účet dodávateľa v stave, v akom ho prevzal, s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. Objednávateľ sa súčasne zaväzuje oznámiť dodávateľovi akúkoľvek poruchu dopravného prostriedku alebo potrebu opráv, ktoré má dodávateľ zabezpečiť, do 5 pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti. Opravy dopravného prostriedku zabezpečuje dodávateľ, pričom znáša všetky náklady s tým akokoľvek spojené vrátane nákladov súvisiacich s prevzatím dopravného prostriedku v mieste označenom objednávateľom... |
g)....Opravy sa zaväzuje dodávateľ s prihliadnutím na účel nájmu vykonať a dopravný prostriedok pristaviť na miesto označené objednávateľom vždy do 24 hodín od jeho prevzatia. Počas obdobia, kedy nebolo možné predmet zmluvy užívať podľa tohto bodu, nie je objednávateľ povinný uhrádzať nájomné podľa tejto zmluvy, bez ohľadu na dôvod vzniku potreby opravy a čas oznámenia. |
h) v prípade vzniku poistnej udalosti bez zbytočného odkladu oznámiť túto okolnosť dodávateľovi, |
i) objednávateľ nie je oprávnený dať dopravný prostriedok do podnájmu tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa, |
j) objednávateľ nie je oprávnený vykonávať na dopravnom prostriedku žiadne úpravy a zhodnotenia bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa. |
31. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bol dopravný prostriedok v čase odovzdania objednávateľovi spôsobilý na prevádzku a užívanie na dohodnutý účel. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že pred podpisom tejto zmluvy dopravný prostriedok podľa tejto zmluvy riadne a s náležitou odbornou starostlivosťou po všetkých stránkach skontroloval a prehlasuje, že dopravný prostriedok je spôsobilý na riadne užívanie. |
32. Zmluvné strany sa zaväzujú, že v prípade, ak niektorá zmluvná strana bude mať informáciu o akejkoľvek skutočnosti alebo okolnosti, ktorá by mohla byť spôsobilá priamo či nepriamo zmariť alebo podstatne sťažiť plnenia podľa tejto zmluvy, je táto zmluvná strana povinná okamžite o tejto skutočnosti alebo okolnosti vyrozumieť druhú zmluvnú stranu. |
33. Dodávateľ prehlasuje, že za dopravný prostriedok je riadne uhrádzané povinné zmluvné poistenie za škody spôsobené prevádzkou dopravného prostriedku vrátane tzv. zelenej karty do zahraničia a že dopravný prostriedok je havarijne poistený. Súčasne dodávateľ prehlasuje, že počas celej doby trvania tejto zmluvy zabezpečí riadne trvania poistnej zmluvy. |
34. Dodávateľ s prihliadnutím na bod 31 zodpovedá za všetky škody spôsobené objednávateľovi tým, že dopravný prostriedok nie je spôsobilý na jeho užívanie podľa tejto zmluvy. |
35. Škodu na dopravnom prostriedku znáša bez ďalšieho dodávateľ, pričom nárok na jej náhradu zaniká, pokiaľ nebude uplatnený u objednávateľa do jedného mesiaca po vrátení dopravného prostriedku. |
36. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty poskytnutia plnenia, |
b) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
c) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 6.1 až 6.3, |
d) predloženie dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, |
e) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
f) v prípadoch podľa tejto zmluvy. |
37. Nájom konči: |
a) uplynutím dohodnutej doby nájmu, |
b) písomnou dohodou zmluvných strán, |
c) zánikom ktorejkoľvek zo zmluvných strán bez právneho nástupcu, |
d) odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa v prípade porušenia zmluvných povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy, |
e) výpoveďou zo strany objednávateľa s výpovednou dobou podľa § 636 ods. 3 Obchodného zákonníka. |
38. Odstúpením od zmluvy zmluva zaniká, keď prejav vôle oprávnenej strany odstúpiť od zmluvy je doručený druhej zmluvnej strane. |
39. Právo užívať predmet nájmu zaniká objednávateľovi skončením nájomného vzťahu, zničením alebo odcudzením predmetu nájmu. Objednávateľ je povinný vyzvať dodávateľa na prevzatie dopravného prostriedku spolu s dokladmi v posledný deň trvania nájmu, tak aby k odovzdaniu došlo nasledujúci pracovný deň v mieste podľa bodu 4 tejto zmluvy. |
40. V prípade porušenia povinnosti podľa bodu 11,13 a 33 tejto zmluvy vzniká objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- Eur a to za každý aj začatý deň omeškania. |
41. Popri nároku na zmluvnú pokutu má objednávateľ nárok na náhradu akejkoľvek škody spôsobenej konaním dodávateľa a to aj v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty. |
42. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať akékoľvek svoje pohľadávky voči akejkoľvek pohľadávke dodávateľa. |
43. Právne vzťahy výslovne neupravené touto zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
44. Akékoľvek zmeny k tejto zmluve môžu byť uskutočnené len na základe predchádzajúcej dohody oboch zmluvných strán, formou písomných a očíslovaných dodatkov. |
45. V prípade, že niektoré ustanovenia tejto zmluvy sú alebo sa z akéhokoľvek dôvodu stanú neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné, nemá to a ani to nebude mať za následok neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynútiteľnosť ostatných ustanovení tejto zmluvy. Zmluvné strany sú povinné v dobrej viere rokovať, aby bolo neplatné, neúčinné alebo nevynútiteľné ustanovenie písomne nahradené iným ustanovením, ktorého vecný obsah bude zhodný alebo čo najviac podobný ustanoveniu, ktoré je nahradzované, pričom účel a zmysel tejto zmluvy musí byť zachovaný... |
45...Do doby, kým takáto dohoda nebude uzavretá, rovnako aj pre prípad, že k nej nedôjde vôbec, sa na nahradenie neplatného, neúčinného alebo nevynútiteľného ustanovenia použijú ustanovenia slovenských právnych predpisov a to také ustanovenia, ktoré zodpovedajú kritériám podľa predchádzajúcej vety. |
46. Podmienkou platnosti a účinnosti tejto zmluvy je jej schválenie zastupiteľstvom KSK, v súlade so zásadami hospodárenia s majetkom KSK. V prípade neudelenia takéhoto súhlasu, táto zmluva zaniká dňom písomného doručenia takéhoto oznámenia o tejto skutočnosti zo strany objednávateľa. |
47. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení (príloha č.1). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Špeciálne vozidlo na zimnú údržbu ciest |
Navrhnutá hodnota | Špeciálne vozidlo na zimnú údržbu ciest - konkretizovať parametre |
zákazka je formulovaná zmätočne a nejednoznačne
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | prenájom 1 ks špeciálneho vozidla | mesiac | 1 | 4 | |
Navrhnutá hodnota | prenájom 1 ks špeciálneho vozidla | mesiac | 4 |
je netransparentné dávať pohyblivú dĺžku prenájmu, iná cena je pri jednom mesiaci a iná cena ak sa prenajíma na viac mesiacov
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | rok výroby | rok | 1989 | 2021 | |
Navrhnutá hodnota | rok výroby | rok | 2011 | 2021 |
príliš široké rozpätie - nie je dodržaný princíp transparentnosti - príliš všeobecný opis predmetu zákazky, niekto napr. ponúkne LIAZ rok výroby 1989, 4x4, manuálna prevodovka so 4 m3 nadstavbou za zanedbateľne nižšiu cenu (napr. o 50 eur) ako iný uchádzač, ktorý ponúkne vozidlo rok výroby 2020, 6x6, 10 m3 nadstavba a úspešný bude ten čo ponúkol LIAZ r.v. 1989 s nadstavbou 4 m3
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | objem nadstavby | m3 | 4 | 10 | |
Navrhnutá hodnota | objem nadstavby | m3 | 4 | 8 |
príliš široké rozpätie - nie je dodržaný princíp transparentnosti - príliš všeobecný opis predmetu zákazky - podobne ako v prípade parametru rok výroby
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | šírka radlice | mm | 2500 | 4000 | |
Navrhnutá hodnota | šírka radlice | mm | 2500 | 3500 |
príliš široké rozpätie - nie je dodržaný princíp transparentnosti - príliš všeobecný opis predmetu zákazky - podobne ako v prípade parametru rok výroby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 46. Podmienkou platnosti a účinnosti tejto zmluvy je jej schválenie zastupiteľstvom KSK, v súlade so zásadami hospodárenia s majetkom KSK. V prípade neudelenia takéhoto súhlasu, táto zmluva zaniká dňom písomného doručenia takéhoto oznámenia o tejto skutočnosti zo strany objednávateľa. |
Navrhnutá hodnota | tento bod je v rozpore s podmienkami EKS o nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy uzatvorenej cez EKS a je zmätočný a nejednoznačný s bodom 11 Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať dopravné prostriedky v lehote 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Zastupiteľstvo zasadá spravidla raz za 2 mesiace, podmieňovanie platnosti a účinnosti zmluvy podľa bodu 46 je v priamom rozpore so všeobecnými podmienkami EKS
Košický, Slovenská republika
08.12.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59
1,00 celok
34 375,00
34 375,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.11.2021 09:15
02.12.2021 09:00
02.12.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2021 06:56 - Vstupná ponuka | 34 360,00 | € | Cena bez DPH |
02.12.2021 06:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 360,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: